SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te debiel voor woorden. Eerst super blij zijn dat je Europees speelt en geld verdient en bladiebla en het vervolgens zo makkelijk verspelen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze ook Europa uitgingen mijn god
Wat een marteling.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu HER - AJA met Duits commentaar.
mad?quote:
Nimweegs kwartiertjequote:
Niet zo gek met hoe heracles staat...quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
Ajax is an een kwartier de bal aan het overspelen van de ene verdediger naar de andere.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marsman is een hele goede keeper
Ikstampoptacos
Beter dan Vorm en Krul?quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef GGMM het volgende:
Marsman moet echt het Nederlands elftal in.
Ikstampoptacos
PSV is nog altijd virtueel 4equote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha mooi dat die arrogante TT gelijk afgestraft wordt.
Het klopt nog steeds?quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha mooi dat die arrogante TT gelijk afgestraft wordt.
Dat is Vitesse alquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef KingRoland het volgende:
RKC is zeg maar de Nederlandse Chelsea Light.
Nee. Maar ze staan nog voor, trekken tijd en spelen met een mannetje minder.quote:
Nee maar RKC is toch veels te superieurquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is Vitesse al
RKC is Vitesse light
Dat merk je pas na 33 wedstrijden?quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ajax is echt geen reet aan. Waar zit ik in godsnaam naar te kijken.
Boeiequote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Ajax speelt respectloos, aldus de commentator van Radio 1
Ga lekker naar het knotsgekke schakelprogramma kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Tikken ze nu achterin rond ofzo?quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Ajax speelt respectloos, aldus de commentator van Radio 1
Ik dacht ff dat Groningen er nog één had gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Maar ze staan nog voor, trekken tijd en spelen met een mannetje minder.
Iemand moet zorgen dat Roda niet scoort.
Eerloze treurnis. Dat is wat het is.quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat Groningen er nog één had gemaakt.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Yep, en heracles neemt genoegen met 1 punt
Ik kan niet wachten op de reactie van Renéquote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ajax speelt al het hele seizoen dit aidsvoetbal, op een paar goede wedstrijden naMensen die nu super verbaasd doen
Laffe hondenquote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Yep, en heracles neemt genoegen met 1 punt
Waarom haat iedereen hem? Denk je dat een andere coach iets beters had kunnen doen met zo'n rampploeg op de laatste plaats?quote:
Utrecht uit toch?quote:
Utrecht uitquote:
Als je over het gehele seizoen bedoelt een leuke ploeg, echter soms onverklaarbaar slecht en dan weer onverklaarbaar goedquote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon, wat vindt jij van dit FC Groningen?
Drama. Laten we even wat liters champagne naar Amsterdam sturen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Achja, wordt het volgende week helemaal overspannen kijken...
Ze laten zien dat hij van de tribune af komt, het is wat.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef xzaz het volgende:
Die camera volgt de Jong ook alsof het Messi is___________!
Niet dan?quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef xzaz het volgende:
Die camera volgt de Jong ook alsof het Messi is___________!
Doe maar niet na wat er gister allemaal is gebeurd in Amsterdam wel even hulde aan de vuilnismannen die alles hebben opgeruimd.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drama. Laten we even wat liters champagne naar Amsterdam sturen.
Zou verboden moeten worden, maar geen idee hoe...quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef RamboDirk het volgende:
"passing their way to the championship, this is ridiculous really"
Misschien wil Schöne nog ff een wedstrijd voor NEC spelen. Paar prachtige eigen goals ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drama. Laten we even wat liters champagne naar Amsterdam sturen.
Ik had het niet willen missen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze laten zien dat hij van de tribune af komt, het is wat.
Jaloers much?quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden, maar geen idee hoe...
Daar staken ze dus niet.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe maar niet na wat er gister allemaal is gebeurd in Amsterdam wel even hulde aan de vuilnismannen die alles hebben opgeruimd.
Zou elke club doen hoorquote:
Die gaat niet meer komen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
Komop Heracles we wachten met smart op de 2-1
Cillessen valt minder opquote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien wil Schöne nog ff een wedstrijd voor NEC spelen. Paar prachtige eigen goals ofzo.
Boeiequote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, vind het schandalig om zoiets te doen als professionele sportploeg.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeie
Kampioenschap is kampioenschap. Als de rest beter hun best doen kunnen ze dat ook worden.
Wat? Kampioen worden?quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, vind het schandalig om zoiets te doen als professionele sportploeg.
Daar gaat het helemaal niet om, maar dat wil je blijkbaar niet snappenquote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeie
Kampioenschap is kampioenschap. Als de rest beter hun best doen kunnen ze dat ook worden.
Zzzzzquote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, maar dat wil je blijkbaar niet snappen
Jij wel ja.quote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Vitesse nog wint ga ik iemand koppen.
Wel onder deze omstandighedenquote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef xzaz het volgende:
Dan ben je toch ook geen club als je thuis met 1-1 genoegen neemt?
Professioneel? Tja, je wint er geen nieuwe fans mee, zeker internationaal niet. Ik kijk deze wedstrijd op de Spaanse TV en ook hier wordt men er niet vrolijk van. Dus marketing-technisch is dit alles behalve professioneel.quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeie
Moet toch wel even gniffelen als ze nog winnen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heracles boeit het ook geen kut
Passen nog minder over dan Ajax netquote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heracles boeit het ook geen kut
Opnieuw: Boeie.quote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef Strani het volgende:
Professioneel? Tja, je wint er geen nieuwe fans mee, zeker internationaal niet. Ik kijk deze wedstrijd op de Spaanse TV en ook hier wordt men er niet vrolijk van. Dus marketing-technisch is dit alles behalve professioneel.
Bullshit, als je niet speelt om te winnen ben je het etiket "professional" niet waard en dient dat afgestraft te worden.quote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel onder deze omstandigheden
Heel verstandig zelfs
Ze staan stil op hun eigen helftquote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Passen nog minder over dan Ajax net
Hahaha jij maar hopen dat Feyenoord nog kampioen zou wordenquote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bullshit, als je niet speelt om te winnen ben je het etiket "professional" niet waard en dient dat afgestraft te worden.
CL inkomsten = ggquote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, als jij graag je club zonder geld ziet moet je het zelf weten.
Heeft meer impact dan je denkt. Maar goed Ajax wint de ED gaat de CL in verliest tegen een 'o zo goede ploeg' en verliest daarna van een 3de rangs ploeg uit Zwitserland. Tada 2014/2015 voor u.quote:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:15:50Het zal er wel bij horen maar Heracles-Ajax is misselijk makend. Twee ploegen doen helemaal niets meer reageer retweet
ah zit niet zo te zeiken man is toch mooi manquote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bullshit, als je niet speelt om te winnen ben je het etiket "professional" niet waard en dient dat afgestraft te worden.
Wat een onzinquote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof deze wedstrijd daarin uitmaaktquote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Professioneel? Tja, je wint er geen nieuwe fans mee, zeker internationaal niet. Ik kijk deze wedstrijd op de Spaanse TV en ook hier wordt men er niet vrolijk van. Dus marketing-technisch is dit alles behalve professioneel.
Gefeliciteerd jongenquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAAAAAAA
KAMPIOENUHHHHHHHHHH
JAJAJAJAJAJ
[ afbeelding ]
Jij hebt blijkbaar niet opgelet de laatste paar weken... Geloof er al lang niet meer in. Hoop er niet eens meer op.quote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha jij maar hopen dat Feyenoord nog kampioen zou worden![]()
Je kampioenschap vieren met een plaatje over Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAAAAAAA
KAMPIOENUHHHHHHHHHH
JAJAJAJAJAJ
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef RvLaak het volgende:
Jij hebt blijkbaar niet opgelet de laatste paar weken... Geloof er al lang niet meer in. Hoop er niet eens meer op.
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kampioenschap vieren met een plaatje over Feyenoord
Dan verdien je dat; dit is uitstel van executie.quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een onzin
Als je realistisch bent weet je dat als je vol op de aanval gaat het 1-2 kan worden met een eventuele degradatie tot gevolg.
Jack is vies dik, dat is pas misselijkmakend.quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:15:50Het zal er wel bij horen maar Heracles-Ajax is misselijk makend. Twee ploegen doen helemaal niets meer reageer retweet
Bedankt lieverd.quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd mijn goede vriend.
34, record is 51. Valt wel mee dus.quote:
Aan z'n gezicht te zien was Edwin van der Sar het wél met me eensquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Alsof deze wedstrijd daarin uitmaakt
Internationaal kijken ze alleen naar wie er uiteindelijk kampioen is geworden en CL... Nederland/ED is voor de marketing bijster oninteressant...
quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Ajax kampioen
Mooi in stijl afgesloten
KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLEquote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een soort omgekeerde Calimero. Geen clubtrots in elk geval.
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik het grappig zou vinden als de KNVB gedwongen zou worden om 2 schalen te maken, that's it... Maar goed, denk jij maar wat je wilquote:
Vermoed dat dat meer te maken heeft met dat Ajax niet goed speeldequote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan z'n gezicht te zien was Edwin van der Sar het wél met me eens
Tuurlijk jochiequote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik het grappig zou vinden als de KNVB gedwongen zou worden om 2 schalen te maken, that's it... Maar goed, denk jij maar wat je wil
quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE
Zo slecht als dit seizoen heb ik het nog nooit gezien in Nederland.quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Ajax kampioen
Mooi in stijl afgesloten, de rest van de clubs waren nog slechter
Elke ploeg gescood ja?quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch is het veel. Sowieso best zeldzaam dat elke ploeg scoort.
Thanks maar nu gaan we natuurlijk rellen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Pele![]()
Ajax gefeliciteerd, en nu verder komen dan de eerste ronde van de CL.
Ja. En als directeur marketing begrijpt hij daar de gevolgen van. Maar goed, genoeg hierover.quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Vermoed dat dat meer te maken heeft met dat Ajax niet goed speelde
Ja toch?quote:
kan gebeurenquote:
Iddquote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. En als directeur marketing begrijpt hij daar de gevolgen van. Maar goed, genoeg hierover.
1-2 GRO.quote:
Als Fey afgelopen is gaat dit waarschijnlijk op alle kanalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |