In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Volgens Wikipedia inmiddels de trotste trainer van ]quote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Ernie Brands heeft nog altijd destijds een wereldprestatie geleverd door 3e te worden met NAC
Ik hoop dat beide clubs failliet gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Roda er in de nacompetitie alsnog uittyft tegen VVV.
Kiezen tussen aids en aids.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Roda er in de nacompetitie alsnog uittyft tegen VVV.
Mooi naar de krommedijkquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dordrecht in de Eredivisie niggerrrr
Die vliegen er tegen VVV al uitquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dordrecht in de Eredivisie niggerrrr
Ik niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat beide clubs failliet gaan.
Dan spelen we straks met 5 Jong elftallen in de JL.quote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat beide clubs failliet gaan.
Gert Kruijs, toptrainer. Die man zou het verdienen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe dan maar Sparta en Dord weer terug in de ED
kan je gelijk de JL afschaffenquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan spelen we straks met 5 Jong elftallen in de JL.
Sws Sparta wat een tering zooi is t daarquote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nog hoopt op Sparta dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |