abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2014 @ 22:38:34 #151
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144876050
Heb je nog tijd om (weer) kaarten te leggen voor mi. Ben erg benieuwd naar wat je kaarten zeggen over bepaalde dingen die momenteel spelen in mijn leven. Ben benieuwd of ik nieuw inzicht of bevesting kan krijgen over onbekende/onzekere zaken. Hopelijk heb je hier genoeg aan en wil je voor me leggen :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_144893952
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
Heb je nog tijd om (weer) kaarten te leggen voor mi. Ben erg benieuwd naar wat je kaarten zeggen over bepaalde dingen die momenteel spelen in mijn leven. Ben benieuwd of ik nieuw inzicht of bevesting kan krijgen over onbekende/onzekere zaken. Hopelijk heb je hier genoeg aan en wil je voor me leggen :)
Hier is alvast de trekking:

0: arcana 16, de toren, omgekeerd
1: munten 9
2: arcana 13, de dood
3: de koningin van staven, omgekeerd
4: de koning van bekers
5: bekers 9
6: zwaarden 8
7: arcana 21, de wereld
8: de koning van staven
9:munten 3
10: het aas van staven

edit: en gelijk de duiding. Ik hoop dat het wat voor je betekent.

Hoewel je geplaagd wordt door een crisissituatie en je mss. onzeker hebt moeten voelen over de essentiele zaken in het leven, ben je niet pessimistisch. Je hebt plannen voor verbetering van je situatie en een toekomstvisie.
Het lijkt erop dat je voor een volledige verandering staat. Je begint wellicht een nieuw leven of een tweede jeugd.
Misschien heb je ook last van wraakgevoelens of iemand anders probeert je omlaag te halen. (Dat zou heel goed een heks van een ex kunnen zijn, ofzo)
Het is zaak hier met wijsheid mee om te gaan.
Je hebt een keuze gemaakt op gevoelsmatig gebied en je weet welke weg je wilt gaan. Je bent zeker ook bereid om te strijden voor hetgeen je lief is.
Uiteindelijk zul je de de balans opmaken van alles wat je de afgelopen tijd gedaan hebt.
Een machtsspel waarin je verwikkeld bent en je keuze voor de toekomst spelen een grote rol in de toekomstvisie die je aan het opbouwen bent.
Het ziet ernaar uit dat je een wijze keuze gemaakt hebt, hoewel die paradoxaal genoeg je wereld lijkt te laten instorten.
Naar buiten toe ben je best een gelukkig mens, die alles wel voor elkaar heeft. Maar of jijzelf zit met een boos eindje, of iemand anders, bv een ex. Er is ondanks de uiterlijk schijn, geen onverdeelde blijdschap over.
Jezelf blijven en je hart volgen is op dit moment je grootste probleem.
De ander(en) goed inschatten, de consequenties afwegen en je aan de hand daarvan mild of streng opstellen - ook en vooral tegenover jezelf - is daarbij belangrijk.
Opkomen voor jezelf en de dingen die je belangrijk vindt is je grootste uitdaging. Je hebt een toekomstvisie voor ogen, het is de kunst om daar ook energie in te steken.
Als dat allemaal lukt en je voelt je weer een beetje in balans dan zul je in staat zijn om je leven weer in eigen hand te nemen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-09-2014 17:30:45 ]
pi_144916100
Graag zou ik wat inzichten willen krijgen in een situatie die behoorlijk rauw op mijn dak gevallen is. Ik loop met veel vragen en een beetje rust kan ik wel gebruiken. Kan je hier iets mee?
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:28:19 #154
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144935062
Bedankt voor de kaarten en je uitleg! Ik las het net pas en reageer er later op. Een deel is zeker herkenbaar en een deel (nog) niet :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:11:38 #155
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144940227
Een volledige verandering kan ik me helemaal in vinden. Vorig jaar afgestudeerd, gelijk werk en vrijwel geen vakantie gehad. Dat gaat dus goed. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ook ben ik langzaam aan bezig mijn (nieuwe) appartementje vorm te geven. Twee dingen die dus een nieuwe start vormen en die gevoelsmatig goed voelen.

Door gebrek aan zelfvertrouwen op bepaalde momenten merk ik dat ik niet altijd mezelf kan zijn. Dat gebeurt dan pas als ik een tijdje de kat uit de boom heb gekeken. Dat is soms lastig, maar er zit wel een weg omhoog in.

In het machtspel en een boze ex kan ik geen herkenning vinden. Wat kan het (dan) zijn?
pi_144949483
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Graag zou ik wat inzichten willen krijgen in een situatie die behoorlijk rauw op mijn dak gevallen is. Ik loop met veel vragen en een beetje rust kan ik wel gebruiken. Kan je hier iets mee?

0: munten 9, omgekeerd
1: de ridder van zwaarden
2: staven 10
3: munten 5, omgekeerd
4: zwaarden 8, omgekeerd
5: staven 9
6: arcana 10, het rad van fortuin
7: arcana 21, de wereld
8: de koningin van staven
9: arcana 13, de dood, omgekeerd
10: arcana 19, de zon, omgekeerd

De uitleg volgt zsm :P
pi_144950114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Hier is ie al, ik hoop dat je er wat mee kunt:

Deze lezing staat in het teken van onduidelijkheid mbt je wereldbeeld. Je weet het even niet meer. Je bent wel bereid om te vechten. Een nieuw elan, een nieuw ideaal kruist je pad. Dat kan slaan op een nieuw ideaal. Kan een scholing zijn, nieuwe baan, nieuwe liefde. Kortom: een nieuw doel in je leven. Het heeft allemaal straks opeens weer zin.
Mss heb je last van een gevoel van minderwaardigheid. Je voelt je mss. alsof je in een uitzichtloze situatie zit. Je hebt dan ook het gevoel dat je vastzit in een sleur van oude gewoontes en denkpatronen. Je weet echter heel goed welke weg je wilt gaan en wat je te doen staat. Je hebt daar althans een duidelijk idee over. Als het je lukt om je te ontworstelen aan de dingen die je dwarszitten, dan kun je, wijzer geworden, opnieuw beginnen.
Het lijkt erop dat wat je graag wilt niet (direct) uitvoerbaar is. Maar is dat ook zo? Vecht je tegen de omstandigheden of worstel je feitelijk met jezelf en met het idee dat je toch niet goed genoeg zult zijn?
Soms, als je je gezichtspunt verandert, kun je opeens weer het nut inzien van wat eerder zinloos leek.
je hebt zoveel te bieden. Waarom zouden je kwaliteiten versmaad worden? Je denkt mss. te negatief over je huidige situatie. Er is sprake van een flinke tegenslag of verlies. Dat kan om iets essentieels gaan. Wellicht verlies van een dierbare, ontslag, scheiding, een naast familielid dat het contact wil verbreken. Het is de kunst om je daarover heen te zetten en je bestaan opnieuw zin te geven.
Probeer maar om jezelf niet kleiner te maken dan je bent. Als dat lukt heb je een belangrijke les geleerd :P

Kortom: een belangrijk deel van je probleem lijkt te maken te hebben met een verlammend minderwaardigheidsgevoel, terwijl je het gevoel hebt dat je tegen uiterlijke omstandigheden vecht.
pi_144950367
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
Een volledige verandering kan ik me helemaal in vinden. Vorig jaar afgestudeerd, gelijk werk en vrijwel geen vakantie gehad. Dat gaat dus goed. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ook ben ik langzaam aan bezig mijn (nieuwe) appartementje vorm te geven. Twee dingen die dus een nieuwe start vormen en die gevoelsmatig goed voelen.

Door gebrek aan zelfvertrouwen op bepaalde momenten merk ik dat ik niet altijd mezelf kan zijn. Dat gebeurt dan pas als ik een tijdje de kat uit de boom heb gekeken. Dat is soms lastig, maar er zit wel een weg omhoog in.

In het machtspel en een boze ex kan ik geen herkenning vinden. Wat kan het (dan) zijn?
Mss ben je dan zelf boos op iemand? Ik zou het anders werkelijk niet weten. Maar ja, missers komen natuurlijk ook voor...
  zaterdag 27 september 2014 @ 12:25:02 #159
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_144951685
Hee E_O! Je hebt nog steeds die legging van me tegoed...! ;)
Ik ben momenteel ook weer volop bezig met de Tarot en ga over een week
mijn eerste 'officiële' lezing doen voor een vriend. :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_144951961
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hee E_O! Je hebt nog steeds die legging van me tegoed...! ;)
Ik ben momenteel ook weer volop bezig met de Tarot en ga over een week
mijn eerste 'officiële' lezing doen voor een vriend. :D
Oh lachen! Ik ben heel benieuwd :) Veel succes ermee :P
En goed dat je er weer bent.
pi_145005487
Mag ik er ook een?
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
pi_145021392
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef nofuelleft het volgende:
Mag ik er ook een?
Hier is alvast de trekking. De uitleg volgt zsm :P

0: arcana 1, de magier, omgekeerd
1: munten 3, omgekeerd
2: zwaarden 7
3: munten 2,omgekeerd
4: de schhildknaap van zwaarden
5: de zot, omgekeerd
6: arcana 17, de ster, omgekeerd
7: de koning van pentagrammen
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: de koning van zwaarden, omgekeerd
10 arcana 4, de keizer
pi_145023808
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking. De uitleg volgt zsm :P

0: arcana 1, de magier, omgekeerd
1: munten 3, omgekeerd
2: zwaarden 7
3: munten 2,omgekeerd
4: de schhildknaap van zwaarden
5: de zot, omgekeerd
6: arcana 17, de ster, omgekeerd
7: de koning van pentagrammen
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: de koning van zwaarden, omgekeerd
10 arcana 4, de keizer
Jij krijgt ongeveer het zelfde als ik krijg .....
Benieuwd naar jou uitleg.
Ik maak er zelf ook even een uitlegvan , maar ben net pas bezig.
Kaarten snap ik ,zie alleen de hele uitleg nog niet.
pi_145032298
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Jij krijgt ongeveer het zelfde als ik krijg .....
Benieuwd naar jou uitleg.
Ik maak er zelf ook even een uitlegvan , maar ben net pas bezig.
Kaarten snap ik ,zie alleen de hele uitleg nog niet.
De uitleg is ook best lastig. Ik zal deze even tussen spoilers zetten, dan kun je, als je dat wilt, eerst je eigen interpretatie maken en die dan later vergelijken.
Dit is wat ik ervan gebakken heb. Ik hoop dat het een beetje klopt. De uitleg is niet onverdeeld positief, dus niet te hard slaan ajb :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145041462
Je hebt een x eerder voor mij een kaartje gelegd.. en die was zeer accuraat! En ik kon me helemaal erin vinden..

Zou je misschien weer een kaartje voor me willen leggen? En nu met een bepaalde vraag... hoe gaat mijn liefdesleven verlopen (gewoon benieuwd). Dankjewel alvast.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_145042489
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De uitleg is ook best lastig. Ik zal deze even tussen spoilers zetten, dan kun je, als je dat wilt, eerst je eigen interpretatie maken en die dan later vergelijken.
Dit is wat ik ervan gebakken heb. Ik hoop dat het een beetje klopt. De uitleg is niet onverdeeld positief, dus niet te hard slaan ajb :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee uitleg klopt, kom op ongeveer hetzelfde uit , en iemand heeft het me ook al vertelt
Snapte het alleen niet.

Ik moest kiezen , en ik heb ook gekozen alleen weer eens half .

Ik zal altijd rekening moeten houden met feit wie ik ben en welke bagage ik heb mee gekregen . Dat bijt zich nl nog al en evenwicht is daarom moeilijk te vinden.

Maar ......keuze 100% gemaakt ;)

Effe algemene vraag mbt tarot ; is er een termijn voorover een legging gaat?
pi_145044966
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 04:49 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Nee uitleg klopt, kom op ongeveer hetzelfde uit , en iemand heeft het me ook al vertelt
Snapte het alleen niet.

Ik moest kiezen , en ik heb ook gekozen alleen weer eens half .

Ik zal altijd rekening moeten houden met feit wie ik ben en welke bagage ik heb mee gekregen . Dat bijt zich nl nog al en evenwicht is daarom moeilijk te vinden.

Maar ......keuze 100% gemaakt ;)

Effe algemene vraag mbt tarot ; is er een termijn voorover een legging gaat?
Wat grappig dat je ongeveer hetzelfde had.
En nee, er is geen termijn. Althans het keltische kruis is een momentopname die wel een bepaalde trend aan kan geven,
pi_145045694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef LLgetikt het volgende:
Je hebt een x eerder voor mij een kaartje gelegd.. en die was zeer accuraat! En ik kon me helemaal erin vinden..

Zou je misschien weer een kaartje voor me willen leggen? En nu met een bepaalde vraag... hoe gaat mijn liefdesleven verlopen (gewoon benieuwd). Dankjewel alvast.

0: munten 4, omgekeerd
1: de koning van pentakels, omgekeerd
2: arcana 20, het oordeel
3: munten 2
4: arcana 17, de ster
5: arcana 7, de zegewagen
6: bekers 10, omgekeerd
7: staven 10, omgekeerd
8: arcana 19, de zon, omgekeerd
9: de koningin van bekers
10: arcana 11, gerechtigheid, omgekeerd

De duiding komt zsm :)
pi_145046095
Dankjewel :D
pi_145047511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat grappig dat je ongeveer hetzelfde had.
En nee, er is geen termijn. Althans het keltische kruis is een momentopname die wel een bepaalde trend aan kan geven,
Goedzo.....
Wordt dagelijks keltisch kruis ;)

Merci!
pi_145060167
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef LLgetikt het volgende:

en hier is dan de uitleg. Ik hoop dat je je er weer in kunt herkennen:

Het lijkt erop dat je wat behoudend van aard bent. Daarom hecht je iets teveel aan omstandigheden en materie. Wellicht verzamel je ook graag dingen/vind je het moeilijk om dingen weg te gooien. Dat kan je parten spelen bij je liefdesleven. Als je niet makkelijk deelt, is het ook lastiger om iemand toe te laten in je leven.
Echter, er bestaat nog meer dan de afgebakende paden en denkpatronen. Dat is een ontdekking. Je zou je als een avonturier kunnen gaan voelen. Je zoekt naar groeimogelijkheden en je ontplooit jezelf door simpelweg ergens aan te beginnen.
Het wordt ook steeds duidelijker wat je roeping en je plek is. Je voelt je dan ook als de kapitein op je eigen schip. Door je behoudendheid kun je wel jezelf kleiner maken dan je eigenlijk bent.
Je ziet mogelijkheden om te groeien en nieuwe mogelijkheden te exploreren. Het kan wel zijn dat je bang bent om wat je hebt 'gewonnen' weer te verliezen.
Je voelt je ergens mss. herboren maar dat kan ook eng zijn. Het loslaten van oude patronen kan dan ook weleens lastig zijn en dat terwijl je eigenlijk wat anders wilt en ook de mogelijkheden ertoe ziet.
Jezelf accepteren zoals je bent, dat zeggen we weleens tegen mensen die minder mogelijkheden hebben dan ze zouden willen. Maar zou het ook andersom kunnen gelden? Accepteren dat je eigenlijk grootser bent dan je durfde aan te nemen. Tenslotte is een misplaatst minderwaardigheidsgevoel ook een verkeerd zelfbeeld.
Je kunt, als je eraan toe bent, een zeer liefdevolle, empathische partner zijn. Dat is ook beslist wat je gelukkig zou maken. Wie weet komt er dan iemand op je pad met wie je een verbintenis met diepgang kunt en wilt aangaan.
Je moet dan wel durven vertrouwen op je inzicht en levenservaring en deze niet ontkennen. Anders zou je je kans kunnen missen en dat zou erg jammer zijn. :P
pi_145074459
Het is niet dat ik WIL dat het waar is of dat ik naar zoek van ok dit word gezegt moet zo zijn.. maar alles wat er staat herken ik gewoon netzoals de vorige uitleg van de andere trekking.. dankjewel!! Ben er zeer blij mee.
pi_145095589
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:16 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Goedzo.....
Wordt dagelijks keltisch kruis ;)

Merci!
Niet orakelverslaafd raken he? :P
pi_145122406
Hoi EO,

Zou je een legging voor mij kunnen doen met betrekking op werk ?
Komt er weer wat leuks op mijn weg in mijn vakgebied of moet ik volledig iets anders gaan doen?
Groet Waterdruppel.
pi_145127300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Waterdruppel het volgende:
Hoi EO,

Zou je een legging voor mij kunnen doen met betrekking op werk ?
Komt er weer wat leuks op mijn weg in mijn vakgebied of moet ik volledig iets anders gaan doen?
Groet Waterdruppel.
De uitleg volgt zsm :P

0: zwaarden 6
1: de ridder van zwaarden, omgekeerd
2: arcana 9, de kluizenaar
3: staven 6, omgekeerd
4: bekers 10
5: de ridder van munten, omgekeerd
6: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
7: arcana 7, de zegewagen
8: de koningin van zwaarden
9: munten 8, omgekeerd