Support your localquote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant, ben zelf een Bosschenaar.
Maar het ging me er om dat leuzen als "KNJB" echt uitermate kansloos zijn.
Poffertje?quote:Op maandag 28 april 2014 15:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook voor het 2e seizoen op rij geen enkele pingel in een uitwedstrijd gekregen.
Ga kleuren, poffertje
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat wij dit seizoen voordeel hebben gehad van arbitrale foutenquote:
Het schijnt juist overconcentratie te zijn, beetje zelfde probleem als Fischerquote:Op maandag 28 april 2014 15:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, die fantastische wedstrijd tegen Man.City lijkt eeuwen geleden.
Alhoewel hij natuurlijk wel goede dingen heeft gedaan, blijft de algemene indruk matig, ongeconcentreerd en flegmatiek/nonchalant. En daarin heeft hij in 3 jaar geen stap gemaakt.
Elke wedstrijd tegen Feyenoord!!!quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat wij dit seizoen voordeel hebben gehad van arbitrale fouten
Het gaat om voetbal, niet om de coördinaten van je huis. Trieste opvatting vind ik dat altijd.quote:
Komt vermoedelijk door die enorme plaat voor je kop.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat wij dit seizoen voordeel hebben gehad van arbitrale fouten
Jij vindt wel heel veel triest he?quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het gaat om voetbal, niet om de coördinaten van je huis. Trieste opvatting vind ik dat altijd.
Ik ook niet. En wederom geen enkele strafschop in een uitwedstrijd.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Successupporter gevondenquote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het gaat om voetbal, niet om de coördinaten van je huis. Trieste opvatting vind ik dat altijd.
Jepquote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij vindt wel heel veel triest he?
Feyenoord wel dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook niet. En wederom geen enkele strafschop in een uitwedstrijd.
Hebben we ook niet.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
KNJBquote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we ook niet.
Maar joh, die Feyenoordsupporters moeten toch een excuus hebben waarom hun eigen club elk jaar weer faalt.
Feyenoord krijgt genoeg pingels, als je dat niet weet ben jij degene die een megaplaat voor z'n hoofd heeft.quote:
Waarschijnlijk hebben we een keer geen gele kaart gekregen. Je moest eens weten hoeveel invloed dat heeft.quote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we ook niet.
Maar joh, die Feyenoordsupporters moeten toch een excuus hebben waarom hun eigen club elk jaar weer faalt.
Viel dit jaar ook wel mee dacht ikquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt genoeg pingels, als je dat niet weet ben jij degene die een megaplaat voor z'n hoofd heeft.
Ik heb het over uitwedstrijden.quote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt genoeg pingels, als je dat niet weet ben jij degene die een megaplaat voor z'n hoofd heeft.
Oké dan. Goed, dan krijgt hij nog een kans.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt juist overconcentratie te zijn, beetje zelfde probleem als Fischer
zoek dat zelf even uitquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het over uitwedstrijden.
Heeft Feyenoord dit seizoen in een uitwedstrijd een penalty gehad? Ik ben oprecht benieuwd.
Is Cartman de KNVB die aan een huilende Ajax loopt te likken als een schoothondje of niet?quote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
En hij is alweer toepasbaar;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |