quote:Op maandag 28 april 2014 21:45 schreef Patoshik het volgende:
Oeh. Ik vind hardloop schoenen zo lekker lopen dat ik er echt altijd op zou willen lopen. En ik denk dat ik m'n nieuwe paar heb gevonden:
http://www.keller-sports.(...)uh-schwarz-pink.html
Dat panterprint is dus reflectie en zie je niet altijd.
Ik heb me altijd laten vertellen dat je als je onder onderhoud eet geen spier erbij zult krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het nu zit met krachttraining tijdens het afvallen?
Heeft het zin om aan krachttraining te doen bij het afvalproces? Ik heb namelijk wel is gelezen dat krachtoefeningen het afvallen zelfs vergemakkelijken, maar dat lijkt mij sterk.
Wow gek dat die verschillen soms ineens zo groot kunnen zijn dan he? Vliegen er vast ook zo weer af.quote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was in een weekend 4,5 kilo aangekomen. Berg vocht aan het vasthouden denk ik haha. Moet ook al sinds vrijdag ongesteld worden en vandaag al 3 keer naar de wc geweest. Vreselijk ongezond weekend ook geweest. Morgen echt weer goed beginnen en het ging zo lekker
Als ik ongesteld moet worden.. Ja nog steeds en nee ik ben niet zwanger.. (Dat heb ik ondertussen al getest) ben ik altijd een paar kilo zwaarder en dan na een paar dagen moet ik ontzettend veel plassen en ben ik het allemaal weer kwijt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wow gek dat die verschillen soms ineens zo groot kunnen zijn dan he? Vliegen er vast ook zo weer af.
Bij mij was er bijna een kilo af tov gisteren, dat vind ik ook zo'n rare schommelingkijk maandag wel naar het totaal. Als ik dan 3 kilo in 2 weken eraf heb (eerste weken gaan altijd hard bij mij) dan ga ik een ketting voor mezelf kopen
Ja en nee.quote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me altijd laten vertellen dat je als je onder onderhoud eet geen spier erbij zult krijgen.
Maar met krachttraining verbrand je gewoon kcal dus in dat opzicht is het zeker niet verkeerd. En het schijnt voor spierbehoud ook beter te zijn.
Wat voor functie krijgen die leeggelopen vetcellen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja en nee.
Zeker wanneer je van 'niks' komt zul je echt nog wel aan spierkracht winnen plus dat spieren een soortgelijke werking als vetcellen hebben.
Soms hoor je wel eens over spiergeheugen, dat is omdat bij inactiviteit de spieren niet verdwijnen maar leeg raken net als vetcellen (die raak je ook niet kwijt en krijgen zelfs een nieuwe functie wanneer ze leeg zijn) dus bij activering zullen de spieren zich opnieuw vullen.
Bij een constant calorisch tekort zal het inderdaad lastig zijn om er veel in spierkracht bij te winnen maar bij een gerichte planning is dit nog wel mogelijk al zal het minder zijn dan wanneer je er alles tegenaan gooit natuurlijk.
Lege vetcellen maken stofjes aan die helpen je bloedsuikerspiegel op normaal peil te houden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor functie krijgen die leeggelopen vetcellen?
Zelf ben ik tijdens het afvallen, wel in spieren 'aangekomen' dat zie ik heel duidelijkOok in vergelijking met eerdere afvalpogingen.
Daar pas ik zeker voor op ja! Hierna verwacht ik een halve kilo per week af te vallenquote:Op dinsdag 29 april 2014 07:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik ongesteld moet worden.. Ja nog steeds en nee ik ben niet zwanger.. (Dat heb ik ondertussen al getest) ben ik altijd een paar kilo zwaarder en dan na een paar dagen moet ik ontzettend veel plassen en ben ik het allemaal weer kwijt.
Pas op dat je niet te snel gaatMaar lekker bezig!
Klinkt handig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lege vetcellen maken stofjes aan die helpen je bloedsuikerspiegel op normaal peil te houden.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Daar pas ik zeker voor op ja! Hierna verwacht ik een halve kilo per week af te vallenen met ongesteld worden heb ik dat ook ja
Ben benieuwd. ga nu meten bij de diabetesverpleegkundige!quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lege vetcellen maken stofjes aan die helpen je bloedsuikerspiegel op normaal peil te houden.
Interessant, thanks.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja en nee.
Zeker wanneer je van 'niks' komt zul je echt nog wel aan spierkracht winnen plus dat spieren een soortgelijke werking als vetcellen hebben.
Soms hoor je wel eens over spiergeheugen, dat is omdat bij inactiviteit de spieren niet verdwijnen maar leeg raken net als vetcellen (die raak je ook niet kwijt en krijgen zelfs een nieuwe functie wanneer ze leeg zijn) dus bij activering zullen de spieren zich opnieuw vullen.
Bij een constant calorisch tekort zal het inderdaad lastig zijn om er veel in spierkracht bij te winnen maar bij een gerichte planning is dit nog wel mogelijk al zal het minder zijn dan wanneer je er alles tegenaan gooit natuurlijk.
Heel rustig beginnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:31 schreef Patoshik het volgende:
Ik ga dan eindelijk maar eens beginnen aan Evy.
Voor m'n sporttest wou ik daar mee oefenen alleen ik kreeg last van m'n schenen en omdat ik bang was voor blessures had ik daar niet zoveel zin meer in. Maar nu ik de sporttest heb gedaan kan ik het nu maar eens proberen!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben benieuwd. ga nu meten bij de diabetesverpleegkundige!
Diabetesverpleegkundige legde me het net anders uit: vetcellen houden de insuline afgifte tegen. Als vet minder wordt wordt de insuline beter opgenomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wauw netjes hoor. Daar mag je echt tevreden mee zijn en jezelf een schouderklopje geven!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Al mijn waardes de goede kant uit!
bloeddruk van 130 naar 110, suiker netjes omlaag (goede waarde nu) , cholesterol bijna goed. Mag alleen geen garnalen meer![]()
Hoef geen extra medicijnen
Nope. Alleen mijn LDL cholesterol is nog te hoog. Garnalen zijn heel slecht daarvoor, en die eet ik nou net elke week bij mijn favo Chinees. Als ik die weglaat kom ik waarschijnlijk in de goede waarde, en hoef ik geen medicijnen daarvoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wauw netjes hoor. Daar mag je echt tevreden mee zijn en jezelf een schouderklopje geven!
Waarom mag je geen garnalen, allergisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |