Uilenzeikquote:
Alcoholist.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een fles wijn, ideaal cadeau om te ontvangen; heb ik altijd een fles om mee te nemen als ik bij iemand ga eten.
Ben je gek, ik lig na 1 glas al op de grond.quote:
En dan heeft Waagnek de tijd van zijn leven natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je gek, ik lig na 1 glas al op de grond.
Meestal wit. Jij bent zeker een kenner?quote:
Nee hoor, zuip het alleen vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meestal wit. Jij bent zeker een kenner?
Lekker goedkoop is niet de juiste instelling, Uccmeister.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik drink, als ik eens wat drink, witte duitse wijn, Riesling ofzo.
Lekker goedkoop.
Hm, dat ken ik niet. Volgens Gall & Gall het perfecte evenwicht tussen zuur en zoet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik drink, als ik eens wat drink, witte duitse wijn, Riesling ofzo.
Lekker goedkoop.
Drink je zo regelmatig of heb je gewoon een sterke lever?quote:
Niet haten op G&G. Ik ging vroeger elke zaterdag met mijn vader mee naar de Gall & Gall. Dan haalde hij wat wijn en bier enzo en dan mocht ik een breezer of een safari uitkiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 20:35:33 ]
Dus jij bent een breezersletje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet haten op G&G. Ik ging vroeger elke zaterdag met mijn vader mee naar de Gall & Gall. Dan haalde hij wat wijn en bier enzo en dan mocht ik een breezer of een safari uitkiezen![]()
good times
quote:
Ik denk optie twee, ik drink normaal gesproken doordeweek niet ivm ik moet de andere dag vroeg op voor mn werk. In het weekend hooguit een paar wijntjes of whisky...quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Drink je zo regelmatig of heb je gewoon een sterke lever?
Één van de beste roasts.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Bob Saget bij die roast,.
Gaat ie heel grof doen terwijl hij dat brave Danny Tanner nooit meer kwijtraakt.
Met zijn Ajaxneus.
Nee, maar daarvan weet ik dat ik het lekkere wijn is èn daar heb ik nog nooit een dure fles van gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker goedkoop is niet de juiste instelling, Uccmeister.
Ja, daar komt ook die asshurt anekdote vandaan. Door Gilbert Gottfried.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zat toch ook die opmerking in over dat ie de Olsen twins zou hebben misbruikt?.
Ik kan de stem van die gozer niet uitstaan, maar zijn grapjes zijn wel lekker hard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar komt ook die asshurt anekdote vandaan. Door Gilbert Gottfried.
Van Gaal heeft ook een mening over het perfecte evenwicht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat ken ik niet. Volgens Gall & Gall het perfecte evenwicht tussen zuur en zoet.
Alleen bier kan je gewoon een hele avond doen en na twee flessen wijn ben je de volgende dag naar de klote.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
Wijn hakt er wel wat lekkerder in dan bier.
Okee, geen idee waar dat over gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook een mening over het perfecte evenwicht.
Eenschquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan de stem van die gozer niet uitstaan, maar zijn grapjes zijn wel lekker hard.
Ik vond dit wel een leuk grapje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook een mening over het perfecte evenwicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een niet al te best uitgevoerde woordgrap was dat. Eigenlijk gewoon eentje die ruk is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, geen idee waar dat over gaat.
Ik heb eigenlijk geen kater daarna...quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen bier kan je gewoon een hele avond doen en na twee flessen wijn ben je de volgende dag naar de klote.
Ik na bier alleen als het merk bagger was.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb eigenlijk geen kater daarna...
Wel idioot vroeg wakker weer en dus nog aangeschoten
Bij bier merk je het na de tweede toch niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik na bier alleen als het merk bagger was.
Onlangs weer de conclusie getrokken dat Heineken wat dat betreft eigenlijk ook bagger is.
Dat is een van de weinige alcoholische dranken die me koppijn bezorgt, soms zelfs voor ik een tweede krijg (want zelf kiezen doe ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik na bier alleen als het merk bagger was.
Onlangs weer de conclusie getrokken dat Heineken wat dat betreft eigenlijk ook bagger is.
Ze zullen ongetwijfeld elke dag wel ergens op de wereld voetballen.quote:
Zolang het maar niet op mijn tv verschijnt danquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld elke dag wel ergens op de wereld voetballen.
En er zijn altijd mensen die willen kijken blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld elke dag wel ergens op de wereld voetballen.
Ik post nooit in KLB, vind ik intimiderend.quote:
Maat Takaiki zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Er stond wel een lekkere foto in die OP.
Bijna.quote:
Meer of minder?quote:
quote:
quote:
Dat jij Theo nou niet kent, met je vieze zure mayonaise.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium roept weer eens iets vaags en wil er vervolgens niks meer over zeggen.
Was dat dan weer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef sp3c het volgende:
nee het gaat echt om de reactie van die dingen, daarom heb je tegenwoordig shit als haptic feedback enzo
Oh dus reactie op kou? Ik zat te denken aan aanraking enzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon stijve tepels en een nat doorschijnend t shirt, is niet zo heel moeilijk te begrijpen waarom mannen dat leuk vinden toch?
Maakt voor het plaatje natuurlijk niet zoveel uit waar ze hard door werden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dus reactie op kou? Ik zat te denken aan aanraking enzo
Witte vloed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat jij Theo nou niet kent, met je vieze zure mayonaise.
Nou...quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon stijve tepels en een nat doorschijnend t shirt, is niet zo heel moeilijk te begrijpen waarom mannen dat leuk vinden toch?
Ik heb het maar even gegoogled want wat jij zegt en bedoelt is niet altijd hetzelfde en niet helemaal duidelijkquote:
Ik gaf je een kans, had beter moeten wetenquote:
quote:
Ik heb geen trilling nodigquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:47 schreef sp3c het volgende:
duidelijk een wortel zonder haptic feedback
Ja, dat het op mijn pc staat en ik er net iets minder slecht mee overweg kan dan met photoshopquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand iets van Gimp? Fotobewerking?
Ik wil een foto bewerken maar kan het filter niet vinden wat ik nodig heb. Heb jij er verstand van?quote:
Ga je pics posten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand iets van Gimp? Fotobewerking?
Photoshopquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat het op mijn pc staat en ik er net iets minder slecht mee overweg kan dan met photoshop![]()
.
Nee, is voor iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |