Ik was in de NWS SC blijven hangen...quote:
wat een afschuwelijke jurkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder!
VERRASSING!
[ afbeelding ]
Dit hadden ze vandaag niet aan.quote:
Mexiquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder!
VERRASSING!
[ afbeelding ]
Fritsquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mexi
Grappige is dat m'n 3 nichtjes dezelfde leeftijd hebben als zij. Mijn zus en Maxima waren ongeveer tegelijkertijd zwanger en hebben dus ook allebei 3 dochters
Moet minder mexicanos etenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:04 schreef mikerw het volgende:
dat middelste grietje op die foto is al behoorlijk aan het uitdijen. Zielig hoor voor haar, dat genetische gedoe.
Jij bent geadopteerd?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:04 schreef mikerw het volgende:
dat middelste grietje op die foto is al behoorlijk aan het uitdijen. Zielig hoor voor haar, dat genetische gedoe.
quote:"De Graaf: herken me niet in filmpje
Burgemeester De Graaf van Amstelveen heeft het filmpje gezien dat op internet rondgaat waarop het lijkt alsof zijn hand over de rug en billen van koningin Máxima strijkt.
Wie het filmpje heeft gemaakt en op YouTube heeft gezet is niet bekend. Op sociale media werd het razendsnel verspreid. Het moment is niet vastgelegd door camera’s van de NOS, die het bezoek registreerde.
De burgemeester zegt: “Het is niet iets dat ik me herinner en al helemaal niet iets dat ik bewust zou doen. Ik weet heel goed dat dit niet hoort.”
Volgens burgemeester De Graaf is door de hoek van waaruit gefilmd is moeilijk te zien of hij de koningin aanraakt. “Er kan een centimeter tussen zitten.” Ook wijst hij erop dat in het beeldmateriaal geknipt is."
ben jij familie van henkde_jquote:
F16's prefereren boven Fokkersquote:Op maandag 27 april 2015 10:55 schreef tralalala het volgende:
Wat een lelijke vliegtuigjes, konden ze niet wat F16's regelen?
Is wel een stuk spannender dan dit.quote:
Tja, ze moet toch wat. Studio Sport presenteren was ook niet zo'n succes.quote:Op maandag 27 april 2015 10:56 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die achterlijke Astrid Kersenboom dit weer mag doen.
De Frikandel is een Dordtse uitvindingquote:Op maandag 27 april 2015 10:57 schreef yvonne het volgende:
Euh euh euh.
En ik ben heel erg benieuwd naar de Dordtse producten, ik ken ze niet
Waterbommetjequote:
kaspeistquote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop niet dat er een boot kapseist.
Je mist er weinig aan.quote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht, eigenlijk de enige stad waarvan ik een beetje spijt heb dat ik er nooit ben geweest, hier in Nederland.
Moet jij er niet staan met je vlaggetjequote:Op maandag 27 april 2015 10:57 schreef yvonne het volgende:
Euh euh euh.
En ik ben heel erg benieuwd naar de Dordtse producten, ik ken ze niet
Nou staan toch wel wat aardige gebouwtjes volgens mij.quote:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.quote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht, eigenlijk de enige stad waarvan ik een beetje spijt heb dat ik er nooit ben geweest, hier in Nederland.
Ik nodig je uit voor een tour door Den Haag om het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou staan toch wel wat aardige gebouwtjes volgens mij.
Tis beter dan Den Haag.
Rot opquote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet jij er niet staan met je vlaggetje
Ik nodig je uit.quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou staan toch wel wat aardige gebouwtjes volgens mij.
Tis beter dan Den Haag.
Lucien Foort en Nielsonquote:Op maandag 27 april 2015 11:01 schreef Mani89 het volgende:
Komt Armin van Buurten ook weer optreden? Dat vond ik wel leuk toen die ene keer.
quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik nodig je uit voor een tour door Den Haag om het tegendeel te bewijzen.
oe, gezellig.quote:
Den Bosch is wel een leuk stadje ja. Wel erg vaak geweest.quote:Op maandag 27 april 2015 11:02 schreef Knalerwtje het volgende:
Den Haag is echt zo veel mooier dan Dordrecht. Zelfs Den Bosch is eindeloos mooier
Waar zit jij niet in de organisatie eigenlijk?quote:
Nee, jij hebt duidelijk te weinig van Den Haag gezien.quote:Op maandag 27 april 2015 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
oe, gezellig.
Nu moet ik zeggen dat mijn Den Haag-ervaringen mij niet echt tot de gezelligste plekjes hebben geleid denk ik. Het binnenhof, Plein en de buurt tegen HS aan is niet echt het ultieme genot...
Nooit van gehoord, zijn zeker 3FM Serious Talents ofzo.quote:
Deze grap vinden Sked en ik niet zo geslaagd.quote:
Nielson is van oehoe.quote:Op maandag 27 april 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zijn zeker 3FM Serious Talents ofzo.
Euh.quote:Op maandag 27 april 2015 11:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar zit jij niet in de organisatie eigenlijk?
het is geen grap, ik meen het.quote:Op maandag 27 april 2015 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap vinden Sked en ik niet zo geslaagd.
Wat ben je lekker positiefquote:Op maandag 27 april 2015 11:06 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor daar komt de biesbosch, en kan die kutmuziek uit?
quote:Op maandag 27 april 2015 11:06 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor daar komt de biesbosch, en kan die kutmuziek uit?
Crewbash is banquote:
Ik moet vanavond werken en de halve stad is afgesloten tot morgen dus ja ik ben lyrischquote:
Dordrecht heeft geen muziektalent, Nielson is zelfs recente import volgens mij. Valt me mee dat ze niet met Destine komen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zijn zeker 3FM Serious Talents ofzo.
Tsja, Willie Batenburg is dood.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft geen muziektalent,
We hebben hier in Nederland toch maar 3 steden met industrie naast Amsterdam, en dat zijn Zwolle, Utrecht en Tilburg. Groningen en Eindhoven kun je met wat moeite nog overwegen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft geen muziektalent, Nielson is zelfs recente import volgens mij. Valt me mee dat ze niet met Destine komen.
Die lelijke stinkark ook echt, iedereen in de regio heeft er een pleurishekel aan
Den Haag vergetenquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier in Nederland toch maar 3 steden met industrie naast Amsterdam, en dat zijn Zwolle, Utrecht en Tilburg. Groningen en Eindhoven kun je met wat moeite nog overwegen.
Ik was blij dat ze even vertelden wat het was.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Stranger het volgende:
Ik dacht even dat ze live die wilgen gingen knotten.
Doe ff TT-change naar 2015.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet vanavond werken en de halve stad is afgesloten tot morgen dus ja ik ben lyrisch
Den Haag is dood.quote:
De vorige opzet vond ik tot nu toe modernerquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Arcee het volgende:
Is dit nou de modernisering van het koningschap?
De modernisering is dat het traditioneler wordt.quote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De vorige opzet vond ik tot nu toe moderner
quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft geen muziektalent, Nielson is zelfs recente import volgens mij. Valt me mee dat ze niet met Destine komen.
Nee, gewoon een grrrrrrrrrristen met een tikquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
en er wordt nog symboliek achter gezocht ook
Ik heb echt een broertje dood aan dit soort grappen.quote:
Anouk, Kane, Direct, Golden Earring enz enzquote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Den Haag is dood.
Leve Den Haag.
Kane is ook uit Den Haag?quote:Op maandag 27 april 2015 11:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anouk, Kane, Direct, Golden Earring enz enz
quote:Op maandag 27 april 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een broertje dood aan dit soort grappen.
Als Dupont ontploft en wij niet snel genoeg van dit eiland af kunnen komen, word je wel wakker en wijzer, wij liggen ingesloten in een ring van gevaarlijke chemische industrie, en kunnen maar door 2 tunnels en 3 bruggen met z'n allen hier weg komen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier in Nederland toch maar 3 steden met industrie naast Amsterdam, en dat zijn Zwolle, Utrecht en Tilburg. Groningen en Eindhoven kun je met wat moeite nog overwegen.
Shocking Bluequote:Op maandag 27 april 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kane is ook uit Den Haag?
Verder kon ik Anouk en Direct wel noemen, maar dingen als Q65 of Shocking Blue zijn een beetje passe...
Ging over muziekindustrie, maar verder prima.quote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als Dupont ontploft en wij niet snel genoeg van dit eiland af kunnen komen, word je wel wakker en wijzer, wij liggen ingesloten in een ring van gevaarlijke chemische industrie, en kunnen maar door 2 tunnels en 3 bruggen met z'n allen hier weg komen.
Dat heb ik even gemist.. Vertel, de mensengrote witte kat, de trieste blauwe operazangeres en een stuk biesbosch. Wat is het verhaal?quote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was blij dat ze even vertelden wat het was.
Dit was het.quote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren of was dit het.
Dordt is user grrrrrrrrristelijk, Amalia heeft ook.mooie zwarte kousen aan zoals het hoort.quote:
Ben ik ook wel weg van ja. Send me a Postcard is misschien wel het beste liedje uit de jaren 60. Love Buzz is ook een geweldig nummerquote:
Wieg aangespoeld tijdens de Elizabeths vloedquote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.. Vertel, de mensengrote witte kat, de trieste blauwe operazangeres en een stuk biesbosch. Wat is het verhaal?
Dat het traditioneel is.quote:Op maandag 27 april 2015 11:14 schreef soapie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is hier modern aan??
Is er een tweede scherm ergens?quote:Op maandag 27 april 2015 11:14 schreef soapie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is hier modern aan??
Inderdaad!quote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef yvonne het volgende:
Nou geef mij het koekhappen maar, dit is saaaaaaaai
gecondoleerdquote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dordt is user grrrrrrrrristelijk, Amalia heeft ook.mooie zwarte kousen aan zoals het hoort.
koekhappen is wel smakelijkquote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef yvonne het volgende:
Dat komt voornamelijk door de pietenhaters die lekker gaan rellen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef Ole het volgende:
De intocht van de Sint is een stuk spannender
of wc potten gooien.quote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef yvonne het volgende:
ja, de ene bij de kerk zegt meer "euh" dan iets andersquote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
Het praatje van Astrid en co is wel echt bedroevend dit jaar. Hebben ze niet geoefend ofzo?
Jezus, hoe oncharmant.quote:Op maandag 27 april 2015 11:18 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
of wc potten gooien.
[ afbeelding ]
Waar zijn de republikeinen die opgepakt worden?quote:Op maandag 27 april 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de pietenhaters die lekker gaan rellen.
Rhenenquote:Op maandag 27 april 2015 11:18 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
of wc potten gooien.
[ afbeelding ]
Met zijn broekje uit helikopteren richting het Koningshuis.quote:Op maandag 27 april 2015 11:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als we Gijp straks ook op een bootje krijgen te zien.
Precies, die heeft echt geen flauw idee waar ze het over heeft.quote:Op maandag 27 april 2015 11:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
ja, de ene bij de kerk zegt meer "euh" dan iets anders
Topshow!quote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon Van Gewest tot Gewest.
Willy heeft de uitstraling van een pleeborstel.quote:
Nawhh, hij doet z'n best.quote:Op maandag 27 april 2015 11:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Willy heeft de uitstraling van een pleeborstel.
Ja, is serieus heul mooi.quote:Op maandag 27 april 2015 11:20 schreef Paxcon het volgende:
Is dit nou een leuke stad om een dagje te bezoeken of niet?
In de historie wel veel gebeurd natuurlijk.....
Ze kijkt alsof ze al aan troonsafstand denkt.quote:
Deze hoort er zeker bij.quote:Op maandag 27 april 2015 11:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat was het gênantste moment ooit in Studio Sport
quote:Op maandag 27 april 2015 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
'geeft een prachtig geheel in het eh, geheel.'
Wat.
Ja hoor, maar niet meer dan een dag. Zoals je al zag aan de route die ze gaan lopen en varen is het interessante gedeelte van Dordrecht redelijk beperkt.quote:Op maandag 27 april 2015 11:20 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
Die middelste wordt wel een knappe dame denk ik
Shiprquote:Op maandag 27 april 2015 11:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kunnen ze de bootjes wat sneller voorbij swipen
Dat komt niet uit Dordrecht.quote:Op maandag 27 april 2015 11:23 schreef Cee het volgende:
Je ziet Maurits snakken naar een Peijnenburg.
Serieus mooie stadquote:Op maandag 27 april 2015 11:20 schreef Paxcon het volgende:
Het zijn alle drie mooie meiden aan het wordenquote:Op maandag 27 april 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
Die middelste wordt wel een knappe dame denk ik
Nou nou nouquote:Op maandag 27 april 2015 11:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Het zijn alle drie mooie meiden aan het worden
Nou dat ook weer niet echt, maar goed.quote:Op maandag 27 april 2015 11:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wel een beetje bolle koppen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2015 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus mooie stadkom lekker hierheen samen met Mexicanobakker
Jij vuige oranjehater.quote:Op maandag 27 april 2015 11:26 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme jongens wat is dit enerverend.
Die lust zo langzamerhand wel een pilsje.quote:Op maandag 27 april 2015 11:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Willy heeft het inmiddels met deze gekkigheid ook wel gehad.
Inteelt hèquote:Op maandag 27 april 2015 11:27 schreef Paxcon het volgende:
Ze zwaaien wel een beetje apart, maar dat zal wel zo horen
Geen slecht planquote:Op maandag 27 april 2015 11:27 schreef Stranger het volgende:
Ik ga maar eens ergens een biertje drinken, de sfeer is gezet met deze mooie parade.
Geweldige boten.quote:Op maandag 27 april 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Samenvatting tot nu toe; boten, en nog meer boten.
Die middelste wil jij wel hebben toch.quote:Op maandag 27 april 2015 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Gaat nog een hele klus worden om die prinsesjes uit te huwelijken.
En dat blijft hun hele leven zo.quote:Op maandag 27 april 2015 11:31 schreef soapie het volgende:
Die prinsesjes moeten zich toch ook kapot vervelen, vreselijk!!
beetje dikkig welquote:Op maandag 27 april 2015 11:31 schreef Specularium het volgende:
Is niet van de melkboer.
[ afbeelding ]
Niet langs maar er op. Dat is veel spannender.quote:Op maandag 27 april 2015 11:30 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien kunnen ze volgend jaar langs de polderbaan staan, beetje vliegtuigen kijken
och jeetje tochquote:Op maandag 27 april 2015 11:31 schreef soapie het volgende:
Die prinsesjes moeten zich toch ook kapot vervelen, vreselijk!!
Nu al? Nou ik zal het in overweging nemen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die middelste wil jij wel hebben toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |