Ik zit nu dat filmpje te kijken,quote:
okquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loopt het broertje van Tjacka mee rond.
niks voor mijquote:
Ik zie jou nu voor me als mezelf maar dan met het huidige uitshirt van Ajax aan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me als mezelf![]()
Maar dan met een Feyenoord shirt, brrr.
Waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks voor mij
mensen in wortelpak dit dat
laat amsterdam maar gewoon amsterdam zijn
Als ze niet in het Feyenoodtopic zitten idd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon in het Ajax-topic kijken, daar gebeurt het dagelijks.
Vaag dat beeld maar weg, en denk daar een thuisshirt van Ajax bij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me als mezelf maar dan met het huidige uitshirt van Ajax aan.
Precies fuck koingsdag ik ben nu in almere gvdquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks voor mij
mensen in wortelpak dit dat
laat amsterdam maar gewoon amsterdam zijn
Die Sandman is wel een vreselijk figuur ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze niet in het Feyenoodtopic zitten idd.
Sandman en zijn aidskornuiten
Wat moet je in Almerequote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies fuck koingsdag ik ben nu in almere gvd
gewoon chillen met een vriend die net zo saai is als mijquote:
En al die joden vonden het mooi hoe hij die vent voor lul zette.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit filmpje,,
Het taalgebruik alles van die gozer dat minderwaardige en dat arrogante,![]()
![]()
![]()
Gelukkig is hij opgelost.
scorpie en ggmm is ook irritantquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sandman is wel een vreselijk figuur ja.
Voor de rest weet ik niet wie er nog meer zitten, kom zelden in het Feyenoord of PSV topic.
Was net op een blowboot of zoquote:
Ik ga hier in het dorp kijken naar die mensjes die langskomen en gaan zwaaien. En dan ga ik wel snel naar huis om op FOK! te vertellen over mijn avonturen buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon chillen met een vriend die net zo saai is als mij
ik heb gewoon niks met dat koningsdag gebeuren
in amsterdam altijd te druk en te heet en te saai
en thuis gewoon chill biertjes drinken
dan weet ik het wel
Het zijn beide enorme debielen, maar ik denk dat het Shreyas was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet altijd lachen om Syntix met zijn debiele vergelijkingen.
of was het nou Shreyas.![]()
Ach ik vind trolls altijd wel grappig. Ook in het Ajax topic na die 5-1. Laat gaan joh. Anders moet je maar naar Feyenoord netwerk.quote:
Ik was er een tijdje terug voor een feestje, maar het is echt een tyfus stad ja. Wat een neppe bende.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Was net op een blowboot of zochillen bij een mattie maar deze stad is kk sfeerloos
ik snap zijn reactie wel harde kern zou ook niemand met een ajax shirt tolereren in de kuip 'quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit filmpje,,
Het taalgebruik alles van die gozer dat minderwaardige en dat arrogante,![]()
![]()
![]()
Gelukkig is hij opgelost.
ach jrquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hier in het dorp kijken naar die mensjes die langskomen en gaan zwaaien. En dan ga ik wel snel naar huis om op FOK! te vertellen over mijn avonturen buiten.
heeft rens cachet geneukt ofzo ik proef wat spanning tussen jullie beidenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jr
je kan ook net zo als rens naar zwolle gaan of weet ik veel wat voor provinciestadje
en zeggen hoeveel supporters je heb geslagen in een bos op de foks
net wat je leuk vindt toch
Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jr
je kan ook net zo als rens naar zwolle gaan of weet ik veel wat voor provinciestadje
en zeggen hoeveel supporters je heb geslagen in een bos op de foks
net wat je leuk vindt toch
HET IS KONINGSDAGquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:43 schreef Pascalus het volgende:
Ik hou niet van drukte dus ik heb niet zo veel met koningsdag, want dan is het overal fucking druk.
Autisme dit dat
Ga je wel chillen met mensen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:43 schreef Pascalus het volgende:
Ik hou niet van drukte dus ik heb niet zo veel met koningsdag, want dan is het overal fucking druk.
Autisme dit dat
morgen tv aan op het bankje hand in het broekje en even kijken naar die prinsesjes niks mis meequote:Op zaterdag 26 april 2014 02:43 schreef Pascalus het volgende:
Autisme dit dat
JIJ HEB HET GOEDquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
heeft rens cachet geneukt ofzo ik proef wat spanning tussen jullie beiden
Die zijn niet eens mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
morgen tv aan op het bankje hand in het broekje en even kijken naar die prinsesjes niks mis mee
Meestal niet. Beetje thuis zitten met de hand in de broek, je kent dat wel.quote:
ik snap het niet maar ga nu willekeurig noten en posts verwijderenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JIJ HEB HET GOED
en rens pualo ook
daarom komt kanovinnie in dit topic
dit is een grapje kanovinnie
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
morgen tv aan op het bankje hand in het broekje en even kijken naar die prinsesjes niks mis mee
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik snap het niet maar ga nu willekeurig noten en posts verwijderen
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:51 schreef Tjacka het volgende:
wel raar dat je zo de moderatoreigenschappen van mord_smith in twijfel brengt
Ik ga zwaaien naar haar als echte monarchistquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Wat stom zeg nouja dan houden we het maar bij Maxima
Ooh lekker hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Meestal niet. Beetje thuis zitten met de hand in de broek, je kent dat wel.
Op Bevrijdingsdag is er meestal wel een "chillsessie", zoals Tyron dat zou zeggen.
Wut?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:52 schreef Tjacka het volgende:
jr
ken jij die gozer die zei
''mabel ken je mij nog''?
Ik ben niet zo'n persoon voor feesten en partijen dus meestal doe ik op bevrijdingsdag ook niet zo veel bijzonders. Beetje bier drinken met wat vrienden en misschien even langs het bevrijdingsfestival in zwolle. Daar houdt het ook wel mee op.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh lekker hoor.
Op Bevrijdingsdag heb ik echt nog nooit wat speciaals gedaan.
Dat bier drinken kan ik ook wel op andere dagen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n persoon voor feesten en partijen dus meestal doe ik op bevrijdingsdag ook niet zo veel bijzonders. Beetje bier drinken met wat vrienden en misschien even langs het bevrijdingsfestival in zwolle. Daar houdt het ook wel mee op.
?quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:40 schreef Dven het volgende:
Ik ben blij nooit kennis te hebben mogen maken met drizzt zijn duistere en forse lul
Het meeste gepeupel heeft geen leven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:52 schreef Saind het volgende:
Wtf is het al druk op straat joh
ga slapen
ik hoor alleen vogeltjes fluitenquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:52 schreef Saind het volgende:
Wtf is het al druk op straat joh
ga slapen
Valt ook wel mee hoor JRquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon in het Ajax-topic kijken, daar gebeurt het dagelijks.
Wordt een aardige klusquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:47 schreef Heeinz het volgende:
OVERIGENS VAN GAAL NAAR UNITED JAAAAAAAA
Manu ontkent hetquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:47 schreef Heeinz het volgende:
OVERIGENS VAN GAAL NAAR UNITED JAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |