abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2014 @ 22:38:34 #151
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144876050
Heb je nog tijd om (weer) kaarten te leggen voor mi. Ben erg benieuwd naar wat je kaarten zeggen over bepaalde dingen die momenteel spelen in mijn leven. Ben benieuwd of ik nieuw inzicht of bevesting kan krijgen over onbekende/onzekere zaken. Hopelijk heb je hier genoeg aan en wil je voor me leggen :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_144893952
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
Heb je nog tijd om (weer) kaarten te leggen voor mi. Ben erg benieuwd naar wat je kaarten zeggen over bepaalde dingen die momenteel spelen in mijn leven. Ben benieuwd of ik nieuw inzicht of bevesting kan krijgen over onbekende/onzekere zaken. Hopelijk heb je hier genoeg aan en wil je voor me leggen :)
Hier is alvast de trekking:

0: arcana 16, de toren, omgekeerd
1: munten 9
2: arcana 13, de dood
3: de koningin van staven, omgekeerd
4: de koning van bekers
5: bekers 9
6: zwaarden 8
7: arcana 21, de wereld
8: de koning van staven
9:munten 3
10: het aas van staven

edit: en gelijk de duiding. Ik hoop dat het wat voor je betekent.

Hoewel je geplaagd wordt door een crisissituatie en je mss. onzeker hebt moeten voelen over de essentiele zaken in het leven, ben je niet pessimistisch. Je hebt plannen voor verbetering van je situatie en een toekomstvisie.
Het lijkt erop dat je voor een volledige verandering staat. Je begint wellicht een nieuw leven of een tweede jeugd.
Misschien heb je ook last van wraakgevoelens of iemand anders probeert je omlaag te halen. (Dat zou heel goed een heks van een ex kunnen zijn, ofzo)
Het is zaak hier met wijsheid mee om te gaan.
Je hebt een keuze gemaakt op gevoelsmatig gebied en je weet welke weg je wilt gaan. Je bent zeker ook bereid om te strijden voor hetgeen je lief is.
Uiteindelijk zul je de de balans opmaken van alles wat je de afgelopen tijd gedaan hebt.
Een machtsspel waarin je verwikkeld bent en je keuze voor de toekomst spelen een grote rol in de toekomstvisie die je aan het opbouwen bent.
Het ziet ernaar uit dat je een wijze keuze gemaakt hebt, hoewel die paradoxaal genoeg je wereld lijkt te laten instorten.
Naar buiten toe ben je best een gelukkig mens, die alles wel voor elkaar heeft. Maar of jijzelf zit met een boos eindje, of iemand anders, bv een ex. Er is ondanks de uiterlijk schijn, geen onverdeelde blijdschap over.
Jezelf blijven en je hart volgen is op dit moment je grootste probleem.
De ander(en) goed inschatten, de consequenties afwegen en je aan de hand daarvan mild of streng opstellen - ook en vooral tegenover jezelf - is daarbij belangrijk.
Opkomen voor jezelf en de dingen die je belangrijk vindt is je grootste uitdaging. Je hebt een toekomstvisie voor ogen, het is de kunst om daar ook energie in te steken.
Als dat allemaal lukt en je voelt je weer een beetje in balans dan zul je in staat zijn om je leven weer in eigen hand te nemen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-09-2014 17:30:45 ]
pi_144916100
Graag zou ik wat inzichten willen krijgen in een situatie die behoorlijk rauw op mijn dak gevallen is. Ik loop met veel vragen en een beetje rust kan ik wel gebruiken. Kan je hier iets mee?
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:28:19 #154
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144935062
Bedankt voor de kaarten en je uitleg! Ik las het net pas en reageer er later op. Een deel is zeker herkenbaar en een deel (nog) niet :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:11:38 #155
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144940227
Een volledige verandering kan ik me helemaal in vinden. Vorig jaar afgestudeerd, gelijk werk en vrijwel geen vakantie gehad. Dat gaat dus goed. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ook ben ik langzaam aan bezig mijn (nieuwe) appartementje vorm te geven. Twee dingen die dus een nieuwe start vormen en die gevoelsmatig goed voelen.

Door gebrek aan zelfvertrouwen op bepaalde momenten merk ik dat ik niet altijd mezelf kan zijn. Dat gebeurt dan pas als ik een tijdje de kat uit de boom heb gekeken. Dat is soms lastig, maar er zit wel een weg omhoog in.

In het machtspel en een boze ex kan ik geen herkenning vinden. Wat kan het (dan) zijn?
pi_144949483
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Graag zou ik wat inzichten willen krijgen in een situatie die behoorlijk rauw op mijn dak gevallen is. Ik loop met veel vragen en een beetje rust kan ik wel gebruiken. Kan je hier iets mee?

0: munten 9, omgekeerd
1: de ridder van zwaarden
2: staven 10
3: munten 5, omgekeerd
4: zwaarden 8, omgekeerd
5: staven 9
6: arcana 10, het rad van fortuin
7: arcana 21, de wereld
8: de koningin van staven
9: arcana 13, de dood, omgekeerd
10: arcana 19, de zon, omgekeerd

De uitleg volgt zsm :P
pi_144950114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Hier is ie al, ik hoop dat je er wat mee kunt:

Deze lezing staat in het teken van onduidelijkheid mbt je wereldbeeld. Je weet het even niet meer. Je bent wel bereid om te vechten. Een nieuw elan, een nieuw ideaal kruist je pad. Dat kan slaan op een nieuw ideaal. Kan een scholing zijn, nieuwe baan, nieuwe liefde. Kortom: een nieuw doel in je leven. Het heeft allemaal straks opeens weer zin.
Mss heb je last van een gevoel van minderwaardigheid. Je voelt je mss. alsof je in een uitzichtloze situatie zit. Je hebt dan ook het gevoel dat je vastzit in een sleur van oude gewoontes en denkpatronen. Je weet echter heel goed welke weg je wilt gaan en wat je te doen staat. Je hebt daar althans een duidelijk idee over. Als het je lukt om je te ontworstelen aan de dingen die je dwarszitten, dan kun je, wijzer geworden, opnieuw beginnen.
Het lijkt erop dat wat je graag wilt niet (direct) uitvoerbaar is. Maar is dat ook zo? Vecht je tegen de omstandigheden of worstel je feitelijk met jezelf en met het idee dat je toch niet goed genoeg zult zijn?
Soms, als je je gezichtspunt verandert, kun je opeens weer het nut inzien van wat eerder zinloos leek.
je hebt zoveel te bieden. Waarom zouden je kwaliteiten versmaad worden? Je denkt mss. te negatief over je huidige situatie. Er is sprake van een flinke tegenslag of verlies. Dat kan om iets essentieels gaan. Wellicht verlies van een dierbare, ontslag, scheiding, een naast familielid dat het contact wil verbreken. Het is de kunst om je daarover heen te zetten en je bestaan opnieuw zin te geven.
Probeer maar om jezelf niet kleiner te maken dan je bent. Als dat lukt heb je een belangrijke les geleerd :P

Kortom: een belangrijk deel van je probleem lijkt te maken te hebben met een verlammend minderwaardigheidsgevoel, terwijl je het gevoel hebt dat je tegen uiterlijke omstandigheden vecht.
pi_144950367
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
Een volledige verandering kan ik me helemaal in vinden. Vorig jaar afgestudeerd, gelijk werk en vrijwel geen vakantie gehad. Dat gaat dus goed. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ook ben ik langzaam aan bezig mijn (nieuwe) appartementje vorm te geven. Twee dingen die dus een nieuwe start vormen en die gevoelsmatig goed voelen.

Door gebrek aan zelfvertrouwen op bepaalde momenten merk ik dat ik niet altijd mezelf kan zijn. Dat gebeurt dan pas als ik een tijdje de kat uit de boom heb gekeken. Dat is soms lastig, maar er zit wel een weg omhoog in.

In het machtspel en een boze ex kan ik geen herkenning vinden. Wat kan het (dan) zijn?
Mss ben je dan zelf boos op iemand? Ik zou het anders werkelijk niet weten. Maar ja, missers komen natuurlijk ook voor...
  zaterdag 27 september 2014 @ 12:25:02 #159
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_144951685
Hee E_O! Je hebt nog steeds die legging van me tegoed...! ;)
Ik ben momenteel ook weer volop bezig met de Tarot en ga over een week
mijn eerste 'officiële' lezing doen voor een vriend. :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_144951961
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hee E_O! Je hebt nog steeds die legging van me tegoed...! ;)
Ik ben momenteel ook weer volop bezig met de Tarot en ga over een week
mijn eerste 'officiële' lezing doen voor een vriend. :D
Oh lachen! Ik ben heel benieuwd :) Veel succes ermee :P
En goed dat je er weer bent.
pi_145005487
Mag ik er ook een?
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
pi_145021392
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef nofuelleft het volgende:
Mag ik er ook een?
Hier is alvast de trekking. De uitleg volgt zsm :P

0: arcana 1, de magier, omgekeerd
1: munten 3, omgekeerd
2: zwaarden 7
3: munten 2,omgekeerd
4: de schhildknaap van zwaarden
5: de zot, omgekeerd
6: arcana 17, de ster, omgekeerd
7: de koning van pentagrammen
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: de koning van zwaarden, omgekeerd
10 arcana 4, de keizer
pi_145023808
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking. De uitleg volgt zsm :P

1: munten 3, omgekeerd
2: zwaarden 7
3: munten 2,omgekeerd
4: de schhildknaap van zwaarden
5: de zot, omgekeerd
6: arcana 17, de ster, omgekeerd
7: de koning van pentagrammen
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: de koning van zwaarden, omgekeerd
10 arcana 4, de keizer
Jij krijgt ongeveer het zelfde als ik krijg .....
Benieuwd naar jou uitleg.
Ik maak er zelf ook even een uitlegvan , maar ben net pas bezig.
Kaarten snap ik ,zie alleen de hele uitleg nog niet.
pi_145032298
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Jij krijgt ongeveer het zelfde als ik krijg .....
Benieuwd naar jou uitleg.
Ik maak er zelf ook even een uitlegvan , maar ben net pas bezig.
Kaarten snap ik ,zie alleen de hele uitleg nog niet.
De uitleg is ook best lastig. Ik zal deze even tussen spoilers zetten, dan kun je, als je dat wilt, eerst je eigen interpretatie maken en die dan later vergelijken.
Dit is wat ik ervan gebakken heb. Ik hoop dat het een beetje klopt. De uitleg is niet onverdeeld positief, dus niet te hard slaan ajb :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145041462
Je hebt een x eerder voor mij een kaartje gelegd.. en die was zeer accuraat! En ik kon me helemaal erin vinden..

Zou je misschien weer een kaartje voor me willen leggen? En nu met een bepaalde vraag... hoe gaat mijn liefdesleven verlopen (gewoon benieuwd). Dankjewel alvast.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_145042489
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De uitleg is ook best lastig. Ik zal deze even tussen spoilers zetten, dan kun je, als je dat wilt, eerst je eigen interpretatie maken en die dan later vergelijken.
Dit is wat ik ervan gebakken heb. Ik hoop dat het een beetje klopt. De uitleg is niet onverdeeld positief, dus niet te hard slaan ajb :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee uitleg klopt, kom op ongeveer hetzelfde uit , en iemand heeft het me ook al vertelt
Snapte het alleen niet.

Ik moest kiezen , en ik heb ook gekozen alleen weer eens half .

Ik zal altijd rekening moeten houden met feit wie ik ben en welke bagage ik heb mee gekregen . Dat bijt zich nl nog al en evenwicht is daarom moeilijk te vinden.

Maar ......keuze 100% gemaakt ;)

Effe algemene vraag mbt tarot ; is er een termijn voorover een legging gaat?
pi_145044966
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 04:49 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Nee uitleg klopt, kom op ongeveer hetzelfde uit , en iemand heeft het me ook al vertelt
Snapte het alleen niet.

Ik moest kiezen , en ik heb ook gekozen alleen weer eens half .

Ik zal altijd rekening moeten houden met feit wie ik ben en welke bagage ik heb mee gekregen . Dat bijt zich nl nog al en evenwicht is daarom moeilijk te vinden.

Maar ......keuze 100% gemaakt ;)

Effe algemene vraag mbt tarot ; is er een termijn voorover een legging gaat?
Wat grappig dat je ongeveer hetzelfde had.
En nee, er is geen termijn. Althans het keltische kruis is een momentopname die wel een bepaalde trend aan kan geven,
pi_145045694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef LLgetikt het volgende:
Je hebt een x eerder voor mij een kaartje gelegd.. en die was zeer accuraat! En ik kon me helemaal erin vinden..

Zou je misschien weer een kaartje voor me willen leggen? En nu met een bepaalde vraag... hoe gaat mijn liefdesleven verlopen (gewoon benieuwd). Dankjewel alvast.

0: munten 4, omgekeerd
1: de koning van pentakels, omgekeerd
2: arcana 20, het oordeel
3: munten 2
4: arcana 17, de ster
5: arcana 7, de zegewagen
6: bekers 10, omgekeerd
7: staven 10, omgekeerd
8: arcana 19, de zon, omgekeerd
9: de koningin van bekers
10: arcana 11, gerechtigheid, omgekeerd

De duiding komt zsm :)
pi_145046095
Dankjewel :D
pi_145047511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat grappig dat je ongeveer hetzelfde had.
En nee, er is geen termijn. Althans het keltische kruis is een momentopname die wel een bepaalde trend aan kan geven,
Goedzo.....
Wordt dagelijks keltisch kruis ;)

Merci!
pi_145060167
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef LLgetikt het volgende:

en hier is dan de uitleg. Ik hoop dat je je er weer in kunt herkennen:

Het lijkt erop dat je wat behoudend van aard bent. Daarom hecht je iets teveel aan omstandigheden en materie. Wellicht verzamel je ook graag dingen/vind je het moeilijk om dingen weg te gooien. Dat kan je parten spelen bij je liefdesleven. Als je niet makkelijk deelt, is het ook lastiger om iemand toe te laten in je leven.
Echter, er bestaat nog meer dan de afgebakende paden en denkpatronen. Dat is een ontdekking. Je zou je als een avonturier kunnen gaan voelen. Je zoekt naar groeimogelijkheden en je ontplooit jezelf door simpelweg ergens aan te beginnen.
Het wordt ook steeds duidelijker wat je roeping en je plek is. Je voelt je dan ook als de kapitein op je eigen schip. Door je behoudendheid kun je wel jezelf kleiner maken dan je eigenlijk bent.
Je ziet mogelijkheden om te groeien en nieuwe mogelijkheden te exploreren. Het kan wel zijn dat je bang bent om wat je hebt 'gewonnen' weer te verliezen.
Je voelt je ergens mss. herboren maar dat kan ook eng zijn. Het loslaten van oude patronen kan dan ook weleens lastig zijn en dat terwijl je eigenlijk wat anders wilt en ook de mogelijkheden ertoe ziet.
Jezelf accepteren zoals je bent, dat zeggen we weleens tegen mensen die minder mogelijkheden hebben dan ze zouden willen. Maar zou het ook andersom kunnen gelden? Accepteren dat je eigenlijk grootser bent dan je durfde aan te nemen. Tenslotte is een misplaatst minderwaardigheidsgevoel ook een verkeerd zelfbeeld.
Je kunt, als je eraan toe bent, een zeer liefdevolle, empathische partner zijn. Dat is ook beslist wat je gelukkig zou maken. Wie weet komt er dan iemand op je pad met wie je een verbintenis met diepgang kunt en wilt aangaan.
Je moet dan wel durven vertrouwen op je inzicht en levenservaring en deze niet ontkennen. Anders zou je je kans kunnen missen en dat zou erg jammer zijn. :P
pi_145074459
Het is niet dat ik WIL dat het waar is of dat ik naar zoek van ok dit word gezegt moet zo zijn.. maar alles wat er staat herken ik gewoon netzoals de vorige uitleg van de andere trekking.. dankjewel!! Ben er zeer blij mee.
pi_145095589
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:16 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Goedzo.....
Wordt dagelijks keltisch kruis ;)

Merci!
Niet orakelverslaafd raken he? :P
pi_145122406
Hoi EO,

Zou je een legging voor mij kunnen doen met betrekking op werk ?
Komt er weer wat leuks op mijn weg in mijn vakgebied of moet ik volledig iets anders gaan doen?
Groet Waterdruppel.
pi_145127300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Waterdruppel het volgende:
Hoi EO,

Zou je een legging voor mij kunnen doen met betrekking op werk ?
Komt er weer wat leuks op mijn weg in mijn vakgebied of moet ik volledig iets anders gaan doen?
Groet Waterdruppel.

0: zwaarden 6
1: de ridder van zwaarden, omgekeerd
2: arcana 9, de kluizenaar
3: staven 6, omgekeerd
4: bekers 10
5: de ridder van munten, omgekeerd
6: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
7: arcana 7, de zegewagen
8: de koningin van zwaarden
9: munten 8, omgekeerd
10: arcana 3, de keizerin, omgekeerd
pi_145129021
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: zwaarden 6
1: de ridder van zwaarden, omgekeerd
3: staven 6, omgekeerd
4: bekers 10
5: de ridder van munten, omgekeerd
6: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
7: arcana 7, de zegewagen
8: de koningin van zwaarden
9: munten 8, omgekeerd
10: arcana 3, de keizerin, omgekeerd
Wow zes omgekeerde kaarten.
Ben benieuwd wat eruit komt.
pi_145157787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:20 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Wow zes omgekeerde kaarten.
Ben benieuwd wat eruit komt.
Helemaal duidelijk was het niet.. Ik hoop dat je je er een beetje in kunt herkennen, anders doe ik hem wel opnieuw.

Je wilt eindelijk iets gaan doen wat je werkelijk voldoening schenkt. Misschien denk je dat je als je het maar hard genoeg probeert, het je wel zal lukken. Helaas, ook al loop je nog zo hard met je hoofd tegen de muur, meestal ga je er op die manier niet doorheen. Het is slimmer om je eigen weg te zoeken en je eigen ding te doen.
Het zou kunnen dat je bang bent dat een liefdesgeschiedenis je carriere in de weg zal staan.
Het is zaak om op een nieuwe, verstandiger manier daarmee om te gaan in elk geval, zodat je toch jezelf kunt blijven en kunt blijven doen wat je echt graag doet.
Kennelijk is het opgeven van wat je hebt en de vraag hoeveel je daarvoor terugkrijgt een overweging.
Verschillende factoren op verschillende fronten kunnen je onzeker maken en voor stemmingswisselingen zorgen.
Proberen krampachtig vast te houden aan heel je hebben en houden en alles wat je liefhebt, maakt dat je aardig in de verdediging kan schieten.
Eigenlijk moet handelen uit liefde en rechtvaardigheidsgevoel je leidraad zijn. Je kunt dan tot een nieuwe, heldere visie komen die je ook rustiger en evenwichtiger zal maken.
Het lijkt alsof je alles voor elkaar hebt, alleen er is verschil tussen passie en jezelf opbranden, dan wel een heilig moeten en werkelijk je idealen volgen.
Je zou zo graag zo graag je kwaliteiten willen gebruiken. Je hebt dat ook wel in je maar op de een of andere manier kost een liefdesgeschiedenis je nog heel veel energie.
Het zou kunnen dat je eerst een oude liefde moet loslaten, alleen moet leren zijn, wat steviger in je schoenen moet staan en dan weet je wel wat je wilt en welke knopen er doorgehakt moeten worden. Om jezelf werkelijk weer te vinden, zul je mss een tijdje je eigen weg moeten gaan. Zodra je ware aard weer aan de oppervlakte is gekomen, wordt het ook duidelijk welke knopen moeten worden doorgehakt. Het is nu zaak om met wat minder genoegen te nemen, in materieel opzicht en te bedenken hoe belangrijk materiele belangen in wezen voor je zijn. Het is belangrijk dat je sterk in je schoenen komt te staan, anders verspil je je energie.
pi_145167003
Hoi EO ,

Bedankt voor de snelle legging :)
Is het goed als ik je zondag even een pm stuur?
Ik kan me in een paar dingen niet vinden, maar dat bespreek ik liever via een pm.

Groetjes waterdruppel.
pi_145167801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Waterdruppel het volgende:
Hoi EO ,

Bedankt voor de snelle legging :)
Is het goed als ik je zondag even een pm stuur?
Ik kan me in een paar dingen niet vinden, maar dat bespreek ik liever via een pm.

Groetjes waterdruppel.
Ik ben heel benieuwd naar je PM
Ik had het al eerder totaal fout vandaag.. Er loopt vast iets niet synchroon in de synchroniciteit ofzo..
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:32:15 #180
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_145186222
Zou ik ook nog een keer om een legging mogen vragen? Vorige kon ik me goed in vinden, met veel aan de slag gegaan, erg leerzame periode gehad zeg maar. Wil wel weten hoe ik er nu voor sta.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_145192463
quote:
99s.gif
Op zaterdag 4
oktober 2014 14:32
schreef
Kally het
volgende:

Zou ik ook nog een keer om een legging mogen vragen? Vorige kon ik me
goed in vinden, met veel aan de slag gegaan, erg leerzame periode gehad
zeg maar. Wil wel weten hoe ik er nu voor sta.
Ik zit nu bij mijn vriendinneke :P In de loop van de week heb ik er wel
tijd voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-10-2014 00:29:14 ]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:36:40 #182
434410 Jorelda_Roglovi
Gerrenomeerd astroloog.
pi_145197367
Dit is een topic voor mij.
U wekelijkse gratis horoscoop: <br />vind u hier
pi_145208443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:36 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
Dit is een topic voor mij.
Welkom! Dit is idd hét topic om te experimenteren met orakels :)

Edit: de copyrights van de teksten die hier gepubliceerd worden liggen bij Fok.
https://scontent-b-ams.xx(...)5435e95c&oe=54C7FAD0

[ Bericht 21% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-10-2014 18:42:55 ]
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:35:49 #184
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_145208922
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zit nu bij mijn vriendinneke :P In de loop van de week heb ik er wel
tijd voor.
Neem je tijd :D
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_145334919
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:32 schreef Kally het volgende:
Zou ik ook nog een keer om een legging mogen vragen? Vorige kon ik me goed in vinden, met veel aan de slag gegaan, erg leerzame periode gehad zeg maar. Wil wel weten hoe ik er nu voor sta.
Het heeft even geduurd. Ik dacht even wachten tot de verkering uit is :P
Maar hier is eindelijk de trekking:

0: de ridder van pentagrammen
1: arcana 19, de zon
2: het aas van zwaarden
3: zwaarden 8, omgekeerd
4: arcana 3, de keizerin
5: de koning van pentagrammen, omgekeerd
6: de koning van staven
7: munten 3, omgekeerd
8: bekers 7
9: de zot, omgekeerd
10: pentagrammen 9

De duiding volgt zsm.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:08:29 #186
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_145335231
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd. Ik dacht even wachten tot de verkering uit is :P
Maar hier is eindelijk de trekking:

0: de ridder van pentagrammen
1: arcana 19, de zon
2: het aas van zwaarden
3: zwaarden 8, omgekeerd
4: arcana 3, de keizerin
5: de koning van pentagrammen, omgekeerd
6: de koning van staven
7: munten 3, omgekeerd
8: bekers 7
9: de zot, omgekeerd
10: pentagrammen 9

De duiding volgt zsm.
Hmm ben benieuwd, voor wat ik kan zien aan de betekenis van de kaarten gaat het grote loslaten beginnen :D
pi_145370632
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd, voor wat ik kan zien aan de betekenis van de kaarten gaat het grote loslaten beginnen :D
Geen idee of het ergens op slaat.. Maar dit is wat eruit kwam:

Je doet je best. Dat is het thema van deze lezing. Je probeert het beste uit jezelf te halen én het beste te maken van je omstandigheden. Je bent dan ook integer (en wrs ook vrolijk) van karakter. Het is belangrijk om discipline en doorzettingsvermogen aan den dag te leggen.
Wat je daarbij zou moeten leren vermijden is het vastzitten in routines en onveranderlijke manieren van denken. Dat is niet nl. hetzelfde als discipline. Als je dat onderkent en iets meer 'out of the box' denkt, zul je je talenten beter weten te benutten.
Het is soms wel lastig afstand te doen van je wensen. Je krijgt vaak genoeg je zin. (Als iets anders loopt dan je had gewild, gebeuren er natuurlijk wel onverwachte dingen en wie weet betere dan je zelf had kunnen bedenken. Dat is dus niet alleen maar vervelend of nadelig.) Dat is niet zo verwonderlijk, want je hébt uitstraling. Als je je weet te ontwikkelen. (Dat hoeft niet per sé maatschappelijk te zijn. Het kan bv. ook op persoonlijk vlak zijn.) dan kun je daar zeker je voordeel mee doen. Als je anderen begeleidt of leiding geeft, zul je een oprechte sfeer kunnen handhaven en mensen kunnen motiveren.
Het is nauwelijks mogelijk om jezelf te zijn als je je de hele tijd waar moet maken in een tredmolen van routines en vaste patronen. (of mss. werk je in een bureaucratisch systeem)
Met alles wat je in je mars hebt en je enthousiasme weet je vaak wel het beste uit jezelf te halen. Naar buiten toe kom je, paradoxaal genoeg, mogelijk weleens wat weifelend over. Je lijkt conflicten en moeilijke situaties liever te vermijden. Dat zou best eens kunnen komen omdat je vroeger wellicht de vervelende consequenties van je daden hebt moeten dragen. Dat zit nog steeds in je grondhouding.
Het is dan ook zaak om die ervaring te verwerken zodat het niet meer in je nadeel werkt, maar levenswijsheid wordt. Als je je twijfels kwijtraakt zal je persoonlijkheid ook kunnen groeien. Vertrouwen hebben valt niet mee. Het is bijna onvoorstelbaar dat anderen weleens géén dubbele agenda zouden kunnen hebben.
Als je inderdaad een nieuwe visie kunt opbouwen en meer zelfrespect krijgt kun je serieus toekomstplannen gaan maken om je situatie te verbeteren.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:36:38 #188
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_145377450
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geen idee of het ergens op slaat.. Maar dit is wat eruit kwam:
Je doet je best. Dat is het thema van deze lezing. Je probeert het beste uit jezelf te halen én het beste te maken van je omstandigheden. Je bent dan ook integer (en wrs ook vrolijk) van karakter. Het is belangrijk om discipline en doorzettingsvermogen aan den dag te leggen.
Wat je daarbij zou moeten leren vermijden is het vastzitten in routines en onveranderlijke manieren van denken. Dat is niet nl. hetzelfde als discipline. Als je dat onderkent en iets meer 'out of the box' denkt, zul je je talenten beter weten te benutten.
Het is soms wel lastig afstand te doen van je wensen. Je krijgt vaak genoeg je zin. (Als iets anders loopt dan je had gewild, gebeuren er natuurlijk wel onverwachte dingen en wie weet betere dan je zelf had kunnen bedenken. Dat is dus niet alleen maar vervelend of nadelig.) Dat is niet zo verwonderlijk, want je hébt uitstraling. Als je je weet te ontwikkelen. (Dat hoeft niet per sé maatschappelijk te zijn. Het kan bv. ook op persoonlijk vlak zijn.) dan kun je daar zeker je voordeel mee doen. Als je anderen begeleidt of leiding geeft, zul je een oprechte sfeer kunnen handhaven en mensen kunnen motiveren.
Het is nauwelijks mogelijk om jezelf te zijn als je je de hele tijd waar moet maken in een tredmolen van routines en vaste patronen. (of mss. werk je in een bureaucratisch systeem)
Met alles wat je in je mars hebt en je enthousiasme weet je vaak wel het beste uit jezelf te halen. Naar buiten toe kom je, paradoxaal genoeg, mogelijk weleens wat weifelend over. Je lijkt conflicten en moeilijke situaties liever te vermijden. Dat zou best eens kunnen komen omdat je vroeger wellicht de vervelende consequenties van je daden hebt moeten dragen. Dat zit nog steeds in je grondhouding.
Het is dan ook zaak om die ervaring te verwerken zodat het niet meer in je nadeel werkt, maar levenswijsheid wordt. Als je je twijfels kwijtraakt zal je persoonlijkheid ook kunnen groeien. Vertrouwen hebben valt niet mee. Het is bijna onvoorstelbaar dat anderen weleens géén dubbele agenda zouden kunnen hebben.
Als je inderdaad een nieuwe visie kunt opbouwen en meer zelfrespect krijgt kun je serieus toekomstplannen gaan maken om je situatie te verbeteren.
Ja het slaat zeker ergens op, dank je wel. Ik geef je morgen even uitleg in pm, maar heb net 13 uur gewerkt (routine :D ) dus ben nu echt even te moe om er op in te gaan.

Maar het klopt als een bus, en ik kan er wat mee dus heel erg bedankt O+
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:15:48 #189
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_145534698
EO, zou je voor mij ook weer eens een legging willen doen?
Sta een beetje op een kruispunt en kan wel wat inzicht gebruiken.
Maar haast je vooral niet, ik sta er nog wel even ;)
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_145546239
Zou je daarna ook weer eens voor mij willen leggen?
pi_145547105
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef fleurop het volgende:
Ik ga er morgen mee aan de gang :)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:28:21 #192
47102 Elvi
miemkwien
pi_145547378
Zou je er ook weer 1 voor mij kunnen doen? :@ Want ik loop een beetje vast op elk vlak...
pi_145556767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:28 schreef Elvi het volgende:
Zou je er ook weer 1 voor mij kunnen doen? :@ Want ik loop een beetje vast op elk vlak...
Met plezier. :)
pi_145572447
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:

0: koning van staven, omgekeerd
1: arcana 17, de ster
2: het aas van pentakels
3: de koningin van zwaarden
4: de page van pentagrammen, omgekeerd
5: zwaarden 10
6: de schildknaap van kelken, omgekeerd
7: staven 7, omgekeerd
8: bekers 3, omgekeerd
9: bekers 5, omgekeerd
10: bekers 10, omgekeerd
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:21:57 #195
211040 Uccie
pi_145573623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: koning van staven, omgekeerd
1: arcana 17, de ster
2: het aas van pentakels
3: de koningin van zwaarden
4: de page van pentagrammen, omgekeerd
5: zwaarden 10
6: de schildknaap van kelken, omgekeerd
7: staven 7, omgekeerd
8: bekers 3, omgekeerd
9: bekers 5, omgekeerd
10: bekers 10, omgekeerd
Staat een hoop op z'n kop ;) ben benieuwd.
pi_145610143
quote:
3s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:

[..]

Staat een hoop op z'n kop ;) ben benieuwd.
Dit heb ik ervan gemaakt, of het klopt moet je nog maar afwachten :P

Mag iemand zijn overwicht gebruiken om zijn of haar zin door te drijven? Ethiek is ook het thema van deze legging. Gelukkig ben je wijs genoeg om erboven te staan. Wat je graag wilt iets nieuws ondernemen, of in ieder geval de regie van je leven weer in eigen hand nemen.
Je mag best eens wat meer opkomen voor zaken die stroken met je rechtvaardigheidsgevoel. Misschien heb je te maken gehad met een persoonlijkheid die zo dominant was dat je eigen karakter helemaal ondergesneeuwd werd. Je staat op het punt een nieuwe verantwoordelijkheid aan te gaan. Dat zou een nieuwe baan kunnen zijn, of een nieuwe opleiding of een verdere bekwaming in het beroep dat je al uitoefent. Het is goed om ontvankelijk te zijn en de goede bedoelingen van anderen te zien, zonder daarbij naïef te zijn.
Je verantwoordelijkheidsgevoel en je bereidheid om doortastender op te treden (of mss. nopen de omstandigheden je daartoe.) zorgen ervoor dat je veel zelfbewuster wordt en meer dan ooit mens, ook al lijken deze omstandigheden best een harde noot om te kraken, het levert een heleboel op.
Omdat je nog niet een juist zelfbeeld/eigen identiteit hebt en omdat je vaak wijsheid buiten jezelf zocht, werd je manipuleerbaar.
Het is dan ook zaak om je niet langer rusteloos te laten meeslepen door kortdurende impulsen, maar om jezelf te vinden. Er is iets dat je afhoudt van het leven dat je wilt leven en daarom moet er een knoop worden doorgehakt. Het is nu tijd om te stoppen met zweven en je mogelijkheden te gaan benutten. Er zijn misschien dingen waar je spijt van hebt of waar je je bitter over voelt. Het is dan ook tijd dat achter je te laten, of ermee af te rekenen en met een schone lei verder te gaan.
Mss. heb je teveel naar anderen of de ander opgekeken en maak je jezelf kleiner dan je bent.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 18:19:24 #197
211040 Uccie
pi_145610245
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit heb ik ervan gemaakt, of het klopt moet je nog maar afwachten :P

Mag iemand zijn overwicht gebruiken om zijn of haar zin door te drijven? Ethiek is ook het thema van deze legging. Gelukkig ben je wijs genoeg om erboven te staan. Wat je graag wilt iets nieuws ondernemen, of in ieder geval de regie van je leven weer in eigen hand nemen.
Je mag best eens wat meer opkomen voor zaken die stroken met je rechtvaardigheidsgevoel. Misschien heb je te maken gehad met een persoonlijkheid die zo dominant was dat je eigen karakter helemaal ondergesneeuwd werd. Je staat op het punt een nieuwe verantwoordelijkheid aan te gaan. Dat zou een nieuwe baan kunnen zijn, of een nieuwe opleiding of een verdere bekwaming in het beroep dat je al uitoefent. Het is goed om ontvankelijk te zijn en de goede bedoelingen van anderen te zien, zonder daarbij naïef te zijn.
Je verantwoordelijkheidsgevoel en je bereidheid om doortastender op te treden (of mss. nopen de omstandigheden je daartoe.) zorgen ervoor dat je veel zelfbewuster wordt en meer dan ooit mens, ook al lijken deze omstandigheden best een harde noot om te kraken, het levert een heleboel op.
Omdat je nog niet een juist zelfbeeld/eigen identiteit hebt en omdat je vaak wijsheid buiten jezelf zocht, werd je manipuleerbaar.
Het is dan ook zaak om je niet langer rusteloos te laten meeslepen door kortdurende impulsen, maar om jezelf te vinden. Er is iets dat je afhoudt van het leven dat je wilt leven en daarom moet er een knoop worden doorgehakt. Het is nu tijd om te stoppen met zweven en je mogelijkheden te gaan benutten. Er zijn misschien dingen waar je spijt van hebt of waar je je bitter over voelt. Het is dan ook tijd dat achter je te laten, of ermee af te rekenen en met een schone lei verder te gaan.
Mss. heb je teveel naar anderen of de ander opgekeken en maak je jezelf kleiner dan je bent.
Ik zit compleet in shock dit te lezen.
Het is bijna 100% kloppend :o
Ik ben vanavond even weg, maar later of morgen stuur ik je even een PM met de hele uitleg. Dat helt jou misschien weer bij andere lezingen.
Voor nu, onzettend bedankt!
pi_145611540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef fleurop het volgende:

1: arcana 20, het oordeel
3: de ridder van pentagrammen
4: munten 10
5: arcana 17, de ster
6: de ridder van staven, omgekeerd
7: munten 2
8: bekers 5, omgekeerd
9: de ridder van zwaarden, omgekeerd
10: zwaarden 5
pi_145612605
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

1: arcana 20, het oordeel
3: de ridder van pentagrammen
4: munten 10
5: arcana 17, de ster
6: de ridder van staven, omgekeerd
7: munten 2
8: bekers 5, omgekeerd
9: de ridder van zwaarden, omgekeerd
10: zwaarden 5
Spannend!
pi_145661387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:33 schreef fleurop het volgende:

[..]

Spannend!
Ok, nou hier is ie dan. Soms zit ik er echt volledig naast, maar wie weet gaat het ergens over:

Je ontdekt je talenten en mss. had je niet gedacht dat je het in je had. Het is wel zaak om met beide benen op de grond te blijven en je niet groter te willen maken dan je bent. Als autodidact iets leren en ervaring opdoen kan een verrassend goede methode zijn. Tenslotte komt het uiteindelijk op jezelf aan, dus als je zelfstandig iets ontdekt of leert, maak je het je meer eigen.In die zin is het niet zo gek om opnieuw het wiel uit te vinden. Je weet je voordeel te doen met je talenten. Dat is een heel goede grondhouding. Dat kan ook bevrijdend werken. Mss. voel je je wel herboren, opnieuw geïnspireerd en weer onbevangen. Het is wel belangrijk om niet obsessief te worden met deze zaken. Je zet je doelbewust in, maar het doel moet niet het middel worden.
Op het moment doe je veel kennis op en ik zou denken dat je een enthousiaste leerling bent. Ergens kamp je nog met een minderwaardigheidsgevoel. Kennelijk ben je nooit echt uit de verf gekomen. Het is dan ook niet nodig om jezelf kleiner te maken dan je bent, zonder naast je schoenen te gaan lopen, natuurlijk.
Eigenlijk moet je altijd wel hebben geweten dat je meer in huis hebt. Omdat je je niet altijd erkend hebt gevoeld en daar onzeker of ontevreden over was, was je weleens krampachtig bezig met een doel te halen of je te bewijzen.
Nu ben je eindelijk zover dat je op een heel eigen manier heel goede resultaten behaald met een eigen benadering en door hard te werken. Maar wees niet te fanatiek, anders brand je je daar weer aan op. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')