SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te debiel voor woorden. Eerst super blij zijn dat je Europees speelt en geld verdient en bladiebla en het vervolgens zo makkelijk verspelen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze ook Europa uitgingen mijn god
Wat een marteling.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu HER - AJA met Duits commentaar.
mad?quote:
Nimweegs kwartiertjequote:
Niet zo gek met hoe heracles staat...quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
Ajax is an een kwartier de bal aan het overspelen van de ene verdediger naar de andere.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marsman is een hele goede keeper
Ikstampoptacos
Beter dan Vorm en Krul?quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef GGMM het volgende:
Marsman moet echt het Nederlands elftal in.
Ikstampoptacos
PSV is nog altijd virtueel 4equote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha mooi dat die arrogante TT gelijk afgestraft wordt.
Het klopt nog steeds?quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha mooi dat die arrogante TT gelijk afgestraft wordt.
Dat is Vitesse alquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef KingRoland het volgende:
RKC is zeg maar de Nederlandse Chelsea Light.
Nee. Maar ze staan nog voor, trekken tijd en spelen met een mannetje minder.quote:
Nee maar RKC is toch veels te superieurquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is Vitesse al
RKC is Vitesse light
Dat merk je pas na 33 wedstrijden?quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ajax is echt geen reet aan. Waar zit ik in godsnaam naar te kijken.
Boeiequote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Ajax speelt respectloos, aldus de commentator van Radio 1
Ga lekker naar het knotsgekke schakelprogramma kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Tikken ze nu achterin rond ofzo?quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Ajax speelt respectloos, aldus de commentator van Radio 1
Ik dacht ff dat Groningen er nog één had gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Maar ze staan nog voor, trekken tijd en spelen met een mannetje minder.
Iemand moet zorgen dat Roda niet scoort.
Eerloze treurnis. Dat is wat het is.quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |