Kappen nou joh.quote:Op maandag 28 april 2014 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uhu, daarom doe ik over 2 weken gymnasium-examen.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Cillesen is zwak aan zijn rechterkant?
Conclusie, zijn faphand is links
Cillessenquote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Cillesen is zwak aan zijn rechterkant?
Conclusie, zijn faphand is links
Hier kan ik je meer over vertellenquote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom hoor ik zo weinig commentaar op onze kutrechtsback?
Van Rhijn zuigt toch anus of niet?![]()
Waneer komt tete?
Koop Ariasquote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom hoor ik zo weinig commentaar op onze kutrechtsback?
Van Rhijn zuigt toch anus of niet?![]()
Waneer komt tete?
Please doquote:
Tijdens PEC ook.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke nu hou ik op.
Het is inderdaad wachten op Tete al had Van Rhijn wel weer een sterke fase voor PEC
Toen was hij al twee keer voorbijgelopenquote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tijdens PEC ook.
De eerste paar minuten.
Met deze selectie wordt Ajax volgend jaar inderdaad nevernooit kampioen, of de KNJB moet net zo erg ingrijpen als ze dit jaar hebben gedaan.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut TT
Als Ajax niet beter op gaat passen, worden we volgend jaar echt geen kampioen. Iedereen weer nu dat vroeg druk zetten zeer effectief is tegen Ajax.
Waarom V.Rhijn niet als 2e CV laten functioneren? Kan het niet slechter doen dan Hoorn.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke nu hou ik op.
Het is inderdaad wachten op Tete al had Van Rhijn wel weer een sterke fase voor PEC
De Rijn is dan ook een heel trage rivier.quote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen was hij al twee keer voorbijgelopen
Omdat zijn 300 fouten per wedstrijd dan sneller afgestraft wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom V.Rhijn niet als 2e CV laten functioneren? Kan het niet slechter doen dan Hoorn.
Laten we VdH pas beoordelen na volgend seizoen. Dan weten we waar hij echt staatquote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom V.Rhijn niet als 2e CV laten functioneren? Kan het niet slechter doen dan Hoorn.
Zet eens die afschuwelijke Rotterdamse bril af.quote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met deze selectie wordt Ajax volgend jaar inderdaad nevernooit kampioen, of de KNJB moet net zo erg ingrijpen als ze dit jaar hebben gedaan.
5x op rij eitje de rest is nog slechterquote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met deze selectie wordt Ajax volgend jaar inderdaad nevernooit kampioen, of de KNJB moet net zo erg ingrijpen als ze dit jaar hebben gedaan.
Nogmaalsquote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zet eens die afschuwelijke Rotterdamse bril af.
Beide slecht doe mij VDW maarquote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar zijn er nog steeds mensen die Van Rhijn beter dan Janmaat vinden
Jij hebt gegronde haat aan V. Rhijn. Maar die is van nature CV toch?quote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat zijn 300 fouten per wedstrijd dan sneller afgestraft worden
Hoorngod is niet geschikt voor Ajax. Dat zie je echt meteen. Veel te houterig, verdedigend matig. Een typische Robbie Wielaert.quote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we VdH pas beoordelen na volgend seizoen. Dan weten we waar hij echt staat
Cillesen heeft het naar behoren gedaan voor een Ajax keeper. Niet meer dan dat.quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef AmaninFull het volgende:
Jongens zonder Cillessen waren we nooit kampioen geworden, wat die man allemaal gedaan heeft is ongelooflijk. En dan hoor je mensen Schone ophemelen....
Volgens mij wel ja. Maar ik beoordeel hem op hoe hij speelt, en Frank op waar hij speelt. En ik dank God op mijn blote knieën dat hij niet centraal staat.quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij hebt gegronde haat aan V. Rhijn. Maar die is van nature CV toch?
[..]
Hoorngod is niet geschikt voor Ajax. Dat zie je echt meteen. Veel te houterig, verdedigend matig. Een typische Robbie Wielaert.
Deze mensen niet te vergeten:quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef AmaninFull het volgende:
Jongens zonder Cillessen waren we nooit kampioen geworden, wat die man allemaal gedaan heeft is ongelooflijk. En dan hoor je mensen Schone ophemelen....
Nieuw dieptepunt bereiktquote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Deze mensen niet te vergeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met Brabant, ben zelf een Bosschenaar.quote:Op maandag 28 april 2014 15:53 schreef Herqules het volgende:
[..]
net zo triest
brabant haha
hahahaha
haha
Support your local!!1!1!quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zag het licht zon jaar of 8 geleden
quote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjah, die fantastische wedstrijd tegen Man.City lijkt eeuwen geleden.quote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar ik beoordeel hem op hoe hij speelt, en Frank op waar hij speelt. En ik dank God op mijn blote knieën dat hij niet centraal staat.
Komt vooral door de kansloosheid van die organisatie zelfquote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant, ben zelf een Bosschenaar.
Maar het ging me er om dat leuzen als "KNJB" echt uitermate kansloos zijn.
Klopt, daarom ook voor het 2e seizoen op rij geen enkele pingel in een uitwedstrijd gekregen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Support your localquote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant, ben zelf een Bosschenaar.
Maar het ging me er om dat leuzen als "KNJB" echt uitermate kansloos zijn.
Poffertje?quote:Op maandag 28 april 2014 15:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook voor het 2e seizoen op rij geen enkele pingel in een uitwedstrijd gekregen.
Ga kleuren, poffertje
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat wij dit seizoen voordeel hebben gehad van arbitrale foutenquote:
Het schijnt juist overconcentratie te zijn, beetje zelfde probleem als Fischerquote:Op maandag 28 april 2014 15:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, die fantastische wedstrijd tegen Man.City lijkt eeuwen geleden.
Alhoewel hij natuurlijk wel goede dingen heeft gedaan, blijft de algemene indruk matig, ongeconcentreerd en flegmatiek/nonchalant. En daarin heeft hij in 3 jaar geen stap gemaakt.
Elke wedstrijd tegen Feyenoord!!!quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat wij dit seizoen voordeel hebben gehad van arbitrale fouten
Het gaat om voetbal, niet om de coördinaten van je huis. Trieste opvatting vind ik dat altijd.quote:
Komt vermoedelijk door die enorme plaat voor je kop.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat wij dit seizoen voordeel hebben gehad van arbitrale fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |