Heb je mijn foto daar weggehaald dan?quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef twi het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad tegen de WC-pot zou drukken. Helaas werd ik niet opgewonden.
de eerste.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als we het dan toch over regels hebben.....
Hoe prefereren jullie de wc-rol?
[ afbeelding ]
Linksquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
1.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn wel de belangrijke keuzes des levens ja. Ik ga even over het antwoord nadenken, ok?quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oma is vannacht overleden vriend. Dus voordat je je scheur open trekt, denk godverdomme eens na.quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij post tenminste geen "" terwijl hij vertikt te zeggen wat het is wanneer er op een nette manier naar gevraagd wordt. Zou Sedan die vriend zijn?
Zeker ook eentje die friet in plaats van patat zegt?quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.
gecondoleerd sedan. sterkte ook aan je familie.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn oma is vannacht overleden vriend. Dus voordat je je scheur open trekt, denk godverdomme eens na.
Ik geloof dat ze patat zei. Gelukkig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zeker ook eentje die friet in plaats van patat zegt?
Dan had je dat toch ook kunnen zeggen ipv eenquote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn oma is vannacht overleden vriend. Dus voordat je je scheur open trekt, denk godverdomme eens na.
Gecondoleerd en sterkte,quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even normaal, het is heel erg dat je oma overleden is. Maar dat kan niemand toch raden?quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je lokt de reacties zo zelf uit, met je aandachtvragerij en vervolgopmerkingen dat je wel gek bent als je hier je hart lucht. Post dan of niks, of ga online niet zo zielig lopen doen terwijl je er verder niets over zegt.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
QFTquote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je lokt de reacties zo zelf uit, met je aandachtvragerij en vervolgopmerkingen dat je wel gek bent als je hier je hart lucht. Post dan of niks, of ga online niet zo zielig lopen doen terwijl je er verder niets over zegt.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je lokt de reacties zo zelf uit, met je aandachtvragerij en vervolgopmerkingen dat je wel gek bent als je hier je hart lucht. Post dan of niks, of ga online niet zo zielig lopen doen terwijl je er verder niets over zegt.
quote:
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het zou niet verkeerd zijn om af en toe iets van een ander aan te nemen in plaats van altijd maar zo koppig te reageren.quote:
Test de toiletjuffrouw dan of je een grote en kleine hebt?quote:
je mag geen sneer meer uitdelen hierquote:
Zegt wie? Sinds wanneer?quote:Op zondag 27 april 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je mag geen sneer meer uitdelen hier
Gisterquote:
Ze zijn gewoon jaloers op jequote:Op zondag 27 april 2014 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zegt iedereen al anderhalf jaar tegen mij. Boehoehoehoe
Ik kom hier te weinig... wat is er gebeurd?quote:Op zondag 27 april 2014 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gister![]()
Toen ik blijkbaar een sneer maakte naar een user, terwijl ik die niet maakte.
Een hoop drama om niets.quote:Op zondag 27 april 2014 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom hier te weinig... wat is er gebeurd?
was een plaatje van een hond. Ik zei tegen fas dat ik iemand ken die erop leek. Ze vroeg wie, dus ik gaf haar een "inside hint" andere mensen dachten dat het een sneer was naar een bepaalde user hier. wat absoluut niet zo was. vervolgens was het ruzie all over the placequote:Op zondag 27 april 2014 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om erop in te gaan, heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.quote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het zou niet verkeerd zijn om af en toe iets van een ander aan te nemen in plaats van altijd maar zo koppig te reageren.
Sterkte enzoquote:Op zondag 27 april 2014 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om erop in te gaan, heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.
Whehequote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was een plaatje van een hond. Ik zei tegen fas dat ik iemand ken die erop leek. Ze vroeg wie, dus ik gaf haar een "inside hint" andere mensen dachten dat het een sneer was naar een bepaalde user hier. wat absoluut niet zo was. vervolgens was het ruzie all over the place
ik vergiste me. en toen ontplofte het topic.quote:Op zondag 27 april 2014 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat wel, maar je doet altijd wel een beetje zo. Maar goed, ik zal je nu verder met rust laten. Maar mensen weten niet altijd meteen wat er aan de hand is. Het blijft communiceren via tekst, dus toon wat meer begrip en je zult het zelf ook krijgen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om erop in te gaan, heb wel wat anders aan m'n hoofd nu.
omdat mensen zo negatief zijn ingesteld.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vergiste me. en toen ontplofte het topic.
Iddquote:
Zoals altijd toch? Je moet hier vooral niets serieus nemen, maar vervolgens wordt je wel gebashed en persoonlijk aangevallenquote:
Was ik het?quote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was een plaatje van een hond. Ik zei tegen fas dat ik iemand ken die erop leek. Ze vroeg wie, dus ik gaf haar een "inside hint" andere mensen dachten dat het een sneer was naar een bepaalde user hier. wat absoluut niet zo was. vervolgens was het ruzie all over the place
Daarom posten we toch hier?quote:
zo negatief dat alles tot in den treure opgerakeld wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat mensen zo negatief zijn ingesteld.
Nee jij was het nietquote:Op zondag 27 april 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals altijd toch? Je moet hier vooral niets serieus nemen, maar vervolgens wordt je wel gebashed en persoonlijk aangevallen![]()
Fantastisch toch?
[..]
Was ik het?
Haha, ik lees het net terug. Wel zielig dat dawg zeefje op een dom hondje vindt lijken.quote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ik lees het net terug. Wel zielig dat dawg zeefje op een dom hondje vindt lijken.
jij lijkt op een lieve kittenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.quote:
Laten we er een feestje voor bouwen.*O*quote:Op zondag 27 april 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals altijd toch? Je moet hier vooral niets serieus nemen, maar vervolgens wordt je wel gebashed en persoonlijk aangevallen![]()
Fantastisch toch?
[..]
Was ik het?
quote:Op zondag 27 april 2014 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ik lees het net terug. Wel zielig dat dawg zeefje op een dom hondje vindt lijken.
ik wil niet stoken hoor, maar mensen vinden jou trailer trash.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor, maar mensen vinden jou trailer trash.
Nee grapje
Ik kan het wel hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor, maar mensen vinden jou trailer trash.
Nee grapje
quote:
Ja ja bijna jarig hequote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Laten we er een feestje voor bouwen.*O*
Ah, kijk, dat moeten we hebben. Mensen die niet alles zo serieus nemenquote:
Vertel ik je volgende week wel.quote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef twi het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wie die FOK!ster met de verkeerde WC-rol manieren was.
Wat ik niet snap is waarom mensen hier altijd iets willen weten ook als er aangegeven wordt iemand het er niet over wil hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat wel, maar je doet altijd wel een beetje zo. Maar goed, ik zal je nu verder met rust laten. Maar mensen weten niet altijd meteen wat er aan de hand is. Het blijft communiceren via tekst, dus toon wat meer begrip en je zult het zelf ook krijgen.
quote:
schatje, geef dan geen voorzet, zodat mensen vragen " wat is er " als je toch geen antwoord geven wilquote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom mensen hier altijd iets willen weten ook als er aangegeven wordt iemand het er niet over wil hebben.
En als ik in dit geval zeg 'wat persoonlijke dingen' dan heb ik blijkbaar niet de behoefte het hier te delen met iedereen, getekend niet dat ik me opeens minder kut voel.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat moeten we hebben. Mensen die niet alles zo serieus nemen
quote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we in mijn mooie tuin zonder onkruid gaan bbq-en?
Kom maar langsquote:
Goed planquote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we in mijn mooie tuin zonder onkruid gaan bbq-en?
buik word langzaam bol. Maar zijn vooral darmen nuquote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
Ik las dat je zwanger was. Hoe is het met je buikje en de hormonen
Misschien een beetje late reactie maar ik lurk vooral
Mensen houden soms niet van dat vage, mysterieuze gedoe. Dan lijkt het aandacht vragen om het aandacht vragen. En zonder duidelijkheid kun je er verder niet echt iets mee ... Als je het wil delen, helemaal prima, maar halfslachtig gedoe heeft niemand wat aan eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom mensen hier altijd iets willen weten ook als er aangegeven wordt iemand het er niet over wil hebben.
En als ik in dit geval zeg 'wat persoonlijke dingen' dan heb ik blijkbaar niet de behoefte het hier te delen met iedereen, getekend niet dat ik me opeens minder kut voel.
Dan zet je er neer: pff, voel me kut, maar wil er liever niet inhoudelijk op ingaan. Alleen een smiley posten en dan zeggen dat je niet wilt vertellen wat er aan de hand is, komt irritant over.quote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En als ik in dit geval zeg 'wat persoonlijke dingen' dan heb ik blijkbaar niet de behoefte het hier te delen met iedereen, betekend niet dat ik me opeens minder kut voel.
je was toch al lekker?quote:Op zondag 27 april 2014 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga jij me nu even lekker zitten maken![]()
Zelfs dat zou ik niet doen. Als je er niets over wilt vertellen kunnen andere er ook niets mee. Zeg dan gewoon niets.quote:Op zondag 27 april 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zet je er neer: pff, voel me kut, maar wil er liever niet inhoudelijk op ingaan.
morgen, bij vinniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |