w0wquote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke mooi anders krijg je paar kk klappe
Is er weer een kneus tegen je aangevallen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Zielige mannetjes schrikke gelyk als n vrouw weet wat ze wil. Think like a man #girlpower #emansiepat #singleladies #whoruntheworld #beyonce #vagina
gewoon over van vannacht manquote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast
je kan niet iedree dag die meuk eten
denk aan je verkalkte aderen van dat spul
als ecto kan je het hebben...quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon over van vannacht man
don't worry
Hoe kom je bij dat topic?quote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
Hey Dima: F&L / Zou verkrachting legaal moeten worden?
whaha patserquote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb bronnen, maar ga geen namen noemen.
Nah, Deuce heeft ook een keer z'n gezicht gepost en hij ziet er beslist niet Yugo of buitenlands uit imo. Deuce is ook geen kloon.quote:
Ik ook niet.quote:
Hey Eleiko van wie ben jij kloon?quote:Op zondag 27 april 2014 22:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ben ook wel klaar met dat reposten van allerlei social network diaree.
gew met je bed toch?quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
is het raar als ik nu liggend in bed 8er me macbookie en pot kwark zin heb om nog ff lkeker die bicepsejes te pompe?
ja maar kijk ik kan wel gaan pompen nu maar ik denk dat er spychisch iets mis is in me hoofd begrijp je wat ik bedoel? gwn van het is niet gezond om nu te pompe morgen is er weer een dag ? als ik er a an toe geef wil ik steeds meer begrijp jequote:
ik doe gewoon jam in mijn kwark, anders is het niet te vreten, ja toch?quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja maar kijk ik kan wel gaan pompen nu maar ik denk dat er spychisch iets mis is in me hoofd begrijp je wat ik bedoel? gwn van het is niet gezond om nu te pompe morgen is er weer een dag ? als ik er a an toe geef wil ik steeds meer begrijp je
lache tochquote:Op zondag 27 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
ik kom hier met gewoon serieuse psychysiche probleme en ik wordt belachelijk gemaakt
Rotterdam is zo'n kutstad, he, wonen alleen slechte mensenquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
Raaaah, in de zomer weer naar Rotterdam verhuizen. Heb nu een gym op kruipafstand zitten nu, ga stiekem toch eerst naar iets kijken wat ook een gym dichtbij heeft.
lolquote:Op zondag 27 april 2014 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rotterdam is zo'n kutstad, he, wonen alleen slechte mensen
Heulnie! Lemme guess: je bent niet vaker dan 5x in Rotterdam geweest en hebt alleen het centrum gezien?quote:Op zondag 27 april 2014 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rotterdam is zo'n kutstad, he, wonen alleen slechte mensen
neequote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heulnie! Lemme guess: je bent niet vaker dan 5x in Rotterdam geweest en hebt alleen het centrum gezien?
Lol awkwarddddddquote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heulnie! Lemme guess: je bent niet vaker dan 5x in Rotterdam geweest en hebt alleen het centrum gezien?
Oeh gezellig, meeten?quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
Raaaah, in de zomer weer naar Rotterdam verhuizen. Heb nu een gym op kruipafstand zitten nu, ga stiekem toch eerst naar iets kijken wat ook een gym dichtbij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |