Nice. Heb t boek ook geleze.quote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Binnenkort komt "Think Like A Man Too" uit.
20+kg BW?quote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gistere 3 wijfe ontmaagd
alle3 20+ lol
Hahahaha, ook nog echt gelezen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice. Heb t boek ook geleze.
Heb jij die film gezien? Ja he?
kill wats met jouquote:Op zondag 27 april 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, ook nog echt gelezen.Vandaar dat je zoveel influence op Ethan hebt.
Ja, die film is best wel tof. Heb vrijdag Ride Along gekeken.
oke mooi anders krijg je paar kk klappequote:Op zondag 27 april 2014 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje aan het ouwehoeren man.
w0wquote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke mooi anders krijg je paar kk klappe
Is er weer een kneus tegen je aangevallen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Zielige mannetjes schrikke gelyk als n vrouw weet wat ze wil. Think like a man #girlpower #emansiepat #singleladies #whoruntheworld #beyonce #vagina
gewoon over van vannacht manquote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast
je kan niet iedree dag die meuk eten
denk aan je verkalkte aderen van dat spul
als ecto kan je het hebben...quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon over van vannacht man
don't worry
Hoe kom je bij dat topic?quote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
Hey Dima: F&L / Zou verkrachting legaal moeten worden?
whaha patserquote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb bronnen, maar ga geen namen noemen.
Nah, Deuce heeft ook een keer z'n gezicht gepost en hij ziet er beslist niet Yugo of buitenlands uit imo. Deuce is ook geen kloon.quote:
Ik ook niet.quote:
Hey Eleiko van wie ben jij kloon?quote:Op zondag 27 april 2014 22:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ben ook wel klaar met dat reposten van allerlei social network diaree.
gew met je bed toch?quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
is het raar als ik nu liggend in bed 8er me macbookie en pot kwark zin heb om nog ff lkeker die bicepsejes te pompe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |