Aan jou kan je nog wel wennen, PizzaGeit is gewoon achterlijkquote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs ik word meer gewaardeerd dan PizzaGeit terwijl ik duidelijk aan het trollen was net.
Wat een genot
En jij bent ook vervelendquote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs ik word meer gewaardeerd dan PizzaGeit terwijl ik duidelijk aan het trollen was net.
Wat een genot
quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zegt degene die met een PEC UI hier post![]()
Niet schelden.quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan jou kan je nog wel wennen, PizzaGeit is gewoon achterlijk
Uhu, daarom doe ik over 2 weken gymnasium-examen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan jou kan je nog wel wennen, PizzaGeit is gewoon achterlijk
Kappen nou joh.quote:Op maandag 28 april 2014 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uhu, daarom doe ik over 2 weken gymnasium-examen.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Cillesen is zwak aan zijn rechterkant?
Conclusie, zijn faphand is links
Cillessenquote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Cillesen is zwak aan zijn rechterkant?
Conclusie, zijn faphand is links
Hier kan ik je meer over vertellenquote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom hoor ik zo weinig commentaar op onze kutrechtsback?
Van Rhijn zuigt toch anus of niet?![]()
Waneer komt tete?
Koop Ariasquote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom hoor ik zo weinig commentaar op onze kutrechtsback?
Van Rhijn zuigt toch anus of niet?![]()
Waneer komt tete?
Please doquote:
Tijdens PEC ook.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke nu hou ik op.
Het is inderdaad wachten op Tete al had Van Rhijn wel weer een sterke fase voor PEC
Toen was hij al twee keer voorbijgelopenquote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tijdens PEC ook.
De eerste paar minuten.
Met deze selectie wordt Ajax volgend jaar inderdaad nevernooit kampioen, of de KNJB moet net zo erg ingrijpen als ze dit jaar hebben gedaan.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut TT
Als Ajax niet beter op gaat passen, worden we volgend jaar echt geen kampioen. Iedereen weer nu dat vroeg druk zetten zeer effectief is tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |