Lampjesgrap?quote:Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Ag het gaat al beter na 9 nederlagen komt er wat licht inzicht.
Sparta is al de hele wedstrijd beter, dan is een voorsprong eerder verdiend dan een gelijkspel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kutgoal van Sparta was wel verdiend ja
Niet met zo'n kutgoal.quote:Op maandag 28 april 2014 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta is al de hele wedstrijd beter, dan is een voorsprong eerder verdiend dan een gelijkspel.
PSV een prachtige club noemenquote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis,
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
Oneens hoor. Zo'n FCE doet het best aardig met het budget wat ze hebben en er is gewoon rust bij die club.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Wat is daar het probleem mee? Het is natuurlijk super hip om op PSV te haten, maar objectief gezien ben ik het daar niet mee eens. Grote supportersschare, een groepje legendarische voetballers voortgebracht, meerdere periodes het hele Nederlandse voetbal gedomineerd, tot gister (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |