Iddquote:
Zoals altijd toch? Je moet hier vooral niets serieus nemen, maar vervolgens wordt je wel gebashed en persoonlijk aangevallenquote:
Was ik het?quote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was een plaatje van een hond. Ik zei tegen fas dat ik iemand ken die erop leek. Ze vroeg wie, dus ik gaf haar een "inside hint" andere mensen dachten dat het een sneer was naar een bepaalde user hier. wat absoluut niet zo was. vervolgens was het ruzie all over the place
Daarom posten we toch hier?quote:
zo negatief dat alles tot in den treure opgerakeld wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat mensen zo negatief zijn ingesteld.
Nee jij was het nietquote:Op zondag 27 april 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals altijd toch? Je moet hier vooral niets serieus nemen, maar vervolgens wordt je wel gebashed en persoonlijk aangevallen![]()
Fantastisch toch?
[..]
Was ik het?
Haha, ik lees het net terug. Wel zielig dat dawg zeefje op een dom hondje vindt lijken.quote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was een plaatje van een hond. Ik zei tegen fas dat ik iemand ken die erop leek. Ze vroeg wie, dus ik gaf haar een "inside hint" andere mensen dachten dat het een sneer was naar een bepaalde user hier. wat absoluut niet zo was. vervolgens was het ruzie all over the place
quote:Op zondag 27 april 2014 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ik lees het net terug. Wel zielig dat dawg zeefje op een dom hondje vindt lijken.
jij lijkt op een lieve kittenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.
Ja.quote:
Laten we er een feestje voor bouwen.*O*quote:Op zondag 27 april 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals altijd toch? Je moet hier vooral niets serieus nemen, maar vervolgens wordt je wel gebashed en persoonlijk aangevallen![]()
Fantastisch toch?
[..]
Was ik het?
quote:Op zondag 27 april 2014 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ik lees het net terug. Wel zielig dat dawg zeefje op een dom hondje vindt lijken.
ik wil niet stoken hoor, maar mensen vinden jou trailer trash.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor, maar mensen vinden jou trailer trash.
Nee grapje
Ik kan het wel hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor, maar mensen vinden jou trailer trash.
Nee grapje
quote:
Ja ja bijna jarig hequote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Laten we er een feestje voor bouwen.*O*
Ah, kijk, dat moeten we hebben. Mensen die niet alles zo serieus nemenquote:
Vertel ik je volgende week wel.quote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef twi het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wie die FOK!ster met de verkeerde WC-rol manieren was.
Wat ik niet snap is waarom mensen hier altijd iets willen weten ook als er aangegeven wordt iemand het er niet over wil hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat wel, maar je doet altijd wel een beetje zo. Maar goed, ik zal je nu verder met rust laten. Maar mensen weten niet altijd meteen wat er aan de hand is. Het blijft communiceren via tekst, dus toon wat meer begrip en je zult het zelf ook krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |