Ajax voor zover ik mij kan herinneren ook niet geloof ikquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb het over uitwedstrijden.
Heeft Feyenoord dit seizoen in een uitwedstrijd een penalty gehad? Ik ben oprecht benieuwd.
Compensatie voor de seizoenen daarvoorquote:
Neehoor, want ik weet het antwoord al.quote:
Ga dan maar naar dat topic van je eigen kutclub.quote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord dit seizoen in een uitwedstrijd een penalty gehad? Ik ben oprecht benieuwd.
HUHUHUHquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, want ik weet het antwoord al.
Dus loop niet zo te zeiken over dat Ajax geen pingels krijgt, Feyenoord krijgt er nog minder.
Goeie drie overwinningen op Feyenoord dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan maar naar dat topic van je eigen kutclub.
Hier over de kampioen graag
Zes tegen Heraclesquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wij aan jullie tranen voor alweer geen kampioenschap. En dan niet toe willen geven dat er gewoon niemand zo constant was als Ajax, maar als een Calimerootje anderen de schuld geven, boehooeee KNJB, boehooeoee nobody likes usquote:Op maandag 28 april 2014 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is Cartman de KNVB die aan een huilende Ajax loopt te likken als een schoothondje of niet?
Nee, want dan is dat bedoeld om ervoor te zorgen dat ze niet met de juiste instelling beginnen aan een seizoen waardoor het alsnog verloren gaat, wat automatisch leidt tot knjbquote:Op maandag 28 april 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen we die kakkies volgend seizoen niet laten beginnen met 10 punten voorsprong
Inderdaadquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goeie drie overwinningen op Feyenoord dit seizoen
Genieten geblazen was dat
Wat is deze nu weerquote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef JenHermes het volgende:
AjaxKampioen worden in de slechtste competitie van Europa en dan ook nog eens het aller slechtste publiek van Europa hebben. Als Ajax met 4 - 1 achter staat, dan hoor je die zogenaamde supporters niet meer
Hoezo? Over het publiek heb ik toch gelijk? Dat volk laat hun club in de steek als ze achter staan, keer op keer. De gehele 2de helft heb je de Ajax fans niet of nauwelijks gehoord tegen PECquote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah de ene is net opgehouden en de volgende dient zich aan.
Ik dacht die fantastische wedstrijdquote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was een tikkeltje gefrustreerd gisterenKan met de kater te maken hebben van zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |