Speel binnen 2 jaar bij Ajax danquote:Op maandag 28 april 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
Die Marokkaan mag wel naar Heracles. Wij kopen alle goeie spelers van Sparta dus die mag er ook wel bij.
Had Henk ten Cate bijna een standbeeld op het Kasteel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sparta heeft het niet echt met vrije trappen in de play-offs..
MARK JAN FLEDDERUS..
Slechts een paar keer geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben die er ooit eerder in gespeeld?
Lijkt me best wel geniaal.quote:
Lichtstadcup jeweetquote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jammer Guus misschien toch geen stadsderby
Juist wel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jammer Guus misschien toch geen stadsderby
Piet zweefduik maakte er ook 1 jaquote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach ja, zelfs de besten maken fouten, toch Steven?
En dan volgend jaar EL halen. Yoloquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
OhjaZou ook wat zijn, nummer 16 promoveert.
Heerenveen is ooit gepromoveerd na een 16e plaats of zoietsquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
OhjaZou ook wat zijn, nummer 16 promoveert.
En daarna de KNVB beker winnen met een 5-1 zege. Yoloquote:
Sparta liever promoveren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk vliegt Sparta ook gelijk uit deze play offs.
Ja maar dat was ook een echt goed team die won hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En daarna de KNVB beker winnen met een 5-1 zege. Yolo
Zo mogen in ieder geval nog een week dromenquote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zou Eindhoven nog wel leuk vinden. DIe hebben de laatste jaren toch wel wat neergezet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgende ronde NEC of Roda.quote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo mogen in ieder geval nog een week dromen
Die verslaan RKC of NEC, waar ze dan tegen moeten, toch niet.quote:
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.quote:
Sparta verdient nu misschien geen promotie maar ze hebben nog een berg tegoed van vorig jaarquote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.
Niet te geloven ja.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sanders fluit echt alleen maar in voordeel van Eindhoven hé
Calimero gespot.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sanders fluit echt alleen maar in voordeel van Eindhoven hé
NEC mag wel blijven en daarnaast De Graafschap er bij of zo. Hoewel ik verder ook clubs als RKC, Dordt of FCE kan verdragen. De rest mag sowieso opdonderen. Sparta zorgt eerst maar eens dat ze de top3 halen voor ze terug komen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.
Nee ze verprutsten het zelf. Die rare keeper was toen slecht.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta verdient nu misschien geen promotie maar ze hebben nog een berg tegoed van vorig jaar
Ik zie het ja, seizoen 89/90.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Heerenveen is ooit gepromoveerd na een 16e plaats of zoietsBegin jaren 90 dacht ik.
Elke keer bij kritiek roepen dat het een calimero is zo mogelijk nog triester dan daadwerkelijk calimero'en.quote:
Was wel niet normaal hoeveel vrije trappen Roda toen kreeg omdat die Demouge voor iedere ruk/scheet bukte.quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee ze verprutsten het zelf. Die rare keeper was toen slecht.
Maakt mij dit jaar ook niet heel veel uit zolang De Graafschap er maar in komt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NEC mag wel blijven en daarnaast De Graafschap er bij of zo. Hoewel ik verder ook clubs als RKC, Dordt of FCE kan verdragen. De rest mag sowieso opdonderen. Sparta zorgt eerst maar eens dat ze de top3 halen voor ze terug komen.
Ja maarja Roda werd dat jaar echt zo vaak genaaid.quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel niet normaal hoeveel vrije trappen Roda toen kreeg omdat die Demouge voor iedere ruk/scheet bukte.
Als dat zo is hoop ik wel dat ze niet zo kut gaan spelenquote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt mij dit jaar ook niet heel veel uit zolang De Graafschap er maar in komt.
Richard Roelofsen zit er gelukkig niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik wel dat ze niet zo kut gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |