Kane is ook uit Den Haag?quote:Op maandag 27 april 2015 11:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anouk, Kane, Direct, Golden Earring enz enz
quote:Op maandag 27 april 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een broertje dood aan dit soort grappen.
Als Dupont ontploft en wij niet snel genoeg van dit eiland af kunnen komen, word je wel wakker en wijzer, wij liggen ingesloten in een ring van gevaarlijke chemische industrie, en kunnen maar door 2 tunnels en 3 bruggen met z'n allen hier weg komen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier in Nederland toch maar 3 steden met industrie naast Amsterdam, en dat zijn Zwolle, Utrecht en Tilburg. Groningen en Eindhoven kun je met wat moeite nog overwegen.
Shocking Bluequote:Op maandag 27 april 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kane is ook uit Den Haag?
Verder kon ik Anouk en Direct wel noemen, maar dingen als Q65 of Shocking Blue zijn een beetje passe...
Ging over muziekindustrie, maar verder prima.quote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als Dupont ontploft en wij niet snel genoeg van dit eiland af kunnen komen, word je wel wakker en wijzer, wij liggen ingesloten in een ring van gevaarlijke chemische industrie, en kunnen maar door 2 tunnels en 3 bruggen met z'n allen hier weg komen.
Dat heb ik even gemist.. Vertel, de mensengrote witte kat, de trieste blauwe operazangeres en een stuk biesbosch. Wat is het verhaal?quote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was blij dat ze even vertelden wat het was.
Dit was het.quote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren of was dit het.
Dordt is user grrrrrrrrristelijk, Amalia heeft ook.mooie zwarte kousen aan zoals het hoort.quote:
Ben ik ook wel weg van ja. Send me a Postcard is misschien wel het beste liedje uit de jaren 60. Love Buzz is ook een geweldig nummerquote:
Wieg aangespoeld tijdens de Elizabeths vloedquote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.. Vertel, de mensengrote witte kat, de trieste blauwe operazangeres en een stuk biesbosch. Wat is het verhaal?
Dat het traditioneel is.quote:Op maandag 27 april 2015 11:14 schreef soapie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is hier modern aan??
Is er een tweede scherm ergens?quote:Op maandag 27 april 2015 11:14 schreef soapie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is hier modern aan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |