appels/perenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Dat jij zogenaamd bepaalt wat goed is voor TS. Hij wordt hier ogenschijnlijk geholpen door "normale" mensen waar TS door beinvloed wordt. Echter lijkt me dat TS zich weinig hier van aan moet trekken als je ziet hoe labiel deze raadgevers zijn. Denk niet dat TS zit te wachten op advies van drugsgebruikers, wel dan?
ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
appels/peren
Ik bepaal niet wat goed voor TS is, maar hij voelt zichzelf schijnbaar niet fijn bij de situatie hoe het nu is.
Wat zou het advies van een drugsgebruiker anders zijn van iemand die geen drugs gebruikt? En tel je alcohol dan ook mee?
Ik maak geen vergelijking, ik plaats de adviezen in een bredere context waardoor TS hopelijk kan relativeren dat het allemaal wel meevalt en dat drugsgebruikers niet serieus zijn te nemen. Wat uit zijn opmerking bleek dat hij dit topic als norm aanhield.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
appels/peren
Ik bepaal niet wat goed voor TS is, maar hij voelt zichzelf schijnbaar niet fijn bij de situatie hoe het nu is.
Wat zou het advies van een drugsgebruiker anders zijn van iemand die geen drugs gebruikt? En tel je alcohol dan ook mee?
quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef GoldenHeart het volgende:
Als ik zo lees dat het niet normaal is, raak ik zowat depressief..
Waarom zijn (recreatieve) drugsgebruikers niet serieus te nemen of zouden ze minder goede adviezen kunnen geven die mensen dat niet doen...stop nou toch eens met het ontwijken van de vragen manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik maak geen vergelijking, ik plaats de adviezen in een bredere context waardoor TS hopelijk kan relativeren dat het allemaal wel meevalt en dat drugsgebruikers niet serieus zijn te nemen. Wat uit zijn opmerking bleek dat hij dit topic als norm aanhield.
[..]
Wat een kansloos figuur ben jij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Ik maak geen vergelijking, ik plaats de adviezen in een bredere context waardoor TS hopelijk kan relativeren dat het allemaal wel meevalt en dat drugsgebruikers niet serieus zijn te nemen. Wat uit zijn opmerking bleek dat hij dit topic als norm aanhield.
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Het leven draait om voortplanting en daarvoor heb je aan één vrouw genoeg. Iemand die te vertrouwen is en niet tweedehands is. Overigens heeft het huwelijk voor mij geen meerwaarde. Ook wel hypocriet dat een man wel seks voor het huwelijk mag hebben en dan de "trofee" trouwt en een vrouw dit niet mag.
[..]
Herkenbaar, dacht vroeger ook dat vrouwen te vertrouwen zijn. Maar helaas, zelfs aan de universiteit zijn vrouwen ronduit sletterig. Ik houd niet van deze democraten.
democraten is ook een term waar hij graag mee smijtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Heb ook even jouw pohi bekeken, Dertienineendozijn, en je doet me erg denken aan Erno-BE.
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom zijn (recreatieve) drugsgebruikers niet serieus te nemen of zouden ze minder goede adviezen kunnen geven die mensen dat niet doen...stop nou toch eens met het ontwijken van de vragen man![]()
Aangezien je het zo duidelijk stelt, kan je er vast ook een duidelijk antwoord op geven.
Iets in me zegt me dat dertienineendozijn een 30 jarige maagd is met een heel saai leven die haat op alles wat niet binnen z'n eigen straatje past.
En je maakt wel degelijk een vergelijking, namelijk het advies van een niet drugsgebruiker tov een wel drugsgebruiker adhv een waardeoordeel erover.
Ik geef geen advies (hooguit de nulvariant, want dat is de enige variant waar hij de consequenties van weet). Ik weet alleen uit de OP dat TS hoogstwaarschijnlijk geen drugsgebruiker is en irl daar ook geen advies van zal aannemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En daarbij ben ik ook nog wel erg benieuwd wat voor een advies dertienineendozijn zelf zou geven aan TS....want vanaf de zijlijn staan schreeuwen hoe het allemaal niet zou moeten is altijd (te) makkelijk.
Die zou waarschijnlijk zeggen, laat je lekker opsluiten en je leven bepalen (verneuken) door je ouders.
Je geeft geen antwoord op de vraag..... (weer)..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
[..]
Ik geeft geen advies (hooguit de nulvariant, want dat is de enige variant waar hij de consequenties van weet). Ik weet alleen uit de OP dat TS hoogstwaarschijnlijk geen drugsgebruiker is en irl daar ook geen advies van zal aannemen.
Retorische vraag, hier de gevolgen: http://www.drugsondercontrole.nl/46883/Wat-doet-Speed.htmlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag..... (weer)..
Misschien neemt hij ook wel geen advies aan van close(d) minded mensen met vooroordelen over dingen waar ze niks vanaf weten.
Jezus ik hoop echt dat je een troll bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Retorische vraag, hier de gevolgen: http://www.drugsondercontrole.nl/46883/Wat-doet-Speed.html
Neem toch aan dat er mee bekend bent of niet?
