Uilenzeikquote:
Alcoholist.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een fles wijn, ideaal cadeau om te ontvangen; heb ik altijd een fles om mee te nemen als ik bij iemand ga eten.
Ben je gek, ik lig na 1 glas al op de grond.quote:
En dan heeft Waagnek de tijd van zijn leven natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je gek, ik lig na 1 glas al op de grond.
Meestal wit. Jij bent zeker een kenner?quote:
Nee hoor, zuip het alleen vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meestal wit. Jij bent zeker een kenner?
Lekker goedkoop is niet de juiste instelling, Uccmeister.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik drink, als ik eens wat drink, witte duitse wijn, Riesling ofzo.
Lekker goedkoop.
Hm, dat ken ik niet. Volgens Gall & Gall het perfecte evenwicht tussen zuur en zoet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik drink, als ik eens wat drink, witte duitse wijn, Riesling ofzo.
Lekker goedkoop.
Drink je zo regelmatig of heb je gewoon een sterke lever?quote:
Niet haten op G&G. Ik ging vroeger elke zaterdag met mijn vader mee naar de Gall & Gall. Dan haalde hij wat wijn en bier enzo en dan mocht ik een breezer of een safari uitkiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 20:35:33 ]
Dus jij bent een breezersletje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet haten op G&G. Ik ging vroeger elke zaterdag met mijn vader mee naar de Gall & Gall. Dan haalde hij wat wijn en bier enzo en dan mocht ik een breezer of een safari uitkiezen![]()
good times
quote:
Ik denk optie twee, ik drink normaal gesproken doordeweek niet ivm ik moet de andere dag vroeg op voor mn werk. In het weekend hooguit een paar wijntjes of whisky...quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Drink je zo regelmatig of heb je gewoon een sterke lever?
Één van de beste roasts.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Bob Saget bij die roast,.
Gaat ie heel grof doen terwijl hij dat brave Danny Tanner nooit meer kwijtraakt.
Met zijn Ajaxneus.
Nee, maar daarvan weet ik dat ik het lekkere wijn is èn daar heb ik nog nooit een dure fles van gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker goedkoop is niet de juiste instelling, Uccmeister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |