wat een line up weer, manmanmanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Co Adriaanse
Willem Vissers
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
21:45
Periodetitel 'winnen', of tenminste; mee mogen doen omdat de nummer één in de tweede periode FC Dordrecht was, die hadden al de eerste periode gewonnen. Dus toen ging de titel naar de nummer 2, wat Jong PSV was, dus die kunnen niet promoveren. Dus mag je als nummer 3 meedoen met de play offsquote:Op zondag 4 mei 2014 20:32 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe kan Sparta nog meedoen voor de eredivisie? Volgens mij stonden ze 16de
twitter:NOSsport twitterde op zondag 04-05-2014 om 21:14:08LET OP! Uitzending Studio Voetbal begint vanavond al om 21.45 uur. Te gast: @pierrevh17, @vkwillemvissers, Co en Jan. http://t.co/oGyfyvwT2U reageer retweet
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Periodetitel 'winnen', of tenminste; mee mogen doen omdat de nummer één in de tweede periode FC Dordrecht was, die hadden al de eerste periode gewonnen. Dus toen ging de titel naar de nummer 2, wat Jong PSV was, dus die kunnen niet promoveren. Dus mag je als nummer 3 meedoen met de play offs
ik zie ook liever dat ze de nacompetitie afschaffen en dat de laatste 3 van de ED degraderen en de nummers 1 2 en 3 rechtstreeks promoverenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Periodetitel 'winnen', of tenminste; mee mogen doen omdat de nummer één in de tweede periode FC Dordrecht was, die hadden al de eerste periode gewonnen. Dus toen ging de titel naar de nummer 2, wat Jong PSV was, dus die kunnen niet promoveren. Dus mag je als nummer 3 meedoen met de play offs
Toch vind ik het wel leuk om naar te kijken, ik vind het een stuk spannender dan de play-offs voor de Europa League.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie ook liever dat ze de nacompetitie afschaffen en dat de laatste 3 van de ED degraderen en de nummers 1 2 en 3 rechtstreeks promoveren
Mjah ik vind die PO's niet eens zo vreselijk, het is meer dat het in de JL nu zo'n teringzooi is met die 'Jong' teams, die niet mogen promoveren, en de ene week stellen ze het halve A-team op, en de week erna staan er 10 mannetjes van net 17... Het is gewoon competitievervalsing, en maakt de JL er niet beter op. Plus krijg je dus van die idiote constructies zoals nu met Sparta, dat je als nr 3 in een periode PO's mag spelenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie ook liever dat ze de nacompetitie afschaffen en dat de laatste 3 van de ED degraderen en de nummers 1 2 en 3 rechtstreeks promoveren
maarliefst 3 van 16 clubs laten promoverenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er komen er toch ook weer 3 terug vanuit de ED?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarliefst 3 van 16 clubs laten promoveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |