Haar eerste was op het toilet bij de keukenschool, haar tweede op een bruiloft van een neef, haar derde achter de kliko van de bioscoop en haar vierde in het park tijdens Kerstmis. Haar volgende 30 is ze vergeten. Maar voor het sukkeltje dat papa zal worden, voor hem is ze plotseling 'maagd', heeft ze nooit iets slechts gedaan en is ze plots onervarenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je begrijpt dat haar moeder waarschijnlijk als maagd het huwelijk in is gegaan, gezien haar geloofsovertuiging?
Het leven draait om voortplanting en daarvoor heb je aan één vrouw genoeg. Iemand die te vertrouwen is en niet tweedehands is. Overigens heeft het huwelijk voor mij geen meerwaarde. Ook wel hypocriet dat een man wel seks voor het huwelijk mag hebben en dan de "trofee" trouwt en een vrouw dit niet mag.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:02 schreef corehype het volgende:
klopt, iedereen maakt fouten in hun leven, maar dat moet geen 'vrijbrief' zijn om ook maar fouten te gaan maken want de allergrootste fout die je als man kunt maken, is het huwen van een wijf waar andere lullen in zijn geweest.
Een beetje man heeft in zijn leven een beetje seks met types maar uiteindelijk trouwt hij een trofee, een maagd, dat onderscheidt het huwelijk van zijn voorgaande (seks)relaties.
Ken je plek vies wijf, je geeft het huwelijk een slechte naam van types als jij, de niet-maagden, scheiden binnen een jaar. Jullie horen helemaal niet binnen het huwelijk, snap het dan. Ga lekker seks hebben, genoeg behoeftige mannen.
Herkenbaar, dacht vroeger ook dat vrouwen te vertrouwen zijn. Maar helaas, zelfs aan de universiteit zijn vrouwen ronduit sletterig. Ik houd niet van deze democraten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef corehype het volgende:
Juist door mijn gezonde verstand en mensenkennis weet ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die je nog kunt vertrouwen. Vroeger was ik optimistisch en dacht ik het slechts om een klein deel rotte appels gaat. Nu weet ik beter.
Ik heb er nu 3,5 maak ik nog kans?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar. Aangezien ik ook liever geen toekomst opbouw met een jongen die 20 wijven heeft geneukt in z'n verleden.
Ik zou het liefste met iemand een relatie hebben die nog maar 1 of 2 andere relaties/bedpartners heeft gehad. Dat is mijn ideaal. Maar zie dat maar eens te vinden.
Oh, je kent haar moeder? wist ik niet, sorry...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Haar eerste was op het toilet bij de keukenschool, haar tweede op een bruiloft van een neef, haar derde achter de kliko van de bioscoop en haar vierde in het park tijdens Kerstmis. Haar volgende 30 is ze vergeten. Maar voor het sukkeltje dat papa zal worden, voor hem is ze plotseling 'maagd', heeft ze nooit iets slechts gedaan en is ze plots onervaren
Meisjes toch, ik zal ze nooit vertrouwen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:42 schreef snakelady het volgende:
ik kan mijn sekspartners op een hand tellen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Het leven draait om voortplanting en daarvoor heb je aan één vrouw genoeg. Iemand die te vertrouwen is en niet tweedehands is. Overigens heeft het huwelijk voor mij geen meerwaarde. Ook wel hypocriet dat een man wel seks voor het huwelijk mag hebben en dan de "trofee" trouwt en een vrouw dit niet mag.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, je kent haar moeder? wist ik niet, sorry...
Maar mijn ervaring, ik heb jaren in een streng gelovig dorp gewoond, juist de meiden die van hun ouders niks mochten en gedwongen werden als maagd het huwelijk in te gaan waren het losbandigste.
Ik ben seksueel heel vrij opgevoed en ik heb nooit one night stands gehad, ik ben niet als maagd het huwelijk in gegaan maar heb wel altijd alleen seks gehad in lange relaties en ik kan mijn sekspartners op een hand tellen.
Niet dat ik er persoonlijk iets mis mee vind als een vrouw een one night stand heeft maar het is gewoonweg niet mijn ding.
Juist als je het verbied willen ze seksueel zo vrij mogelijk zijn.
Ik ben 33, dan is 4 sekspartners niet veel.quote:
Plsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar. Aangezien ik ook liever geen toekomst opbouw met een jongen die 20 wijven heeft geneukt in z'n verleden.
Ik zou het liefste met iemand een relatie hebben die nog maar 1 of 2 andere relaties/bedpartners heeft gehad. Dat is mijn ideaal. Maar zie dat maar eens te vinden.
Voor alles is er een compensatie of het wat is, is een tweede.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt je "lusten" ook wel onderdrukken door met je handjes bezig te gaan trouwens, heb je echt geen ander voor nodig. 2 seconden na het klaarkomen heb je toch geen nocht meer aan een vrouw, maar als je een relatie hebt zit je dan er wel mee opgescheept
Jij gunt Dima ook niks he.quote:
Je bent gewoon een hypocriete democraat. Tuurlijk zijn vrouwen niet te vertrouwen en sletterig, maar dat ben jij blijkbaar net zo goed.quote:
Moeten wij weer met sleutel en slot vergelijkingen komen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:30 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hypocriete democraat. Tuurlijk zijn vrouwen niet te vertrouwen en sletterig, maar dat ben jij blijkbaar net zo goed.
Nee, want die vergelijking is te achterlijk en achterhaald voor woorden die door hypocriete mannen is verzonnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef corehype het volgende:
[..]
Moeten wij weer met sleutel en slot vergelijkingen komen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:35 schreef Yreal het volgende:
Dames toch... kunnen we niet gewoon iedereen lekker alle sex gunnen die ze willen en krijgen?
Indien een dergelijke vergelijking wetenschappelijk onderbouwd is, met theorieen uit de biologie of aanverwanten, dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef corehype het volgende:
[..]
Moeten wij weer met sleutel en slot vergelijkingen komen?
De dag dat de eerste komt, en je koopt jurkjes voor d'r en roze baby schoentjes denk je, wat zei ik allemaal hoe kon ik haar ongewenst noemen? Lief mooi dochtertje met roze wangetjes zij zal echt niet eindigen als anderenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, want die vergelijking is te achterlijk en achterhaald voor woorden die door hypocriete mannen is verzonnen.
Of je voed haar gewoon op en brengt haar normen en waarden bij, dat is ook een optie....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef corehype het volgende:
[..]
De dag dat de eerste komt, en je koopt jurkjes voor d'r en roze baby schoentjes denk je, wat zei ik allemaal hoe kon ik haar ongewenst noemen? Lief mooi dochtertje met roze wangetjes zij zal echt niet eindigen als anderen
Straks als mijn meiden gore breezersletjes zijn, dan ga ik misschien begrijpen waarom ik altijd geroepen heb ik geen dochters wilde. Afwachten ok.
en jaren later kom ik een foto van haar op het internet tegen met een soldatenpetje, wordt ze ontmaagd op de achterbank van een peuegot, wordt ze in dronken toestand in een wc genomen door een oudere vent, laat ze zich aan haar tepels, wordt ze zo'n smerige SOA-straathoertje of vergeet ze haar sjaal af te doen tijdens de seks en veegt daarmee haar cumshot af. Heel schattig allemaal, meisjes brengen zoveel geluk met zich mee. Een vader weet niet wat ie met al dat geluk moet, dag.
Wat ik ga doen als ik dochters heb is ze op eenjarige leeftijd 'per ongeluk' van de trap laten vallen.
Van 1 persoon ja dus niks hypocriet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Plshypocrietje, jij slikt nog meer zaad dan dat ik Yoghurt kan eten.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ps. yoghurt met een hoofdletter schrijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |