SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 2% gewijzigd door CookieSlikker op 04-05-2014 21:05:09 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Wat een géniale site !quote:Op maandag 28 april 2014 20:06 schreef Broertie het volgende:
Zit net de website van Maringo even door te bladeren...![]()
Hij heeft écht tijd teveel!
Welk gedoe ? heeft iemand de stok weer ontvoerd ?quote:Op maandag 28 april 2014 23:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anders pak je even de tekst voor de OP uit de wiki, die ik niet voor niets trouw bijhoud.
Ik denk er overigens aan, van dit gedoe ronde 8a en 8b te maken. En hopelijk met een goede nieuwe ronde te beginnen zonder spelbreker.
hij is in ieder geval voor de tweede keer in korte tijd verdwenenquote:Op maandag 28 april 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welk gedoe ? heeft iemand de stok weer ontvoerd ?
Tijd voor een stok met GPS-ontvanger er inquote:Op maandag 28 april 2014 23:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
hij is in ieder geval voor de tweede keer in korte tijd verdwenen
De eerste keer was ie foetsie toen ik de stok in Grou wilde ophalen. Toen dook ie ineens weer op in Amsterdam, vervolgend Zuid-Holland, en nu is ie weer pleite.quote:Op maandag 28 april 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welk gedoe ? heeft iemand de stok weer ontvoerd ?
Dat was een andere stok die daar op dook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:35 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De eerste keer was ie foetsie toen ik de stok in Grou wilde ophalen. Toen dook ie ineens weer op in Amsterdam, vervolgend Zuid-Holland, en nu is ie weer pleite.
Gps tracker word sowieso te duur. Daar maak je de stok ook alleen maar aantrekelijker om te jatten. Zoals gezegd moet het om goodwill gaan. Het cijferslot idee vond ik wel een goed idee. Kan je ook om zoveel tijd evt. de code veranderen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tijd voor een stok met GPS-ontvanger er in
Hij leek te zijn verdwenen in Landsmeer (NH), waar uiteindelijk zwarte_hand hem had, inruilde voor een andere stok en deze in Best (NB) neerlegde. Na 6 verplaatsingen verdween deze stok in Grou (FR). In Amsterdam werd een reservestok neergelegd. Na 4 verplaatsingen verdween ook deze in Nieuwe Wetering (ZH).quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:35 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De eerste keer was ie foetsie toen ik de stok in Grou wilde ophalen. Toen dook ie ineens weer op in Amsterdam, vervolgend Zuid-Holland, en nu is ie weer pleite.
Dat kwam eerder voorbijkomen. WAt een dom idee is dit. Als de stok al gejat is dan betekend dat dat diegene hier meeleest. Dan weet hij dus ook dat dat ding er in zit en kan hij hem er ook zo uithalen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tijd voor een stok met GPS-ontvanger er in
Ik weet al waar je woont hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kwam eerder voorbijkomen. WAt een dom idee is dit. Als de stok al gejat is dan betekend dat dat diegene hier meeleest. Dan weet hij dus ook dat dat ding er in zit en kan hij hem er ook zo uithalen.
En als er GPS in zit ga ik hem niet meer ophalen want men hoeft niet te kunnen zien waar ik precies woon etc.
Zo lang doe ik nog niet mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij leek te zijn verdwenen in Landsmeer (NH), waar uiteindelijk zwarte_hand hem had, inruilde voor een andere stok en deze in Best (NB) neerlegde. Na 6 verplaatsingen verdween deze stok in Grou (FR). In Amsterdam werd een reservestok neergelegd. Na 4 verplaatsingen verdween ook deze in Nieuwe Wetering (ZH).
Als er gps in zit, dan moet er ook een gsm modem inzitten om het signaal te versturen, aangezien je via gps zelf niks kan versturen. Dus dan hangt er ook een databundeltje aan vast.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kwam eerder voorbijkomen. WAt een dom idee is dit. Als de stok al gejat is dan betekend dat dat diegene hier meeleest. Dan weet hij dus ook dat dat ding er in zit en kan hij hem er ook zo uithalen.
En als er GPS in zit ga ik hem niet meer ophalen want men hoeft niet te kunnen zien waar ik precies woon etc.
De lol gaat wel compleet weg zo natuurlijk. Wat is er mis met de oude manier? Ja het gaat wel eens fout, jammer dan, dat is het risico van zo'n spel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Dubbel wachtwoord: 2 verschillende personen hebben een wachtwoord en pas als ze beiden achter elkaar hebben ingelogd, krijgen ze toegang tot de gegevens, die dan weer van de computer van persoon 3 komen.
Hoezo, dit is enkel voor noodgevallen natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
De lol gaat wel compleet weg zo natuurlijk. Wat is er mis met de oude manier? Ja het gaat wel eens fout, jammer dan, dat is het risico van zo'n spel.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Dubbel wachtwoord: 2 verschillende personen hebben een wachtwoord en pas als ze beiden achter elkaar hebben ingelogd, krijgen ze toegang tot de gegevens, die dan weer van de computer van persoon 3 komen.
Ja precies. Als iedereen er nou gewoon over ophoud, even wacht en anders straks desnoods met een andere verder....quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit maakt het natuurlijk wel prachtig om de stok te jatten he, als er daardoor elke keer mensen in de stress schieten en er discussies over ontstaan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. Als iedereen er nou gewoon over ophoud, even wacht en anders straks desnoods met een andere verder....
Stelen van een diefquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:51 schreef CookieSlikker het volgende:
Even tussendoor: heeft zwarte hand hem niet? Iets met stelen van een dief?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:37 schreef Bart het volgende:
Echt, ga gewoon door op de oude manier, of ga niet door, maar al die onzin gaat echt helemaal niets helpen.
Dan weten ze ook dat ze een enorme eikel zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit maakt het natuurlijk wel prachtig om de stok te jatten he, als er daardoor elke keer mensen in de stress schieten en er discussies over ontstaan.
Nee, omdat niet iedereen het ermee eens was dat de stok vervangen was door zijne, die van hem toen verdween en vervangen werd, en nu deze plots weg is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stelen van een diefBeschuldig je Z_H nu ergens van?
Als hij hem al had, had hij het wel gemeld ondertussen.
Snel hoop ik, ben deze week een paar dagen in Nederland en moet en zal de stok een keer verplaatsenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef nofxtbr het volgende:
Maar waar wachten we nu nog op? Wanneer gaan we verder met een reserve stok?
Ja, leg de druk maar hoogquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Snel hoop ik, ben deze week een paar dagen in Nederland en moet en zal de stok een keer verplaatsen![]()
Vandaag als het een beetje droog blijft.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef nofxtbr het volgende:
Maar waar wachten we nu nog op? Wanneer gaan we verder met een reserve stok?
Dan moet je wel opschieten, weersverwachting ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Vandaag als het een beetje droog blijft.
We weten hetquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten, weersverwachting ziet er niet goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |