dit is Nobel prijs materiaal, nu alleen nog even door de strot van de KNAU drukkenquote:Op maandag 28 april 2014 10:07 schreef YUR het volgende:
Dus de wet van pijll is:
Je snelste tijd geldt als een officieel PR als Zwabber je loopje officieel vindt
Moet lukken!quote:Op maandag 28 april 2014 10:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is Nobel prijs materiaal, nu alleen nog even door de strot van de KNAU drukken
Gezien Newtons gravitatiewet schalen hoogtemeter-PR's met het kwadraat van de straal van de aarde.quote:Op maandag 28 april 2014 09:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor hoogtemeter-PR's gebruik ik de ratio t.o.v. de straal van de aarde.
I have got friends in very high places!!quote:
hoogtemeters maken om bij die vrienden te komenquote:Op maandag 28 april 2014 10:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I have got friends in very high places!!
Whahahahha!quote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef Guard het volgende:
[..]
hoogtemeters maken om bij die vrienden te komen
Net zoals vroeger hier in 't dorp (toen nog een gehuchtje) vertelde mijn oudtante. Toen moest je een kilometer lopen om bij de buurman te komen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Met HR band 299, zonder HR band 249quote:Op maandag 28 april 2014 08:46 schreef Murmeli het volgende:
Nog steeds brak
Frsh, wat kostte dit horloge?
Met welke horloges kan je je loopjes nou ook in endo zetten?
Ik zie toch echt 299 en 249 staan...quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Guard het volgende:
[..]
of 269 en 219 respectievelijk:
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1606.html
negen verdiepingen naar de top of the Beehivequote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Euh... Ik zie ook geen andere bedragen.quote:
ik ben toch niet gek?quote:Op maandag 28 april 2014 10:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Euh... Ik zie ook geen andere bedragen.
excl BTW-hoog ¤ 247,89
Dat zie ik wel. Maar dat is EX btw.
Nope, dat krijg ik niet te zien op de link die jij plaatste.quote:
Wat raar, ik zie die prijzen wel op die link...quote:Op maandag 28 april 2014 11:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nope, dat krijg ik niet te zien op de link die jij plaatste.
Ik krijg alleen deze prijzen te zien als ik op pagina twee ben van de weekaanbieding.
En dat is ook 1 van de redenen dat ik het doe...quote:Op maandag 28 april 2014 11:15 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, ik heb pijll al vaak genoeg vervloekt als hij mij fijntjes wees op een manco bij een net gelopen PR.
Je wil graag vervloekt worden? GIJ VLEGEL! $%&@$&*@quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef pijll het volgende:
[..]
En dat is ook 1 van de redenen dat ik het doe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |