In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Volgens Wikipedia inmiddels de trotste trainer van ]quote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Ernie Brands heeft nog altijd destijds een wereldprestatie geleverd door 3e te worden met NAC
Ik hoop dat beide clubs failliet gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Roda er in de nacompetitie alsnog uittyft tegen VVV.
Kiezen tussen aids en aids.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Roda er in de nacompetitie alsnog uittyft tegen VVV.
Mooi naar de krommedijkquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dordrecht in de Eredivisie niggerrrr
Die vliegen er tegen VVV al uitquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dordrecht in de Eredivisie niggerrrr
Ik niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat beide clubs failliet gaan.
Dan spelen we straks met 5 Jong elftallen in de JL.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat beide clubs failliet gaan.
Gert Kruijs, toptrainer. Die man zou het verdienen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe dan maar Sparta en Dord weer terug in de ED
kan je gelijk de JL afschaffenquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan spelen we straks met 5 Jong elftallen in de JL.
Sws Sparta wat een tering zooi is t daarquote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nog hoopt op Sparta dit seizoen.
Raymann?quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over iets meer dan een uur zijn we allemaal weer zwart.
VVV is een van de weinige, maar die spelen er volgend seizoen ook niet meer.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten weinig toffe ploegjes meer in de Juup hé. Dan promoveert er al snel een aidsclub.
VVV mist een type als Hondaquote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV is een van de weinige, maar die spelen er volgend seizoen ook niet meer.
Turk schiet ze er van alle hoeken en standen in. De Kogel goeie afmaker. Rajcomar goeie sub, Riemerinkje, Woltersjequote:
Alle topwedstrijden verliezen onder het mom van ''een topper kun je verliezen''.quote:Op zondag 27 april 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die worden winterkampioen, om te eindigen als 7e.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die worden winterkampioen, om te eindigen als 7e.
Ben jij een van de vijf Nederlanders die altijd naar de Jupiler League kijkt?quote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Turk schiet ze er van alle hoeken en standen in. De Kogel goeie afmaker. Rajcomar goeie sub, Riemerinkje, Woltersje
quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
Waarom hebben alle PSV'ers hier een 2e club?
quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben jij een van de vijf Nederlanders die altijd naar de Jupiler League kijkt?
burned!quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef koemleit het volgende:
"jij stond gewoon op doel".
haha de minachting straalde er vanaf
Zeker een soort Hennie Cruijffquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
dat is het ongeboren broertje van sjek
??quote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
NOS kiest weer de verkeerde wedstrijden om uit te zenden.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
NOS kiest weer de verkeerde wedstrijden om uit te zenden.
Of die kNACerquote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Willem Vissers de pijnpunten van Roda bespreken.
Willem Vissers is altijd fantastisch.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Willem Vissers de pijnpunten van Roda bespreken.
Als er niks te bespreken is. Dan valt hij ook niet uit de toon.quote:Op zondag 27 april 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mossou komt alleen in de weken voor het WK denk ik
powerloungenquote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co zorgt ervoor dat er vuur uit z,n ogen komt
kikkerquote:
onverslaanbaarquote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen wij ook natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik dacht braziliequote:
Ik klikte, maar er gebeurde nietsquote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Linkermuisknop hequote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik klikte, maar er gebeurde niets
sorry manquote:
quote:
poweloungengodquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
het is je vergeven anonymouszgod
Waarom KIJK je dan überhaupt nogquote:Op maandag 28 april 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Studio VoetbalArmzalig zooitje tafelgasten daar, die glimmende biljartbal met stijve lul omdat zijn AFC kampioen is geworden
Je zelf zo serieus nemen als journalist/tv prestentator maar vervolgens wel mee doen bij the Passion, 90% van de uitzending gaat het over Ajax
Ronald Waterreus
Jan Mulder
![]()
Pierre van Hooijdonk
![]()
![]()
Ik kijk het omdat ik verplicht ben het te kijken als ik om 19:00 de samenvattingen niet kan kijken. Elke keer weer heb ik er spijt van na afloopquote:Op maandag 28 april 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom KIJK je dan überhaupt nog
Vind dat niveau nu niet zo aboniabel slecht is als bijvorbeeld een V.I.
.
En in welk opzicht is V.I volgens jou aantoonbaar beter dan?quote:Op maandag 28 april 2014 18:13 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik kijk het omdat ik verplicht ben het te kijken als ik om 19:00 de samenvattingen niet kan kijken. Elke keer weer heb ik er spijt van na afloop
VI is vele male beter, leuker, vermakelijker, komischer, kolderieker en vrolijker dan dat aftandse Studio voetbal. VI neemt zich niet zo serieus, als ik naar Studio Voetbal kijk lijkt voetbal wel van wereld belang
Hoe kan Ajax aankopen doen terwijl er geen geld is?quote:Op maandag 28 april 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En in welk opzicht is V.I volgens jou aantoonbaar beter dan?
Niveau van V.I. is om te janken, ik schat om te beginnen al in dat 20% van hun uitzendingen daadwerkelijk over voetbal gaan.
Daarbij heeft Gijp een teringhekel aan de Eredivisie dus die zit dan gerust een kwartier te geilen op Messi, Bale enz er geen rekening mee houdende dat maar 10% van de huishoudens Sport 1 hebben.
Men heeft de beelden van wedstrijden uit de Eredivisie niet en klets Johan Derksen onzin bij de vleet, zijn Toto klopt zelden doet constant verkeerde voorspellingen, onjuiste informatie over transfers, spelers die boos zijn, trainers die op de wipstoel zouden zitten wat niet blijkt te kloppen en ga zo maar door.
De vraag van Sjek of Ajax niet één of twee toppers moet kopen lijkt me legitiem aangezien het voetbal al maanden niet om aan te gluren is. Aldus de achterban zelf!
Discussie tussen Co en Waterreus over wie nu verantwoordelijk is voor de wanorde bij PSV was ook niet slecht, al had Waterreus er niet gelijk zo bij hoeven kijken alsof Co zijn vrouw verkracht had.
Ik vind dat je in je relaas teveel kijkt naar persoontjes die daar zitten en daarbij jouw mening over die mensen en te weinig naar de onderwerpen die feitelijk besproken worden want zo armzalig is het allemaal niet.
Hoe kan Ajax vorig seizoen 10 miljoen over hebben voor Van Ginkel als er geen geld is?quote:Op maandag 28 april 2014 18:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoe kan Ajax aankopen doen terwijl er geen geld is?
Maar waarom nieuwe aankopen doen? Met dit team speelden ze op een haar na in 1/8 finale van de CL en zijn ze redelijk gemakkelijk kampioen geworden. De beste aankoop die ze afgelopen jaar gedaan is die van Maher naar PSVquote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kan Ajax vorig seizoen 10 miljoen over hebben voor Van Ginkel als er geen geld is?
Natuurlijk is er volop geld man, ze speelden CL en hebben jaren met de hand op de knip geleefd.
Ajax mist bijvoorbeeld een spits, of überhaupt een smaakmaker waarvoor mensen naar het stadion komen.quote:Op maandag 28 april 2014 18:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar waarom nieuwe aankopen doen? Met dit team speelden ze op een haar na in 1/8 finale van de CL en zijn ze redelijk gemakkelijk kampioen geworden. De beste aankoop die ze afgelopen jaar gedaan is die van Maher naar PSV
Dit seizoen was in principe een tussenjaar, waarin veel jonge spelers een kans hebben gekregen. Het kampioenschap verbloemt natuurlijk wel de fouten die Ajax heeft gemaakt, namelijk de vijftal miskopen (of huur): Van der Hoorn, Bojan, Sana, Duarte, Sigthorsson.quote:Op maandag 28 april 2014 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax mist bijvoorbeeld een spits, of überhaupt een smaakmaker waarvoor mensen naar het stadion komen.
Natuurlijk zijn dat luxeproblemen als je net kampioen bent geworden maar het Ajax-publiek is nogal verwend zoals je misschien weet. Men wil ook mooi voetbal zien.
Als je gisteren nou Studio Voetbal had gekeken had je kunnen zien dat er dus ook qua Europese resultaten geen enkele sprake is van groei qua resultaten de afgelopen 3 seizoenen ondanks die net niet kwalificatie bij Milan.
quote:Op maandag 28 april 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom KIJK je dan überhaupt nog
Vind dat niveau nu niet zo aboniabel slecht is als bijvorbeeld een V.I.
.
De grote talenten zitten toch in de B-1 nu? Tenminste dat is wat je steeds hoort van mensen binnen Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit seizoen was in principe een tussenjaar, waarin veel jonge spelers een kans hebben gekregen. Het kampioenschap verbloemt natuurlijk wel de fouten die Ajax heeft gemaakt, namelijk de vijftal miskopen (of huur): Van der Hoorn, Bojan, Sana, Duarte, Sigthorsson.
Ik kan niet zo goed tegen dat boerse accent van die vent.. mensen die i.p.v. 'waar' zeggen 'waor' Humorloze flapdrol.quote:Op maandag 28 april 2014 17:52 schreef Jivis het volgende:
Wat zitten daar voor prutsers achter de schermen, al dat lawaai altijd op de achtergrond.
En Waterkneus was weer verschrikkelijk.
http://nos.nl/artikel/642880-wklijst-bondscoach-vermeulen.htmlquote:Terwijl bondscoach Louis van Gaal nog piekert over de invulling van zijn selectie voor het naderende WK voetbal in Brazilië, lost NOS.nl in afwachting van de definitieve keuze vast een paar schoten voor de boeg.
Om te beginnen geeft Arno Vermeulen, chef voetbal bij Studio Sport, zijn keuze prijs. "Maar ik denk dat die niet veel zal afwijken van die van Van Gaal."
Keepers
Jasper Cillissen, Michel Vorm, Tim Krul
De keuze van de doelverdedigers zal Van Gaal weinig hoofdbrekens kosten, vermoedt Vermeulen. "Hij zou hooguit Kenneth Vermeer kunnen meenemen in plaats van Krul", oppert hij, wetende dat de bondscoach erg gecharmeerd is van de 'meevoetballende' Ajax-reserve.
Verdedigers
Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Gregory van der Wiel, Terence Kongolo, Joël Veltman
'De linie van de armoede' noemt Vermeulen de achterhoede van het Nederlands elftal. "Het is achterin al twee jaar zoeken. De opinies over de verdediging veranderen zo'n beetje elke drie maanden. Karim Rekik en Jeffrey Bruma begonnen sterk bij PSV, maar zijn ver teruggevallen. En Stefan de Vrij heeft een periode gehad... als je hem toen zag, schrok je je een hoedje. Maar hij heeft zich toch weer verbeterd."
Opvallende naam in het rijtje van Vermeulen is die van Terence Kongolo. "Ja, een 'dark horse' misschien, maar hij heeft bij Feyenoord die paar keer dat-ie gespeeld heeft, een sterke indruk gemaakt. Een linkspoot bovendien die op twee posities kan spelen: linksback en in het centrum. Dat heeft Van Gaal graag.
"Kongolo is snel, beweeglijk, niet klein, allemaal eigenschappen die een moderne verdediger moet hebben. En nee, ervaring heeft hij niet, maar dat hebben de anderen ook niet."
Vermeulen neemt "met enige tegenzin" Joël Veltman mee. "Hij is een beetje 'the best of the rest', na Vlaar, De Vrij en Martins Indi. Maar je hebt wel vier centrale verdedigers nodig. En hij heeft veel potentie. Hij mag mee met het oog op de toekomst."
Middenvelders
Daley Blind, Nigel de Jong, Jordy Clasie, Wesley Sneijder, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Tonny Vilhena
"Van Gaal wil, nu Kevin Strootman is weggevallen, met twee verdedigende middenvelders gaan spelen. Nigel de Jong lijkt mij zeker, maar Van Gaal heeft er heel graag ook eentje bij die kan opbouwen. Daley Blind en Jordy Clasie kunnen dat."
Vermeulen ziet geen plaats voor Stijn Schaars en Rafael van der Vaart, die dit seizoen vooral opvielen door hun blessuregevoeligheid. "Van Gaal neemt met Wesley Sneijder al een risico, maar die lijkt hard op weg op tijd fit te worden. Wat wel in het voordeel van Van der Vaart spreekt, is dat hij onder Van Gaal altijd goed speelde en ook het hoogste rendement had, geloof ik."
Geen Van der Vaart, maar wel Tonny Vilhena en Georginio Wijnaldum. "Van Gaal is gecharmeerd van Vilhena. Hij is ook goed in vorm en bovendien een linkspoot, en dat is belangrijk voor de balans in de selectie."
"Wijnaldum is er lang uit geweest, maar hij heeft de race tegen de klok net gewonnen. Hij is een van de grootste talenten in Nederland. Ik heb hem laatst zien spelen en hij maakte een verpletterende indruk. Je zag het dit seizoen ook aan PSV: toen hij wegviel, donderde de boel in elkaar."
Aanvallers
Arjen Robben, Robin van Persie, Jeremain Lens, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuijt, Memphis Depay
"Dirk Kuijt staat in Nederland vaak ter discussie. Maar niet bij de bondscoaches. Die kunnen altijd op hem rekenen. Hij is ook topfit, hij heeft alles gespeeld in Turkije, waar hij met Fenerbahce kampioen is geworden."
"Memphis Depay is, denk ik, wat verder dan Jean-Paul Boëtius. Hij is ook fysiek sterker. Luciano Narsingh heeft te weinig gespeeld bij PSV en niet voldoende krediet kunnen opbouwen."
Wat een selectie van Arno, hier kan Lowie niet meer omheenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:32 schreef Max23 het volgende:
Zoals de NOS het noemt: De Nederlandse WK-selectie van 'bondscoach' Arno Vermeulen'
[..]
http://nos.nl/artikel/642880-wklijst-bondscoach-vermeulen.html
Pieters zou ik ook meenemen ja.. De Vrij niet. En Boetius zou ook zomaar mee kunnen gaan, heeft een betere individuele actie dan Depay.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een selectie van Arno, hier kan Lowie niet meer omheen![]()
Pieters nog i.p.v. Indi en Arno heeft mijn stem.
Denk dat Lowie wel wat dingen anders gaat doen. Ik verwacht geen Veltman en in ieder geval wel Van der Vaart en De Guzman.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een selectie van Arno, hier kan Lowie niet meer omheen![]()
Pieters nog i.p.v. Indi en Arno heeft mijn stem.
De Vrij of Veltman, maakt weinig uit. Liever nog Van Dijk dan die twee maar dat doet Lowie toch niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pieters zou ik ook meenemen ja.. De Vrij niet. En Boetius zou ook zomaar mee kunnen gaan, heeft een betere individuele actie dan Depay.
Veltman vind ik fysiek een beetje tekort komen voor het echte mannenvoetbal. De Vrij is ook een lieve jongen maar langer, meer ervaren etc. Van Dijk is volgens mij totaal uit beeld. Zal het best goed doen in Schotland maar is er iemand die hem ziet spelen? Die competitie wordt nog minder serieus genomen dan de eredivisie. Als Van Dijk naar Premier League gaat zal hij na de zomer wel worden geselecteerd door Hiddinkquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Vrij of Veltman, maakt weinig uit. Liever nog Van Dijk dan die twee maar dat doet Lowie toch niet.
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 04-05-2014 om 19:35:17Op weg naar een vervroegde #studiovoetbal #2145 reageer retweet
Geen 40:45. Gemiste kansquote:Op zondag 4 mei 2014 19:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 04-05-2014 om 19:35:17Op weg naar een vervroegde #studiovoetbal #2145 reageer retweet
wat een line up weer, manmanmanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Co Adriaanse
Willem Vissers
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
21:45
Periodetitel 'winnen', of tenminste; mee mogen doen omdat de nummer één in de tweede periode FC Dordrecht was, die hadden al de eerste periode gewonnen. Dus toen ging de titel naar de nummer 2, wat Jong PSV was, dus die kunnen niet promoveren. Dus mag je als nummer 3 meedoen met de play offsquote:Op zondag 4 mei 2014 20:32 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe kan Sparta nog meedoen voor de eredivisie? Volgens mij stonden ze 16de
twitter:NOSsport twitterde op zondag 04-05-2014 om 21:14:08LET OP! Uitzending Studio Voetbal begint vanavond al om 21.45 uur. Te gast: @pierrevh17, @vkwillemvissers, Co en Jan. http://t.co/oGyfyvwT2U reageer retweet
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Periodetitel 'winnen', of tenminste; mee mogen doen omdat de nummer één in de tweede periode FC Dordrecht was, die hadden al de eerste periode gewonnen. Dus toen ging de titel naar de nummer 2, wat Jong PSV was, dus die kunnen niet promoveren. Dus mag je als nummer 3 meedoen met de play offs
ik zie ook liever dat ze de nacompetitie afschaffen en dat de laatste 3 van de ED degraderen en de nummers 1 2 en 3 rechtstreeks promoverenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Periodetitel 'winnen', of tenminste; mee mogen doen omdat de nummer één in de tweede periode FC Dordrecht was, die hadden al de eerste periode gewonnen. Dus toen ging de titel naar de nummer 2, wat Jong PSV was, dus die kunnen niet promoveren. Dus mag je als nummer 3 meedoen met de play offs
Toch vind ik het wel leuk om naar te kijken, ik vind het een stuk spannender dan de play-offs voor de Europa League.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie ook liever dat ze de nacompetitie afschaffen en dat de laatste 3 van de ED degraderen en de nummers 1 2 en 3 rechtstreeks promoveren
Mjah ik vind die PO's niet eens zo vreselijk, het is meer dat het in de JL nu zo'n teringzooi is met die 'Jong' teams, die niet mogen promoveren, en de ene week stellen ze het halve A-team op, en de week erna staan er 10 mannetjes van net 17... Het is gewoon competitievervalsing, en maakt de JL er niet beter op. Plus krijg je dus van die idiote constructies zoals nu met Sparta, dat je als nr 3 in een periode PO's mag spelenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie ook liever dat ze de nacompetitie afschaffen en dat de laatste 3 van de ED degraderen en de nummers 1 2 en 3 rechtstreeks promoveren
maarliefst 3 van 16 clubs laten promoverenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er komen er toch ook weer 3 terug vanuit de ED?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarliefst 3 van 16 clubs laten promoveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |