abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2014 @ 22:06:20 #181
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141985342
Even heel serieus nu..

Wat. een. kutleven :')

Laat is zien wie de baas is op die leeftijd man. Komop.. de tering :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 7 juli 2014 @ 01:30:21 #182
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_141993219
Niet meer over praten, gewoon doen. Mijn ouders probeerden eerder altijd een tijd af te spreken waarop ik thuis moest zijn, als je die afspraken een paar keer aan je laars lapt snappen ze na een tijdje wel dat er geen afspraken gemaakt kunnen worden. Je moet op gegeven moment ook je eigen plan kunnen trekken. Ik raad je aan om gewoon een keer een avond uit te gaan. Na de grote bek die je thuis krijgt ga je de week erop weer. Dan een week niet, en dan weer wel. Langzaam opvoeren en dan snappen ze de hint wel. En laat je niet beïnvloeden door pressiemiddelen zoals straffen of beloningen.
Tijd om op te groeien ;)

EDIT: Ik zit dit nu dus een beetje door te lezen, maar je hebt er niet eens behoefte aan om laat thuis te komen of uit te gaan. Of ten minste, daar lijkt het op. Als dat het geval is, maak er dan geen probleem van. Als je wel echt zelfstandiger wil worden, lees bovenstaande nogmaals.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dr.Jan-Itor op 07-07-2014 01:43:12 ]
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_141994727
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja een meisje van 18 kan zichzelf inderdaad echt prima verdedigen als ze in d'r eentje van de fiets wordt getrokken of als een groepje haar iets wil aandoen of lastig vallen.
De meeste volwassen mannen zijn ook kansloos als een groepje hun iets aan wil doen. En als ik af ga op FP-berichten van zinloos excessief geweld, hoeft het niet eens een groep te zijn en is een onverwacht moment (element of surprise) genoeg.

Wellicht dat vrouwen vaker slachtoffer zijn ja, maar dan eerder door het motief of de voorkeur van de dader, en denk ik niet zo snel door een fysieke ongelijkheid in de strijd zelf (al kan die fysieke ongelijkheid wel weer een reden zijn om een vrouw als slachtoffer te kiezen).

Wat ik wil zeggen; als ze het echt willen ben je sowieso de lul.
"Pools are perfect for holding water"
pi_141997787
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef GoldenHeart het volgende:
Als ik zo lees dat het niet normaal is, raak ik zowat depressief..
Hanteer dit topic niet als de norm en laat je niet opjutten door die democraten:
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Doe er wat aan dan.
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Wat ben jij een fucking zacht ei :')
Want die doen zich in dit topic anders voor om jou te stangen:
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was verstandig en ben pas vanaf mijn 18e (heel af en toe) gaan drinken :@
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag vanavond niet na twaalven thuis zijn van mijn moeder :'(
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
pi_142031804
Zelfde leeftijd, ik was afgelopen weekend 24 uur later thuis dan gepland zonder bericht door een lege telefoon. Twee minuten gezeik aanhoren, op bed gaan en de volgende dag niets meer horen..

Heb je geen hobby´s, wat zeggen je vrienden over jouw situatie ? Heel eerlijk als iemand bij ons in de vriendengroep jouw verhaal zou vertellen zou die keihard uitgelachen worden.

Grow up, je bent geen 12 meer maar officieel al een volwassen man!
pi_142039134
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Zelfde leeftijd, ik was afgelopen weekend 24 uur later thuis dan gepland zonder bericht door een lege telefoon. Twee minuten gezeik aanhoren, op bed gaan en de volgende dag niets meer horen..

Heb je geen hobby´s, wat zeggen je vrienden over jouw situatie ? Heel eerlijk als iemand bij ons in de vriendengroep jouw verhaal zou vertellen zou die keihard uitgelachen worden.

Grow up, je bent geen 12 meer maar officieel al een volwassen man!
Hier nog zo'n "held" die TS probeert te ontmoedigen, maar in feite niet veel anders is dan TS:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
11 uur door de week is niet zo vreemd, toen ik 17 was mocht ik het wel zelf bepalen maar als ik om half 1 nog beneden zat liep ik wel het risico dat er een boze vader naar beneden kwam. Lag meestal rond 12 uur (soms met laptop :) ) op bed.

Weekends maakte het mijn ouders niet heel veel uit, als ik maar niet zomaar tot 6 uur wakker bleef maar een uur of 3/4 was dat prima.
pi_142052639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:22 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Hier nog zo'n "held" die TS probeert te ontmoedigen, maar in feite niet veel anders is dan TS:

[..]

In mijn ogen is het een wereld van verschil tussen 17 & 19 jaar, en niet naar buiten mogen of op een redelijke tijd thuis zijn ( 4 uur) ook...
pi_142052740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

In mijn ogen is het een wereld van verschil tussen 17 & 19 jaar, en niet naar buiten mogen of op een redelijke tijd thuis zijn ( 4 uur) ook...
Jij bleef toch 24 uur weg? Dat is wat anders dan enkele uren wegblijven tot 4 uur.
pi_142052792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:12 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Jij bleef toch 24 uur weg? Dat is wat anders dan enkele uren wegblijven tot 4 uur.
Kijk eens wanneer die post is geschreven, dat was twee jaar geleden...
pi_142053571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

Kijk eens wanneer die post is geschreven, dat was twee jaar geleden...
Aangaande de vraag die TS stelt, lijkt het me onzinnig dat TS zich met iedereen in dit topic gaat vergelijken om tot de conclusie te moeten komen dat hij apart is, waardoor hij zelfs depressief dreigt te raken. Er moet namelijk goed gekeken worden wie hier post, want democraten en andere stoere jongens lijken mij geen vergelijkingsmateriaal voor een brave jongen zoals TS:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik moet nog een taakstraf uitvoeren van 60 uren, inmiddels is het al langer dan 6 maand geleden dat ik ben veroordeeld.
pi_142053641
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:33 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Aangaande de vraag die TS stelt, lijkt het me onzinnig dat TS zich met iedereen in dit topic gaat vergelijken om tot de conclusie te moeten komen dat hij apart is, waardoor hij zelfs depressief dreigt te raken. Er moet namelijk goed gekeken worden wie hier post, want democraten en andere stoere jongens lijken mij geen vergelijkingsmateriaal voor een brave jongen zoals TS:

[..]

Hij moet juist wel tot de conclusie komen dat het niet normaal is voordat die nog langer verplicht thuis zitten moet..
pi_142055974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:35 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

Hij moet juist wel tot de conclusie komen dat het niet normaal is voordat die nog langer verplicht thuis zitten moet..
Omdat een stel willekeurige figuren in een topic vertellen wat de norm is? Terwijl een van die zogenaamd goede raadgevers hier een bajesklant blijkt te zijn?
Dacht het ook niet...
pi_142057505
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Omdat een stel willekeurige figuren in een topic vertellen wat de norm is? Terwijl een van die zogenaamd goede raadgevers hier een bajesklant blijkt te zijn?
Dacht het ook niet...
Dan doet die er toch niets aan, zou alleen zonde zijn!
pi_142058487
Naast Lokasenna en Sneeuwvlok_2 zijn er nog meer dubieuze figuren in dit topic die TS opzettelijk op een dwaalspoor trachten te zetten:

Blijft de vraag of irl TS advies zou inwinnen bij deze twee notoire drugsgebruikers:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Net terug van de dealert!

3 fmptjes en 3 normale en 2 gram pep... het wordt een een goed (slecht) weekend
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 02:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Drugs, of het nou wiet, pep of pillen zijn, lossen je problemen niet op, maar kunnen je wel helpen om tot rust te komen. Beetje kortzichtig om te zeggen dat het niet gaat helpen.

xtc bedoel ik trouwens met pillen, niet die troep die je voorgeschreven krijgt :')
Daarnaast nog een wijze raadgever uit dit topic die weet wat "de norm" is:
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Newbie114 het volgende:
TS heeft een groot probleem.
Het verhaal begint ermee dat TS vroeger vaak gepest werd, en ook nu nog geregeld rotopmerkingen krijgt. Nu voel ik me echter alsof ik een grote sociale achterstand heb, ik kan niet goed gesprekken voeren. Ook ben ik ontzettend paranoïde omdat ik de mensen van wie ik dacht dat ze mijn vrienden waren niet bleek te kunnen vertrouwen.
pi_142058546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:43 schreef Dertienindozijn het volgende:
Naast Lokasenna en Sneeuwvlok_2 zijn er nog meer dubieuze figuren in dit topic die TS opzettelijk op een dwaalspoor trachten te zetten:

Blijft de vraag of irl TS advies zou inwinnen bij deze twee notoire drugsgebruikers:

[..]

[..]

[..]

Wat heeft dit met het onderwerp te maken? En waarom zou iemand die (af en toe) drugs gebruikt een minder goed advies kunnen geven dan iemand die dit niet doet?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:46:29 #196
395200 deadprez
One more rail
pi_142058611
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:43 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat is dit nou weer? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142058630
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Wat heeft dit met het onderwerp te maken? En waarom zou iemand die (af en toe) drugs gebruikt een minder goed advies kunnen geven dan iemand die dit niet doet?
Dat jij zogenaamd bepaalt wat goed is voor TS. Hij wordt hier ogenschijnlijk geholpen door "normale" mensen waar TS door beinvloed wordt. Echter lijkt me dat TS zich weinig hier van aan moet trekken als je ziet hoe labiel deze raadgevers zijn. Denk niet dat TS zit te wachten op advies van drugsgebruikers, wel dan?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:47:33 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_142058666
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Dat jij zogenaamd bepaalt wat goed is voor TS. Hij wordt hier ogenschijnlijk geholpen door "normale" mensen waar TS door beinvloed wordt. Echter lijkt me dat TS zich weinig hier van aan moet trekken als je ziet hoe labiel deze raadgevers zijn. Denk niet dat TS zit te wachten op advies van drugsgebruikers, wel dan?
Right.. :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142058690
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? :')
Bewijs dat jij niet de geschikte persoon bent om TS met raad bij te staan. Lijkt me duidelijk, niet?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:48:12 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_142058703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Bewijs dat jij niet de geschikte persoon bent om TS met raad bij te staan. Lijkt me duidelijk, niet?
Uh, oké man.
Stop the violence
Down with the hate
pi_142058704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

appels/peren

Ik bepaal niet wat goed voor TS is, maar hij voelt zichzelf schijnbaar niet fijn bij de situatie hoe het nu is.

Wat zou het advies van een drugsgebruiker anders zijn van iemand die geen drugs gebruikt? En tel je alcohol dan ook mee? :`)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:48:45 #202
395200 deadprez
One more rail
pi_142058721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

appels/peren

Ik bepaal niet wat goed voor TS is, maar hij voelt zichzelf schijnbaar niet fijn bij de situatie hoe het nu is.

Wat zou het advies van een drugsgebruiker anders zijn van iemand die geen drugs gebruikt? En tel je alcohol dan ook mee? :`)
dit
Stop the violence
Down with the hate
pi_142058917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

appels/peren

Ik maak geen vergelijking, ik plaats de adviezen in een bredere context waardoor TS hopelijk kan relativeren dat het allemaal wel meevalt en dat drugsgebruikers niet serieus zijn te nemen. Wat uit zijn opmerking bleek dat hij dit topic als norm aanhield.
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef GoldenHeart het volgende:
Als ik zo lees dat het niet normaal is, raak ik zowat depressief..
pi_142058965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Ik maak geen vergelijking, ik plaats de adviezen in een bredere context waardoor TS hopelijk kan relativeren dat het allemaal wel meevalt en dat drugsgebruikers niet serieus zijn te nemen. Wat uit zijn opmerking bleek dat hij dit topic als norm aanhield.

[..]

Waarom zijn (recreatieve) drugsgebruikers niet serieus te nemen of zouden ze minder goede adviezen kunnen geven die mensen dat niet doen...stop nou toch eens met het ontwijken van de vragen man :`)

Aangezien je het zo duidelijk stelt, kan je er vast ook een duidelijk antwoord op geven.

Iets in me zegt me dat dertienineendozijn een 30 jarige maagd is met een heel saai leven die haat op alles wat niet binnen z'n eigen straatje past.

En je maakt wel degelijk een vergelijking, namelijk het advies van een niet drugsgebruiker tov een wel drugsgebruiker adhv een waardeoordeel erover.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:55:06 #205
395200 deadprez
One more rail
pi_142059000
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

[..]

Wat een kansloos figuur ben jij. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_142059226
En daarbij ben ik ook nog wel erg benieuwd wat voor een advies dertienineendozijn zelf zou geven aan TS....want vanaf de zijlijn staan schreeuwen hoe het allemaal niet zou moeten is altijd (te) makkelijk.

Die zou waarschijnlijk zeggen, laat je lekker opsluiten en je leven bepalen (verneuken) door je ouders.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:01:26 #207
395200 deadprez
One more rail
pi_142059258
Heb ook even jouw pohi bekeken, Dertienineendozijn, en je doet me erg denken aan Erno-BE.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:38 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Het leven draait om voortplanting en daarvoor heb je aan één vrouw genoeg. Iemand die te vertrouwen is en niet tweedehands is. Overigens heeft het huwelijk voor mij geen meerwaarde. Ook wel hypocriet dat een man wel seks voor het huwelijk mag hebben en dan de "trofee" trouwt en een vrouw dit niet mag.

[..]

Herkenbaar, dacht vroeger ook dat vrouwen te vertrouwen zijn. Maar helaas, zelfs aan de universiteit zijn vrouwen ronduit sletterig. Ik houd niet van deze democraten.
Stop the violence
Down with the hate
pi_142059328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Heb ook even jouw pohi bekeken, Dertienineendozijn, en je doet me erg denken aan Erno-BE.

[..]

democraten is ook een term waar hij graag mee smijt :`)

(vooroordeel) Maar lijkt me typisch zo'n onzeker studentje waarvan z'n hele leven en eigenwaarde afhangt van z'n studie :`)
pi_142059436
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Waarom zijn (recreatieve) drugsgebruikers niet serieus te nemen of zouden ze minder goede adviezen kunnen geven die mensen dat niet doen...stop nou toch eens met het ontwijken van de vragen man :`)

Aangezien je het zo duidelijk stelt, kan je er vast ook een duidelijk antwoord op geven.

Iets in me zegt me dat dertienineendozijn een 30 jarige maagd is met een heel saai leven die haat op alles wat niet binnen z'n eigen straatje past.

En je maakt wel degelijk een vergelijking, namelijk het advies van een niet drugsgebruiker tov een wel drugsgebruiker adhv een waardeoordeel erover.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En daarbij ben ik ook nog wel erg benieuwd wat voor een advies dertienineendozijn zelf zou geven aan TS....want vanaf de zijlijn staan schreeuwen hoe het allemaal niet zou moeten is altijd (te) makkelijk.

Die zou waarschijnlijk zeggen, laat je lekker opsluiten en je leven bepalen (verneuken) door je ouders.

Ik geef geen advies (hooguit de nulvariant, want dat is de enige variant waar hij de consequenties van weet). Ik weet alleen uit de OP dat TS hoogstwaarschijnlijk geen drugsgebruiker is en irl daar ook geen advies van zal aannemen.
pi_142059466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

[..]

Ik geeft geen advies (hooguit de nulvariant, want dat is de enige variant waar hij de consequenties van weet). Ik weet alleen uit de OP dat TS hoogstwaarschijnlijk geen drugsgebruiker is en irl daar ook geen advies van zal aannemen.
Je geeft geen antwoord op de vraag..... (weer)..

Misschien neemt hij ook wel geen advies aan van close(d) minded mensen met vooroordelen over dingen waar ze niks vanaf weten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')