Ik was in de NWS SC blijven hangen...quote:
wat een afschuwelijke jurkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder!
VERRASSING!
[ afbeelding ]
Dit hadden ze vandaag niet aan.quote:
Mexiquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder!
VERRASSING!
[ afbeelding ]
Fritsquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mexi
Grappige is dat m'n 3 nichtjes dezelfde leeftijd hebben als zij. Mijn zus en Maxima waren ongeveer tegelijkertijd zwanger en hebben dus ook allebei 3 dochters
Moet minder mexicanos etenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:04 schreef mikerw het volgende:
dat middelste grietje op die foto is al behoorlijk aan het uitdijen. Zielig hoor voor haar, dat genetische gedoe.
Jij bent geadopteerd?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:04 schreef mikerw het volgende:
dat middelste grietje op die foto is al behoorlijk aan het uitdijen. Zielig hoor voor haar, dat genetische gedoe.
quote:"De Graaf: herken me niet in filmpje
Burgemeester De Graaf van Amstelveen heeft het filmpje gezien dat op internet rondgaat waarop het lijkt alsof zijn hand over de rug en billen van koningin Máxima strijkt.
Wie het filmpje heeft gemaakt en op YouTube heeft gezet is niet bekend. Op sociale media werd het razendsnel verspreid. Het moment is niet vastgelegd door camera’s van de NOS, die het bezoek registreerde.
De burgemeester zegt: “Het is niet iets dat ik me herinner en al helemaal niet iets dat ik bewust zou doen. Ik weet heel goed dat dit niet hoort.”
Volgens burgemeester De Graaf is door de hoek van waaruit gefilmd is moeilijk te zien of hij de koningin aanraakt. “Er kan een centimeter tussen zitten.” Ook wijst hij erop dat in het beeldmateriaal geknipt is."
ben jij familie van henkde_jquote:
F16's prefereren boven Fokkersquote:Op maandag 27 april 2015 10:55 schreef tralalala het volgende:
Wat een lelijke vliegtuigjes, konden ze niet wat F16's regelen?
Is wel een stuk spannender dan dit.quote:
Tja, ze moet toch wat. Studio Sport presenteren was ook niet zo'n succes.quote:Op maandag 27 april 2015 10:56 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die achterlijke Astrid Kersenboom dit weer mag doen.
De Frikandel is een Dordtse uitvindingquote:Op maandag 27 april 2015 10:57 schreef yvonne het volgende:
Euh euh euh.
En ik ben heel erg benieuwd naar de Dordtse producten, ik ken ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |