Dit + Groningen. Ik woon namelijk op de grensquote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Alles in Friesland is wat mij betreft prima
Zoltkamp, Visvliet, Burum, Lauwersoog, Strobos/Gerkesklooster, Opende, Surhuisterveen, Frieschepalen, De Wilp, Marum, Munnekezijl, Pieterzijl of Lauwerzijl? (ik ken de omgeving erg goed)quote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dit + Groningen. Ik woon namelijk op de grens
Dank je.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mocht je in mijn omgeving wonen, dan zal ik maar paraat staan.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dank je.
Maar serieus: ben benieuwd waar de stok nu weer terechtkomt.
Volgens je profiel woon je dichtbijquote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mocht je in mijn omgeving wonen, dan zal ik maar paraat staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Ik woon tegenwoordig in Utrecht, maar Friesland is altijd goedquote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat een kutstad om met Google Maps te zoeken!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef CookieSlikker het volgende:
Het blijft wel stilgeen pinpoint niks.
En ik heb nog wel een simpele weg gekozenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Wat een kutstad om met Google Maps te zoeken!![]()
Zoek me nu al ruim een uur een slag in de rondte, maar er liggen zoveel plaatsen en kutgehuchten tegenaan dat het niet te doen is om de gemeentegrens en dus plaatsnaamborden met Haarlem er op te vinden.
Enige wat ik tegenkwam waren een paar wandelende chickies.![]()
[ afbeelding ]
Chickiesquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Wat een kutstad om met Google Maps te zoeken!![]()
Zoek me nu al ruim een uur een slag in de rondte, maar er liggen zoveel plaatsen en kutgehuchten tegenaan dat het niet te doen is om de gemeentegrens en dus plaatsnaamborden met Haarlem er op te vinden.
Enige wat ik tegenkwam waren een paar wandelende chickies.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het aan de westkant is, ergens bij bloemendaal, aerdenhout, overveen, zeeweg ofzo. Dat dacht ik te herkennen, maar op maps kan ik geen bord vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een simpele weg gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |