schatje, geef dan geen voorzet, zodat mensen vragen " wat is er " als je toch geen antwoord geven wilquote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom mensen hier altijd iets willen weten ook als er aangegeven wordt iemand het er niet over wil hebben.
En als ik in dit geval zeg 'wat persoonlijke dingen' dan heb ik blijkbaar niet de behoefte het hier te delen met iedereen, getekend niet dat ik me opeens minder kut voel.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat moeten we hebben. Mensen die niet alles zo serieus nemen
quote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we in mijn mooie tuin zonder onkruid gaan bbq-en?
Kom maar langsquote:
Goed planquote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we in mijn mooie tuin zonder onkruid gaan bbq-en?
buik word langzaam bol. Maar zijn vooral darmen nuquote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
Ik las dat je zwanger was. Hoe is het met je buikje en de hormonen
Misschien een beetje late reactie maar ik lurk vooral
Mensen houden soms niet van dat vage, mysterieuze gedoe. Dan lijkt het aandacht vragen om het aandacht vragen. En zonder duidelijkheid kun je er verder niet echt iets mee ... Als je het wil delen, helemaal prima, maar halfslachtig gedoe heeft niemand wat aan eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom mensen hier altijd iets willen weten ook als er aangegeven wordt iemand het er niet over wil hebben.
En als ik in dit geval zeg 'wat persoonlijke dingen' dan heb ik blijkbaar niet de behoefte het hier te delen met iedereen, getekend niet dat ik me opeens minder kut voel.
Dan zet je er neer: pff, voel me kut, maar wil er liever niet inhoudelijk op ingaan. Alleen een smiley posten en dan zeggen dat je niet wilt vertellen wat er aan de hand is, komt irritant over.quote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En als ik in dit geval zeg 'wat persoonlijke dingen' dan heb ik blijkbaar niet de behoefte het hier te delen met iedereen, betekend niet dat ik me opeens minder kut voel.
je was toch al lekker?quote:Op zondag 27 april 2014 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga jij me nu even lekker zitten maken![]()
Zelfs dat zou ik niet doen. Als je er niets over wilt vertellen kunnen andere er ook niets mee. Zeg dan gewoon niets.quote:Op zondag 27 april 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zet je er neer: pff, voel me kut, maar wil er liever niet inhoudelijk op ingaan.
morgen, bij vinniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |