Heb je mijn foto daar weggehaald dan?quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef twi het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad tegen de WC-pot zou drukken. Helaas werd ik niet opgewonden.
de eerste.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als we het dan toch over regels hebben.....
Hoe prefereren jullie de wc-rol?
[ afbeelding ]
Linksquote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
1.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn wel de belangrijke keuzes des levens ja. Ik ga even over het antwoord nadenken, ok?quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oma is vannacht overleden vriend. Dus voordat je je scheur open trekt, denk godverdomme eens na.quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij post tenminste geen "" terwijl hij vertikt te zeggen wat het is wanneer er op een nette manier naar gevraagd wordt. Zou Sedan die vriend zijn?
Zeker ook eentje die friet in plaats van patat zegt?quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zekere FOK!ster was van mening dat het rechts moest zijn en veranderde mijn wc rol iedere keer als ze naar de wc ging.
gecondoleerd sedan. sterkte ook aan je familie.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn oma is vannacht overleden vriend. Dus voordat je je scheur open trekt, denk godverdomme eens na.
Ik geloof dat ze patat zei. Gelukkig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zeker ook eentje die friet in plaats van patat zegt?
Dan had je dat toch ook kunnen zeggen ipv eenquote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn oma is vannacht overleden vriend. Dus voordat je je scheur open trekt, denk godverdomme eens na.
Gecondoleerd en sterkte,quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over.quote:Op zondag 27 april 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even normaal, het is heel erg dat je oma overleden is. Maar dat kan niemand toch raden?quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je lokt de reacties zo zelf uit, met je aandachtvragerij en vervolgopmerkingen dat je wel gek bent als je hier je hart lucht. Post dan of niks, of ga online niet zo zielig lopen doen terwijl je er verder niets over zegt.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
QFTquote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je lokt de reacties zo zelf uit, met je aandachtvragerij en vervolgopmerkingen dat je wel gek bent als je hier je hart lucht. Post dan of niks, of ga online niet zo zielig lopen doen terwijl je er verder niets over zegt.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je lokt de reacties zo zelf uit, met je aandachtvragerij en vervolgopmerkingen dat je wel gek bent als je hier je hart lucht. Post dan of niks, of ga online niet zo zielig lopen doen terwijl je er verder niets over zegt.
quote:
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |