Hier is alvast de trekking:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
Heb je nog tijd om (weer) kaarten te leggen voor mi. Ben erg benieuwd naar wat je kaarten zeggen over bepaalde dingen die momenteel spelen in mijn leven. Ben benieuwd of ik nieuw inzicht of bevesting kan krijgen over onbekende/onzekere zaken. Hopelijk heb je hier genoeg aan en wil je voor me leggen
Hier is alvast de trekking:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Graag zou ik wat inzichten willen krijgen in een situatie die behoorlijk rauw op mijn dak gevallen is. Ik loop met veel vragen en een beetje rust kan ik wel gebruiken. Kan je hier iets mee?
Hier is ie al, ik hoop dat je er wat mee kunt:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Graag zou ik wat inzichten willen krijgen in een situatie die behoorlijk rauw op mijn dak gevallen is. Ik loop met veel vragen en een beetje rust kan ik wel gebruiken. Kan je hier iets mee?
Mss ben je dan zelf boos op iemand? Ik zou het anders werkelijk niet weten. Maar ja, missers komen natuurlijk ook voor...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
Een volledige verandering kan ik me helemaal in vinden. Vorig jaar afgestudeerd, gelijk werk en vrijwel geen vakantie gehad. Dat gaat dus goed. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ook ben ik langzaam aan bezig mijn (nieuwe) appartementje vorm te geven. Twee dingen die dus een nieuwe start vormen en die gevoelsmatig goed voelen.
Door gebrek aan zelfvertrouwen op bepaalde momenten merk ik dat ik niet altijd mezelf kan zijn. Dat gebeurt dan pas als ik een tijdje de kat uit de boom heb gekeken. Dat is soms lastig, maar er zit wel een weg omhoog in.
In het machtspel en een boze ex kan ik geen herkenning vinden. Wat kan het (dan) zijn?
Oh lachen! Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hee E_O! Je hebt nog steeds die legging van me tegoed...!![]()
Ik ben momenteel ook weer volop bezig met de Tarot en ga over een week
mijn eerste 'officiële' lezing doen voor een vriend.
Hier is alvast de trekking. De uitleg volgt zsmquote:
Jij krijgt ongeveer het zelfde als ik krijg .....quote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking. De uitleg volgt zsm
0: arcana 1, de magier, omgekeerd
1: munten 3, omgekeerd
2: zwaarden 7
3: munten 2,omgekeerd
4: de schhildknaap van zwaarden
5: de zot, omgekeerd
6: arcana 17, de ster, omgekeerd
7: de koning van pentagrammen
8: arcana 8, kracht, omgekeerd
9: de koning van zwaarden, omgekeerd
10 arcana 4, de keizer
De uitleg is ook best lastig. Ik zal deze even tussen spoilers zetten, dan kun je, als je dat wilt, eerst je eigen interpretatie maken en die dan later vergelijken.quote:Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Jij krijgt ongeveer het zelfde als ik krijg .....
Benieuwd naar jou uitleg.
Ik maak er zelf ook even een uitlegvan , maar ben net pas bezig.
Kaarten snap ik ,zie alleen de hele uitleg nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De uitleg is ook best lastig. Ik zal deze even tussen spoilers zetten, dan kun je, als je dat wilt, eerst je eigen interpretatie maken en die dan later vergelijken.
Dit is wat ik ervan gebakken heb. Ik hoop dat het een beetje klopt. De uitleg is niet onverdeeld positief, dus niet te hard slaan ajbNee uitleg klopt, kom op ongeveer hetzelfde uit , en iemand heeft het me ook al verteltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snapte het alleen niet.
Ik moest kiezen , en ik heb ook gekozen alleen weer eens half .
Ik zal altijd rekening moeten houden met feit wie ik ben en welke bagage ik heb mee gekregen . Dat bijt zich nl nog al en evenwicht is daarom moeilijk te vinden.
Maar ......keuze 100% gemaakt
Effe algemene vraag mbt tarot ; is er een termijn voorover een legging gaat?See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
Wat grappig dat je ongeveer hetzelfde had.quote:Op dinsdag 30 september 2014 04:49 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Nee uitleg klopt, kom op ongeveer hetzelfde uit , en iemand heeft het me ook al vertelt
Snapte het alleen niet.
Ik moest kiezen , en ik heb ook gekozen alleen weer eens half .
Ik zal altijd rekening moeten houden met feit wie ik ben en welke bagage ik heb mee gekregen . Dat bijt zich nl nog al en evenwicht is daarom moeilijk te vinden.
Maar ......keuze 100% gemaakt
Effe algemene vraag mbt tarot ; is er een termijn voorover een legging gaat?
Hier is alvast de trekking:quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef LLgetikt het volgende:
Je hebt een x eerder voor mij een kaartje gelegd.. en die was zeer accuraat! En ik kon me helemaal erin vinden..
Zou je misschien weer een kaartje voor me willen leggen? En nu met een bepaalde vraag... hoe gaat mijn liefdesleven verlopen (gewoon benieuwd). Dankjewel alvast.
Goedzo.....quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat grappig dat je ongeveer hetzelfde had.
En nee, er is geen termijn. Althans het keltische kruis is een momentopname die wel een bepaalde trend aan kan geven,
en hier is dan de uitleg. Ik hoop dat je je er weer in kunt herkennen:quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef LLgetikt het volgende:
Je hebt een x eerder voor mij een kaartje gelegd.. en die was zeer accuraat! En ik kon me helemaal erin vinden..
Zou je misschien weer een kaartje voor me willen leggen? En nu met een bepaalde vraag... hoe gaat mijn liefdesleven verlopen (gewoon benieuwd). Dankjewel alvast.
Niet orakelverslaafd raken he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:16 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Goedzo.....
Wordt dagelijks keltisch kruis
Merci!
De uitleg volgt zsmquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Waterdruppel het volgende:
Hoi EO,
Zou je een legging voor mij kunnen doen met betrekking op werk ?
Komt er weer wat leuks op mijn weg in mijn vakgebied of moet ik volledig iets anders gaan doen?
Groet Waterdruppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |