abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127121764
Ik moet nog een taakstraf uitvoeren van 60 uren, inmiddels is het al langer dan 6 maand geleden dat ik ben veroordeeld. Ben toen bij iemand van de reclassering geweest en wat gegevens ingevuld hierna nooit meer wat gehoord. Een bekende van mij is rond die zelfde datum veroordeeld en die is inmiddels al een tijdje bezig met zijn taakstraf. Nu vraag ik me af of dit normaal is, hoelang moet ik nog wachten tot dat ik zelf actie moet ondernemen ? Ik heb namelijk geen zin dat het wordt omgezet in een paar overnachtingen in de cel... Het enige waar ik mee zit is, dat ik in Juli op vakantie ga naar Spanje en wil daarom het risico niet nemen om zelf contact met hen op te zoeken en dat ik op dat moment met mijn taakstraf bezig moet. Ook vraag ik mij af of ik op Schiphol problemen krijg dat ik nog 60 uur taakstraf moet voldoen ?

:)
pi_127121858
Ja je staat gesignaleerd. De marechaussee kan in de computer zien de je een taakstrafveroordeling hebt gehad, maar nog niet uitgevoerd.
Je zal ongetwijfeld 'opgepakt' worden omdat ze bang zijn dat je het land uitvlucht om je straf te ontlopen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_127122159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja je staat gesignaleerd. De marechaussee kan in de computer zien de je een taakstrafveroordeling hebt gehad, maar nog niet uitgevoerd.
Je zal ongetwijfeld 'opgepakt' worden omdat ze bang zijn dat je het land uitvlucht om je straf te ontlopen.
:')
pi_127122621
Anders ga je met de auto? Dagje rijden naar Spanje.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127122636
Nou nog een serieuze inhoudelijke reactie graag, ik heb er nou ook niet bepaald ervaring mee :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:47:40 #6
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_127122651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
:')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:49:55 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127122754
Even contact opnemen met de reclassering al bij je opgekomen TS?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_127122904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef Megumi het volgende:
Even contact opnemen met de reclassering al bij je opgekomen TS?
Dat staat toch in de post, dat ik geen risico wil nemen dat ik hem dan op mijn vakantie moet uitvoeren..
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:55:40 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_127123020
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

Dat staat toch in de post, dat ik geen risico wil nemen dat ik hem dan op mijn vakantie moet uitvoeren..
Met zo'n instelling mogen ze je wat mij betreft met veel tamtam op Schiphol uit de rij vissen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:51:33 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127126307
quote:

[..]

Wat boven al gepost is je staat gesignaleerd. Dus als ze bij de marechaussee een beetje opletten kom je het land waarschijnlijk niet uit. Dit ook eens bij de grens gezien. Zeer vermakelijk altijd. Als een crimineeltje wordt aangehouden. Zeker las daarbij een paar flinke klappen worden uitgedeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_127126596
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef Megumi het volgende:
Zeker las daarbij een paar flinke klappen worden uitgedeeld.
..en daarna standaard..
pi_127127169
quote:

[..]

Je kan gewoon bellen hoor en aangeven dat je op vakantie gaat dan plannen ze die uren ervoor en/of erna in. Kan in overleg allemaal zolang je maar normaal communiceert.
En voor een taakstraf zal je niet aangehouden worden bij de douane
pi_127131126
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Je kan gewoon bellen hoor en aangeven dat je op vakantie gaat dan plannen ze die uren ervoor en/of erna in. Kan in overleg allemaal zolang je maar normaal communiceert.
Dankje voor je reactie, hier kan ik wat mee.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:22:21 #14
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_127131990
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Maar wel bij de KMAR. In de zomer wordt altijd strenger gecontroleerd.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_127132118
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Maar wel bij de KMAR. In de zomer wordt altijd strenger gecontroleerd.
Zolang je nog geen oproep hebt gehad van de reclassering om de straf uit te voeren of gewoon afspraken bent nagekomen mag je gewoon reizen. Zodra je je straf niet nakomt dan ga je op de telex bij de politie en alle verwante diensten
pi_127139119
Reclassering is er niet om je het leven zuur te maken. Je bent 'veroordeeld', dat doen ze dus niet nog een keer.

Even bellen om te vragen of ze je vergeten zijn, op intake gaan, taakstraf inplannen om je vakantie heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')