Dus tov niet-drugsgebruikers ben jij gewoon inferieur.
Inhoudelijk graag tegenbewijs leveren. Ik snap dat laagopgeleiden zoals jij en Deadprez graag berichten "kracht" bij zetten met emoticons en termen als kansloos en troll.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jezus ik hoop echt dat je een troll bent
Geen antwoord kunnen geven op de vraag en als nooduitgang maar het excuus gebruiken dat de vraag retorisch zou zijn.... sjonge jonge jonge wat laat je je weer kennen danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Inhoudelijk graag tegenbewijs leveren. Ik snap dat laagopgeleiden zoals jij en Deadprez graag berichten "kracht" bij zetten met emoticons en termen als kansloos en troll.
Nogmaals, volg eens een cursus biologie of moleculaire biologie aan de universiteit, hoef je ook niet meer zo'n retorische vragen te stellen.
Alsof TS zit te wachten op advies van drugskikkers.
Inhoudelijk reageren gaat je moeilijk af. Had ik wel verwacht, gezien het verdedigen van je bajesvriend paardlants.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Oké, overduidelijk een kloon van Erno-BE.
Ik heb heul geen zin om met je in discussie te gaan verder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren gaat je moeilijk af. Had ik wel verwacht, gezien het verdedigen van je bajesvriend paardlants.
Tegenbewijs. Zoek een studie, met twee testgroepen: een heeft wel drugs genomen, de ander niet. Wat is de uitkomst? Gebruik op zijn minst een bronquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Geen antwoord kunnen geven op de vraag en als nooduitgang maar het excuus gebruiken dat de vraag retorisch zou zijn.... sjonge jonge jonge wat laat je je weer kennen dan
Je bedoelt: ik ben niet in staat om een discussie te voeren zonder ad hominem argumenten te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om met je in discussie te gaan verder.
omdat de jointjes van je hersens een vergiet hebben gemaakt zeker!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zin om met je in discussie te gaan verder.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef Dertienindozijn het volgende:
Je bedoelt: ik ben niet in staat om een discussie te voeren zonder ad hominem argumenten te gebruiken.
jeweettoch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
omdat de jointjes van je hersens een vergiet hebben gemaakt zeker!!!!![]()
![]()
![]()
Jij maakt de stelling dus de bewijslast lijkt me bij jou te liggen....en daarnaast heeft een eventuele schade aan de hersens nog totaal geen directe invloed op de mate waarin je in (een random user) in staat zou zijn ts een goed advies te kunnen geven mbt z'n thuissituatie. Zeker niet als je nagaat dat dat gebruik sporadisch is. En wat vind je van alcohol dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Tegenbewijs. Zoek een studie, met twee testgroepen: een heeft wel drugs genomen, de ander niet. Wat is de uitkomst? Gebruik op zijn minst een bron
[..]
Je bedoelt: ik ben niet in staat om een discussie te voeren zonder ad hominem argumenten te gebruiken.
Wat betreft "degene die de stelling poneert, moet met bewijslast komen": ik hoop dat dit een grap betreft. Want dit betekent een eenzijdige manier van discussieren. Blijkbaar ben jij totaal onbekend met kwantitatieve onderzoeksmethoden, want los van een hypothese of stelling heb je gewoon twee of meer controle groepen. Die test je, zonder normatieve claims te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jij maakt de stelling dus de bewijslast lijkt me bij jou te liggen....en daarnaast heeft een eventuele schade aan de hersens nog totaal geen directe invloed op de mate waarin je in (een random user) in staat zou zijn ts een goed advies te kunnen geven mbt z'n thuissituatie. Zeker niet als je nagaat dat dat gebruik sporadisch is. En wat vind je van alcohol dan? Ten opzichte van TS maakt het weinig uit wat ik van alcohol vind. Alcoholisten en drugsgebruikers zouden beter geen advies kunnen geven aan TS, strookt totaal niet met zijn belevingswereld.
Iemand die bijvoorbeeld een hoog EQ heeft maar een lager IQ zou in dit geval misschien een veel passender antwoord kunnen geven dan een kansloze verzuurde nolife als jij.
En nog steeds heb je geen antwoord gegeven op de vraag...heb je niets beters te doen dan te roepen hoe het allemaal niet zou moeten volgens jou? Nulvariant heb ik al aangedragen.
Op de een of andere manier hoop ik nog steeds dat je niet echt door 2 toiletrollen naar de buitenwereld kijkt...maar begin steeds meer te geloven dat het echt zo is...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:38 schreef Dertienindozijn het volgende:
[..]
Wat betreft "degene die de stelling poneert, moet met bewijslast komen": ik hoop dat dit een grap betreft. Want dit betekent een eenzijdige manier van discussieren. Blijkbaar ben jij totaal onbekend met kwantitatieve onderzoeksmethoden, want los van een hypothese of stelling heb je gewoon twee of meer controle groepen. Die test je, zonder normatieve claims te maken.
Kom dus gewoon met een tegenbewijs, is wel zo handig. Zoek een studie op pubmed.org oid en overtuig me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |