SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Nou, ik heb mijn buik heel lang helemaal niet getraind. Het zit nog geen jaar in m'n schema. En zelfs nu doe ik maar 3-4 setjes op leg day, die ik soms ook nog eens oversla. En de obliques helemaal niet...quote:
Lukt niet man, wilde net een youtubefilmpje bekijken maar hij buffert een halve minuut om vervolgens 5 seconden af te spelen waarna hij weer stopt.quote:
Ah zo. Ik dacht je zit aan zee of zo.quote:Op zondag 27 april 2014 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen baantjesbad fml. Wel een mini hotelgym inclusief smithmachine.
Nope.quote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef Klokov het volgende:
Mascotte: Deuce92
Gymchick: Fanta
Any objections?
Leugenaar, uit je verwijderde notes die FA's alsnog kunnen lezen:quote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!
quote:
Wow busted!quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leugenaar, uit je verwijderde notes die FA's alsnog kunnen lezen:
[..]
Ik heb 2 notes toch? 1 van No1uknow en 1 van Heanquote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leugenaar, uit je verwijderde notes die FA's alsnog kunnen lezen:
[..]
Yep, die verwijderd zijn door VMSDKRquote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb 2 notes toch? 1 van No1uknow en 1 van Hean
Dan heb jij dit keer toch de verkeerde indruk gekregen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb niet veel gemist hier, heb ik de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |