Ja, maar iedereen snapt wel welke wordt bedoeld, denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:26 schreef nofxtbr het volgende:
Is het niet panter in plaats van tijger?
Ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen we straks ook stemmen op de kleur van t slot?
Speciaal voor jou een stem op het blikje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit
Kan ik ook op het blikje stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een stem op het blikje.
En...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stem op modjes blauw! Al was die rode leuker
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Alleen scheldnaam gaat iets te ver, daarnaast uiteraard wel met de FokKnokploeg er op af.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef 2cv het volgende:
GPS-idee: natuurlijk komt de locatie niet standaard online. Maar als iemand de stok kwijt jat, start iemand (de bouwer) het bijbehorende GPS-programma op, logt in op de simkaart o.i.d. van de stok, bepaalt waar de stok is en hoppa, de dader gaat met naam, toenaam, bijnaam, scheldnaam, roepnaam en adres aan de digitale schandpaal.
Of gaat dat wat ver ?
Fixedquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef 2cv het volgende:
GPS-idee: natuurlijk komt de locatie niet standaard online. Maar als iemand de stok kwijt jat, start iemand (de bouwer) het bijbehorende GPS-programma op, logt in op de simkaart o.i.d. van de stok, bepaalt waar de stok is en hoppa, de dader gaat met naam, toenaam, bijnaam, scheldnaam, roepnaam en adres aan de digitale schandpaal.
Of gaat dat wat ver ?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:37 schreef Bart het volgende:
Echt, ga gewoon door op de oude manier, of ga niet door, maar al die onzin gaat echt helemaal niets helpen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. Als iedereen er nou gewoon over ophoud, even wacht en anders straks desnoods met een andere verder....
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef 2cv het volgende:
Of gaat dat wat ver ?
Dit + Groningen. Ik woon namelijk op de grensquote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Alles in Friesland is wat mij betreft prima
Zoltkamp, Visvliet, Burum, Lauwersoog, Strobos/Gerkesklooster, Opende, Surhuisterveen, Frieschepalen, De Wilp, Marum, Munnekezijl, Pieterzijl of Lauwerzijl? (ik ken de omgeving erg goed)quote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dit + Groningen. Ik woon namelijk op de grens
Dank je.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Alles in Friesland is wat mij betreft prima
Mocht je in mijn omgeving wonen, dan zal ik maar paraat staan.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dank je.
Maar serieus: ben benieuwd waar de stok nu weer terechtkomt.
Volgens je profiel woon je dichtbijquote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mocht je in mijn omgeving wonen, dan zal ik maar paraat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |