quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja je staat gesignaleerd. De marechaussee kan in de computer zien de je een taakstrafveroordeling hebt gehad, maar nog niet uitgevoerd.
Je zal ongetwijfeld 'opgepakt' worden omdat ze bang zijn dat je het land uitvlucht om je straf te ontlopen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja je staat gesignaleerd. De marechaussee kan in de computer zien de je een taakstrafveroordeling hebt gehad, maar nog niet uitgevoerd.
Je zal ongetwijfeld 'opgepakt' worden omdat ze bang zijn dat je het land uitvlucht om je straf te ontlopen.
Dat staat toch in de post, dat ik geen risico wil nemen dat ik hem dan op mijn vakantie moet uitvoeren..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef Megumi het volgende:
Even contact opnemen met de reclassering al bij je opgekomen TS?
Met zo'n instelling mogen ze je wat mij betreft met veel tamtam op Schiphol uit de rij vissen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de post, dat ik geen risico wil nemen dat ik hem dan op mijn vakantie moet uitvoeren..
Wat boven al gepost is je staat gesignaleerd. Dus als ze bij de marechaussee een beetje opletten kom je het land waarschijnlijk niet uit. Dit ook eens bij de grens gezien. Zeer vermakelijk altijd. Als een crimineeltje wordt aangehouden. Zeker las daarbij een paar flinke klappen worden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de post, dat ik geen risico wil nemen dat ik hem dan op mijn vakantie moet uitvoeren..
..en daarna standaard..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef Megumi het volgende:
Zeker las daarbij een paar flinke klappen worden uitgedeeld.
Je kan gewoon bellen hoor en aangeven dat je op vakantie gaat dan plannen ze die uren ervoor en/of erna in. Kan in overleg allemaal zolang je maar normaal communiceert.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie, hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan gewoon bellen hoor en aangeven dat je op vakantie gaat dan plannen ze die uren ervoor en/of erna in. Kan in overleg allemaal zolang je maar normaal communiceert.
En voor een taakstraf zal je niet aangehouden worden bij de douane
Maar wel bij de KMAR. In de zomer wordt altijd strenger gecontroleerd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan gewoon bellen hoor en aangeven dat je op vakantie gaat dan plannen ze die uren ervoor en/of erna in. Kan in overleg allemaal zolang je maar normaal communiceert.
En voor een taakstraf zal je niet aangehouden worden bij de douane
Zolang je nog geen oproep hebt gehad van de reclassering om de straf uit te voeren of gewoon afspraken bent nagekomen mag je gewoon reizen. Zodra je je straf niet nakomt dan ga je op de telex bij de politie en alle verwante dienstenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Maar wel bij de KMAR. In de zomer wordt altijd strenger gecontroleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |