SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Nou, ik heb mijn buik heel lang helemaal niet getraind. Het zit nog geen jaar in m'n schema. En zelfs nu doe ik maar 3-4 setjes op leg day, die ik soms ook nog eens oversla. En de obliques helemaal niet...quote:
Lukt niet man, wilde net een youtubefilmpje bekijken maar hij buffert een halve minuut om vervolgens 5 seconden af te spelen waarna hij weer stopt.quote:
Ah zo. Ik dacht je zit aan zee of zo.quote:Op zondag 27 april 2014 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen baantjesbad fml. Wel een mini hotelgym inclusief smithmachine.
Nope.quote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef Klokov het volgende:
Mascotte: Deuce92
Gymchick: Fanta
Any objections?
Leugenaar, uit je verwijderde notes die FA's alsnog kunnen lezen:quote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!
quote:
Wow busted!quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leugenaar, uit je verwijderde notes die FA's alsnog kunnen lezen:
[..]
Ik heb 2 notes toch? 1 van No1uknow en 1 van Heanquote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Yep, die verwijderd zijn door VMSDKRquote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb 2 notes toch? 1 van No1uknow en 1 van Hean
Dan heb jij dit keer toch de verkeerde indruk gekregen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb niet veel gemist hier, heb ik de indruk.
Hey Cor, wat vind je ervan dat Fanta (je dochter) zo thirsty is voor Deuce92?quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb niet veel gemist hier, heb ik de indruk.
Mijn dochter is oud en wijs (en sterk) genoeg om zelf goede beslissingen te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Cor, wat vind je ervan dat Fanta (je dochter) zo thirsty is voor Deuce92?
Ik bedoel ook na m'n laatste ban. Ik gedraag me keurig nu en you know it.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
lol je bent pussy geworde?quote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik bedoel ook na m'n laatste ban. Ik gedraag me keurig nu en you know it.
gistere 3 wijfe ontmaagdquote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel weife heb je gister gepaald
Binnenkort komt "Think Like A Man Too" uit.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Zielige mannetjes schrikke gelyk als n vrouw weet wat ze wil. Think like a man #girlpower #emansiepat #singleladies #whoruntheworld #beyonce #vagina
Nice. Heb t boek ook geleze.quote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Binnenkort komt "Think Like A Man Too" uit.
20+kg BW?quote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gistere 3 wijfe ontmaagd
alle3 20+ lol
Hahahaha, ook nog echt gelezen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice. Heb t boek ook geleze.
Heb jij die film gezien? Ja he?
kill wats met jouquote:Op zondag 27 april 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, ook nog echt gelezen.Vandaar dat je zoveel influence op Ethan hebt.
Ja, die film is best wel tof. Heb vrijdag Ride Along gekeken.
oke mooi anders krijg je paar kk klappequote:Op zondag 27 april 2014 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje aan het ouwehoeren man.
w0wquote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke mooi anders krijg je paar kk klappe
Is er weer een kneus tegen je aangevallen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Zielige mannetjes schrikke gelyk als n vrouw weet wat ze wil. Think like a man #girlpower #emansiepat #singleladies #whoruntheworld #beyonce #vagina
gewoon over van vannacht manquote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast
je kan niet iedree dag die meuk eten
denk aan je verkalkte aderen van dat spul
als ecto kan je het hebben...quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon over van vannacht man
don't worry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |