Wow zes omgekeerde kaarten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De uitleg volgt zsm
0: zwaarden 6
1: de ridder van zwaarden, omgekeerd
2: arcana 9, de kluizenaar
3: staven 6, omgekeerd
4: bekers 10
5: de ridder van munten, omgekeerd
6: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
7: arcana 7, de zegewagen
8: de koningin van zwaarden
9: munten 8, omgekeerd
10: arcana 3, de keizerin, omgekeerd
Helemaal duidelijk was het niet.. Ik hoop dat je je er een beetje in kunt herkennen, anders doe ik hem wel opnieuw.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:20 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Wow zes omgekeerde kaarten.
Ben benieuwd wat eruit komt.
Ik ben heel benieuwd naar je PMquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Waterdruppel het volgende:
Hoi EO ,
Bedankt voor de snelle legging
Is het goed als ik je zondag even een pm stuur?
Ik kan me in een paar dingen niet vinden, maar dat bespreek ik liever via een pm.
Groetjes waterdruppel.
Ik zit nu bij mijn vriendinnekequote:
Op zaterdag 4
oktober 2014 14:32 schreef
Kally het
volgende:
Zou ik ook nog een keer om een legging mogen vragen? Vorige kon ik me
goed in vinden, met veel aan de slag gegaan, erg leerzame periode gehad
zeg maar. Wil wel weten hoe ik er nu voor sta.
Welkom! Dit is idd hét topic om te experimenteren met orakelsquote:
Neem je tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mijn vriendinnekeIn de loop van de week heb ik er wel
tijd voor.
Het heeft even geduurd. Ik dacht even wachten tot de verkering uit isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:32 schreef Kally het volgende:
Zou ik ook nog een keer om een legging mogen vragen? Vorige kon ik me goed in vinden, met veel aan de slag gegaan, erg leerzame periode gehad zeg maar. Wil wel weten hoe ik er nu voor sta.
Hmm ben benieuwd, voor wat ik kan zien aan de betekenis van de kaarten gaat het grote loslaten beginnenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd. Ik dacht even wachten tot de verkering uit is
Maar hier is eindelijk de trekking:
0: de ridder van pentagrammen
1: arcana 19, de zon
2: het aas van zwaarden
3: zwaarden 8, omgekeerd
4: arcana 3, de keizerin
5: de koning van pentagrammen, omgekeerd
6: de koning van staven
7: munten 3, omgekeerd
8: bekers 7
9: de zot, omgekeerd
10: pentagrammen 9
De duiding volgt zsm.
Geen idee of het ergens op slaat.. Maar dit is wat eruit kwam:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd, voor wat ik kan zien aan de betekenis van de kaarten gaat het grote loslaten beginnen
Ja het slaat zeker ergens op, dank je wel. Ik geef je morgen even uitleg in pm, maar heb net 13 uur gewerkt (routinequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geen idee of het ergens op slaat.. Maar dit is wat eruit kwam:
Je doet je best. Dat is het thema van deze lezing. Je probeert het beste uit jezelf te halen én het beste te maken van je omstandigheden. Je bent dan ook integer (en wrs ook vrolijk) van karakter. Het is belangrijk om discipline en doorzettingsvermogen aan den dag te leggen.
Wat je daarbij zou moeten leren vermijden is het vastzitten in routines en onveranderlijke manieren van denken. Dat is niet nl. hetzelfde als discipline. Als je dat onderkent en iets meer 'out of the box' denkt, zul je je talenten beter weten te benutten.
Het is soms wel lastig afstand te doen van je wensen. Je krijgt vaak genoeg je zin. (Als iets anders loopt dan je had gewild, gebeuren er natuurlijk wel onverwachte dingen en wie weet betere dan je zelf had kunnen bedenken. Dat is dus niet alleen maar vervelend of nadelig.) Dat is niet zo verwonderlijk, want je hébt uitstraling. Als je je weet te ontwikkelen. (Dat hoeft niet per sé maatschappelijk te zijn. Het kan bv. ook op persoonlijk vlak zijn.) dan kun je daar zeker je voordeel mee doen. Als je anderen begeleidt of leiding geeft, zul je een oprechte sfeer kunnen handhaven en mensen kunnen motiveren.
Het is nauwelijks mogelijk om jezelf te zijn als je je de hele tijd waar moet maken in een tredmolen van routines en vaste patronen. (of mss. werk je in een bureaucratisch systeem)
Met alles wat je in je mars hebt en je enthousiasme weet je vaak wel het beste uit jezelf te halen. Naar buiten toe kom je, paradoxaal genoeg, mogelijk weleens wat weifelend over. Je lijkt conflicten en moeilijke situaties liever te vermijden. Dat zou best eens kunnen komen omdat je vroeger wellicht de vervelende consequenties van je daden hebt moeten dragen. Dat zit nog steeds in je grondhouding.
Het is dan ook zaak om die ervaring te verwerken zodat het niet meer in je nadeel werkt, maar levenswijsheid wordt. Als je je twijfels kwijtraakt zal je persoonlijkheid ook kunnen groeien. Vertrouwen hebben valt niet mee. Het is bijna onvoorstelbaar dat anderen weleens géén dubbele agenda zouden kunnen hebben.
Als je inderdaad een nieuwe visie kunt opbouwen en meer zelfrespect krijgt kun je serieus toekomstplannen gaan maken om je situatie te verbeteren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
EO, zou je voor mij ook weer eens een legging willen doen?
Sta een beetje op een kruispunt en kan wel wat inzicht gebruiken.
Maar haast je vooral niet, ik sta er nog wel even
Ik ga er morgen mee aan de gangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef fleurop het volgende:
Zou je daarna ook weer eens voor mij willen leggen?
Met plezier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:28 schreef Elvi het volgende:
Zou je er ook weer 1 voor mij kunnen doen?Want ik loop een beetje vast op elk vlak...
Hier is alvast de trekking:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
EO, zou je voor mij ook weer eens een legging willen doen?
Sta een beetje op een kruispunt en kan wel wat inzicht gebruiken.
Maar haast je vooral niet, ik sta er nog wel even
Staat een hoop op z'n kopquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: koning van staven, omgekeerd
1: arcana 17, de ster
2: het aas van pentakels
3: de koningin van zwaarden
4: de page van pentagrammen, omgekeerd
5: zwaarden 10
6: de schildknaap van kelken, omgekeerd
7: staven 7, omgekeerd
8: bekers 3, omgekeerd
9: bekers 5, omgekeerd
10: bekers 10, omgekeerd
Dit heb ik ervan gemaakt, of het klopt moet je nog maar afwachtenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat een hoop op z'n kopben benieuwd.
Ik zit compleet in shock dit te lezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit heb ik ervan gemaakt, of het klopt moet je nog maar afwachten
Mag iemand zijn overwicht gebruiken om zijn of haar zin door te drijven? Ethiek is ook het thema van deze legging. Gelukkig ben je wijs genoeg om erboven te staan. Wat je graag wilt iets nieuws ondernemen, of in ieder geval de regie van je leven weer in eigen hand nemen.
Je mag best eens wat meer opkomen voor zaken die stroken met je rechtvaardigheidsgevoel. Misschien heb je te maken gehad met een persoonlijkheid die zo dominant was dat je eigen karakter helemaal ondergesneeuwd werd. Je staat op het punt een nieuwe verantwoordelijkheid aan te gaan. Dat zou een nieuwe baan kunnen zijn, of een nieuwe opleiding of een verdere bekwaming in het beroep dat je al uitoefent. Het is goed om ontvankelijk te zijn en de goede bedoelingen van anderen te zien, zonder daarbij naïef te zijn.
Je verantwoordelijkheidsgevoel en je bereidheid om doortastender op te treden (of mss. nopen de omstandigheden je daartoe.) zorgen ervoor dat je veel zelfbewuster wordt en meer dan ooit mens, ook al lijken deze omstandigheden best een harde noot om te kraken, het levert een heleboel op.
Omdat je nog niet een juist zelfbeeld/eigen identiteit hebt en omdat je vaak wijsheid buiten jezelf zocht, werd je manipuleerbaar.
Het is dan ook zaak om je niet langer rusteloos te laten meeslepen door kortdurende impulsen, maar om jezelf te vinden. Er is iets dat je afhoudt van het leven dat je wilt leven en daarom moet er een knoop worden doorgehakt. Het is nu tijd om te stoppen met zweven en je mogelijkheden te gaan benutten. Er zijn misschien dingen waar je spijt van hebt of waar je je bitter over voelt. Het is dan ook tijd dat achter je te laten, of ermee af te rekenen en met een schone lei verder te gaan.
Mss. heb je teveel naar anderen of de ander opgekeken en maak je jezelf kleiner dan je bent.
Hier is alvast de trekking:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef fleurop het volgende:
Zou je daarna ook weer eens voor mij willen leggen?
Spannend!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: arcana 1, de magier, omgekeerd
1: arcana 20, het oordeel
2: arcana 9, de kluizenaar
3: de ridder van pentagrammen
4: munten 10
5: arcana 17, de ster
6: de ridder van staven, omgekeerd
7: munten 2
8: bekers 5, omgekeerd
9: de ridder van zwaarden, omgekeerd
10: zwaarden 5
Ok, nou hier is ie dan. Soms zit ik er echt volledig naast, maar wie weet gaat het ergens over:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |