En ze lopen nog altijd weg ookquote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo? Over het publiek heb ik toch gelijk? Dat volk laat hun club in de steek als ze achter staan, keer op keer. De gehele 2de helft heb je de Ajax fans niet of nauwelijks gehoord.
Ten tweede heb ik ook gelijk over de competitie want die is zo wisselvallig dat je er geen pijl op kan trekken. De lamme tegen de blinde
En dat heeft iedereen weleens kan gebeuren.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was een tikkeltje gefrustreerd gisterenKan met de kater te maken hebben van zaterdag
Ze zijn allemaal hetzelfde inderdaad. Iedereen is weg. Hup, hele stadion leeg. Allemaal nepsupporters. Nu opzouten of ik geef je een note.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo? Over het publiek heb ik toch gelijk? Dat volk laat hun club in de steek als ze achter staan, keer op keer. De gehele 2de helft heb je de Ajax fans niet of nauwelijks gehoord tegen PEC
Ten tweede heb ik ook gelijk over de competitie want die is zo wisselvallig dat je er geen pijl op kan trekken. De lamme tegen de blinde
quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde inderdaad. Iedereen is weg. Hup, hele stadion leeg. Allemaal nepsupporters. Nu opzouten of ik geef je een note.
Trollen moet juist kunnen vind ik, lachen toch? want wzawzdbquote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Karina het volgende:
Weer wat opgeschoond. Kappen met dat getrol en het happen daarop is ook niet zo handig he
Normaal ben ik altijd heel netjes en correctquote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat heeft iedereen weleens kan gebeuren.
Je moet ook weten wanneer ermee te kappen. Beetje trollen is prima maar niet door blijven gaan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Trollen moet juist kunnen vind ik, lachen toch? want wzawzdb
Idd ook dat. 15 minuten van te voren weggaan omdat je met 5 - 1 achterstaatquote:
daarom heet je ook Litmanen die was dat ook altijdquote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd heel netjes en correct
Wat vind jij van de KNJB?quote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Idd ook dat. 15 minuten van te voren weggaan omdat je met 5 - 1 achterstaatHet is maar een spelletje. Vooral hier in Nederland zitten totaal geen belangen aan wie er kampioen wordt
Als we 5-1 voor staan is het stadion ook zo leeg dus ik begrijp je punt nietquote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Idd ook dat. 15 minuten van te voren weggaan omdat je met 5 - 1 achterstaatHet is maar een spelletje. Vooral hier in Nederland zitten totaal geen belangen aan wie er kampioen wordt
Wat was die goed hequote:Op maandag 28 april 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
daarom heet je ook Litmanen die was dat ook altijd
quote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd heel netjes en correct
quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En laat dat stuk stront van een Serero ook maar oprotten die heeft alleen maar lopen janken en op de grond gelegen.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk zien we dat Spaanse stuk stront nooit meer terug
Gaat welquote:Op maandag 3 maart 2014 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs een hoop stront lijkt me veel beter dan Bojan dus dat zegt niet zoveel
In een competitie waarin je moet klappen voor Bram van Polenquote:Op maandag 28 april 2014 16:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja en ze zijn 4x op rij kampioen geworden, 33x om precies te zijn.
En soms een hoop strontquote:Op maandag 28 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke soms niet maar ik ben ook maar een mens
Welke club support jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 april 2014 16:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
In een competitie waarin je moet klappen voor Bram van Polen
Dat is Ludogorets moppiequote:Op maandag 28 april 2014 16:20 schreef JenHermes het volgende:
De Nederlandse competitie stelt helemaal niets meer voor. Eigenlijk zou Ajax, Feyenoord en al die clubs die Europees voetbal gaan behalen hiervoor moeten bedanken want het is gewoon onbegonnen werk.
Dan denk je een beetje goed te zijn door 4 x achter elkaar kampioen te worden, wordt je afgedroogd met 3 - 0 door een Oostblokland clubje waar de plaatselijke links-voor van Willem II speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |