Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.quote:
Sparta verdient nu misschien geen promotie maar ze hebben nog een berg tegoed van vorig jaarquote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.
Niet te geloven ja.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sanders fluit echt alleen maar in voordeel van Eindhoven hé
Calimero gespot.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sanders fluit echt alleen maar in voordeel van Eindhoven hé
NEC mag wel blijven en daarnaast De Graafschap er bij of zo. Hoewel ik verder ook clubs als RKC, Dordt of FCE kan verdragen. De rest mag sowieso opdonderen. Sparta zorgt eerst maar eens dat ze de top3 halen voor ze terug komen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap hoop ik al mag Nec er ook wel in blijven. Sparta verdient echt geen promotie eerst maar eens een normaal bestuur er neer zetten.
Nee ze verprutsten het zelf. Die rare keeper was toen slecht.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta verdient nu misschien geen promotie maar ze hebben nog een berg tegoed van vorig jaar
Ik zie het ja, seizoen 89/90.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Heerenveen is ooit gepromoveerd na een 16e plaats of zoietsBegin jaren 90 dacht ik.
Elke keer bij kritiek roepen dat het een calimero is zo mogelijk nog triester dan daadwerkelijk calimero'en.quote:
Was wel niet normaal hoeveel vrije trappen Roda toen kreeg omdat die Demouge voor iedere ruk/scheet bukte.quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee ze verprutsten het zelf. Die rare keeper was toen slecht.
Maakt mij dit jaar ook niet heel veel uit zolang De Graafschap er maar in komt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NEC mag wel blijven en daarnaast De Graafschap er bij of zo. Hoewel ik verder ook clubs als RKC, Dordt of FCE kan verdragen. De rest mag sowieso opdonderen. Sparta zorgt eerst maar eens dat ze de top3 halen voor ze terug komen.
Ja maarja Roda werd dat jaar echt zo vaak genaaid.quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel niet normaal hoeveel vrije trappen Roda toen kreeg omdat die Demouge voor iedere ruk/scheet bukte.
Als dat zo is hoop ik wel dat ze niet zo kut gaan spelenquote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt mij dit jaar ook niet heel veel uit zolang De Graafschap er maar in komt.
Richard Roelofsen zit er gelukkig niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik wel dat ze niet zo kut gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |