Tsja, Willie Batenburg is dood.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft geen muziektalent,
We hebben hier in Nederland toch maar 3 steden met industrie naast Amsterdam, en dat zijn Zwolle, Utrecht en Tilburg. Groningen en Eindhoven kun je met wat moeite nog overwegen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft geen muziektalent, Nielson is zelfs recente import volgens mij. Valt me mee dat ze niet met Destine komen.
Die lelijke stinkark ook echt, iedereen in de regio heeft er een pleurishekel aan
Den Haag vergetenquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier in Nederland toch maar 3 steden met industrie naast Amsterdam, en dat zijn Zwolle, Utrecht en Tilburg. Groningen en Eindhoven kun je met wat moeite nog overwegen.
Ik was blij dat ze even vertelden wat het was.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Stranger het volgende:
Ik dacht even dat ze live die wilgen gingen knotten.
Doe ff TT-change naar 2015.quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet vanavond werken en de halve stad is afgesloten tot morgen dus ja ik ben lyrisch
Den Haag is dood.quote:
De vorige opzet vond ik tot nu toe modernerquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Arcee het volgende:
Is dit nou de modernisering van het koningschap?
De modernisering is dat het traditioneler wordt.quote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De vorige opzet vond ik tot nu toe moderner
quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft geen muziektalent, Nielson is zelfs recente import volgens mij. Valt me mee dat ze niet met Destine komen.
Nee, gewoon een grrrrrrrrrristen met een tikquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
en er wordt nog symboliek achter gezocht ook
Ik heb echt een broertje dood aan dit soort grappen.quote:
Anouk, Kane, Direct, Golden Earring enz enzquote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Den Haag is dood.
Leve Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |