Lampjesgrap?quote:Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Ag het gaat al beter na 9 nederlagen komt er wat licht inzicht.
Sparta is al de hele wedstrijd beter, dan is een voorsprong eerder verdiend dan een gelijkspel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kutgoal van Sparta was wel verdiend ja
Niet met zo'n kutgoal.quote:Op maandag 28 april 2014 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta is al de hele wedstrijd beter, dan is een voorsprong eerder verdiend dan een gelijkspel.
PSV een prachtige club noemenquote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis,
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Ik vind FC Eindhoven altijd zo'n zielloze rotclubDie stad is eigenlijk niet groot genoeg voor twee clubs. Dus heb je PSV, een prachtige club met een rijke geschiedenis, en de amateurs van FCE
Oneens hoor. Zo'n FCE doet het best aardig met het budget wat ze hebben en er is gewoon rust bij die club.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Wat is daar het probleem mee? Het is natuurlijk super hip om op PSV te haten, maar objectief gezien ben ik het daar niet mee eens. Grote supportersschare, een groepje legendarische voetballers voortgebracht, meerdere periodes het hele Nederlandse voetbal gedomineerd, tot gister (quote:
Persoonlijk vind ik clubs als Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, ADO, Groningen, Heerenveen. Twente, Heracles, Sparta en De Graafschap al meer uitstraling hebben dan PSV. Dat bedoel ik op basis van historie ook hequote:Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem mee? Het is natuurlijk super hip om op PSV te haten, maar objectief gezien ben ik het daar niet mee eens. Grote supportersschare, een groepje legendarische voetballers voortgebracht, meerdere periodes het hele Nederlandse voetbal gedomineerd, tot gister () het vaakst op rij kampioen.
Niet dat ik ooit PSV zal aanmoedigen, maar het is een van de belangrijkste clubs van het land.
Ik ben het met je eens voor Ajax, Feyenoord en Sparta. De rest niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik clubs als Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, ADO, Groningen, Heerenveen. Twente, Heracles, Sparta en De Graafschap al meer uitstraling hebben dan PSV. Dat bedoel ik op basis van historie ook he
Ik ben ook wel een beetje subjectiefquote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens voor Ajax, Feyenoord en Sparta. De rest niet.
Cambuur heb ik ook helemaal niets mee. Leuk dat ze dit seizoen zo goed voetballen, maar daar blijft het wel bij. Eagles zijn tof. PEC is de tofste.quote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje subjectiefVoeg daar graag nog GAE, Cambuur en PEC aan toe
Ajax en Feyenoord kan ik in komen, maar de rest?quote:Op maandag 28 april 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik clubs als Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, ADO, Groningen, Heerenveen. Twente, Heracles, Sparta en De Graafschap al meer uitstraling hebben dan PSV. Dat bedoel ik op basis van historie ook he
Ik vind PEC dan weer niks. Saaie kutstad, afgrijselijk 'stadion'. Dan nog liever een MVV.quote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur heb ik ook helemaal niets mee. Leuk dat ze dit seizoen zo goed voetballen, maar daar blijft het wel bij. Eagles zijn tof. PEC is de tofste.
Cambuur is zo'n leuke volksclub. Brengt natuurlijk ook gelijk moeilijk veel mongolen op de been; dat is de andere kant.quote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur heb ik ook helemaal niets mee. Leuk dat ze dit seizoen zo goed voetballen, maar daar blijft het wel bij. Eagles zijn tof. PEC is de tofste.
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord kan ik in komen, maar de rest?
Geen idee. Paar keer geweest. Echt 0 uitstraling. Uit de kluiten gewassen dorp.quote:
Hmm, oké.quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Paar keer geweest. Echt 0 uitstraling. Uit de kluiten gewassen dorp.
Ja, want als je in het stadion een speld hoort vallen ben je per definitie een kutclub natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.
Ik bedoel vooral dat PSV een wat kleurloze club is in mijn ogen. Ze staan echt nergens echt voor. Doe mij dan maar NAC of Utrecht.quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. PSV is zo'n grote club maar je kan een speld horen vallen in het stadion. Krijgen als topclub haast geen uit vak vol en over het beleid hoeven we het al helemaal niet te hebben. Die club is een paar jaar helemaal afgegleden.
Utrecht vind ik ook juist nergens voor staan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat PSV een wat kleurloze club is in mijn ogen. Ze staan echt nergens echt voor. Doe mij dan maar NAC of Utrecht.
Dat bedoel ik ook. Ze hebben echt niets.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat PSV een wat kleurloze club is in mijn ogen. Ze staan echt nergens echt voor. Doe mij dan maar NAC of Utrecht.
Passie, strijd en Ajax dwarszittenquote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht vind ik ook juist nergens voor staan.
Voor zo'n grote club is het echt triest. Vraag ook af hoe dat kan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want als je in het stadion een speld hoort vallen ben je per definitie een kutclub natuurlijk![]()
Ik ben het met je eens dat de sfeer in ons stadion dramatisch is, maar dat doet niets af aan welk ander facet dan ook.
Daarnaast is Feyenoord de enige club die haar uitvakken vol krijgt, dus dat is ook geen argument te noemen.
Qua clubs van gelijke grootte hebben Ajax en Feijenoord veel en veel meer uitstraling. Toch wel een beetje raar. Verder vind ik dat een kleine club ook prima meer uitstraling kan hebben dan een grote.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ze hebben echt niets.
Natuurlijk zijn er minpunten aan PSV, zoals aan praktisch elke club. Maar om dan clubs als ADO, NAC, Heerenveen of Utrecht er boven te verkiezen... Die hebben allemaal evengoed gezeik.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het daar mee oneens is, maar dat was dan ook het punt niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Qua clubs van gelijke grootte hebben Ajax en Feijenoord veel en veel meer uitstraling.
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ze hebben echt niets.
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.quote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Qua clubs van gelijke grootte hebben Ajax en Feijenoord veel en veel meer uitstraling. Toch wel een beetje raar. Verder vind ik dat een kleine club ook prima meer uitstraling kan hebben dan een grote.
Zelfs de Europacup I winnen kunnen we hier omdraaien zodat het negatief is.quote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.
Eens, maar dat doet nog steeds niets af aan de rest van de club.quote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
Voor zo'n grote club is het echt triest.
Oost zit bomvol met weinig doorstroom en het aantal beschikbare seizoenskaarten is beperkt wat ook geen jeugd aantrekt (jeugd zorgt over het algemeen veel meer voor sfeer dan 40+'ers. Bij Europese wedstrijden is de sfeer op Oost ook stukken beter).quote:Vraag ook af hoe dat kan.
Feyenoord deed in 2002 niet veel andersquote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen door vrijwel alles gelijk te spelen. Ook een prestatie.
Helmond wellichtquote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.
Wij wel een beetje, omdat iedereen een grafhekel heeft aan die clubs en de successupporters die erbij horen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand bij een promotie blij zijn dat ze naar Eindhoven mogen zelfs niet toen ze nog heersten.
Wonnen die de CL in 2002?quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord deed in 2002 niet veel anders
Devaluatie van het Europees voetbal. Kampioen van de armoede. Knotsgek toernooi. Nivellering!quote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
In 2002, toen Roda in de 1/8e finale er pas uitvloog na penaltys tegen MilanEn waar PSV en Feyenoord ook ver kwamen
Voor wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wij wel een beetje, omdat iedereen een grafhekel heeft aan die clubs en de successupporters die erbij horen.
Club zonder ziel voor de buitenwereld. Beetje vergelijkbaar met Roda JC.
1 wedstrijd op pingels beslist. Tegen...juist.quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord deed in 2002 niet veel anders
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1 wedstrijd op pingels beslist. Tegen...juist.
Goed puntquote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik weetquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Devaluatie van het Europees voetbal. Kampioen van de armoede. Knotsgek toernooi. Nivellering!
FCE is wel ouder he.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
NAC dan noemenquote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen de enige ploeg die beter was dan Feyenoord over 2 wedstrijden dat jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap gaat sowieso door. En verder hoop ik Fc Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:24 schreef Tchock het volgende:
En het is weer aan. Vanavond:
18:45 De Graafschap - Fortuna Sittard
20:45 FC Eindhoven - Sparta Rotterdam
Maandag werd het in Sittard 1-4 voor de Superboeren. Waar Fortuna volledig weggespeeld werd in het begin van de wedstrijd, volgde kans na kans in de slotfase. Kan Fortuna goed uit de startblokken komen en het nog spannend maken, of stelt De Graafschap snel orde op zaken?
Op het Kasteel zag het er lang naar uit dat het 1-0 voor Sparta zou worden, tot Van den Hurk in de laatste minuut 1-1 maakte. Amper een maand geleden werd Sparta in Eindhoven nog met 4-0 vernederd, hoe liggen de krachten vanavond?
Tegen NEC is er altijd kans.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
De Graafschap gaat sowieso door. Verder hoop ik op Sparta, al denk ik eigenlijk dat beide ploegen het niet redden tegen NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |