gvdquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AFCA is van Sven Westendorp (was hihi). Wat heeft dat met 410 te maken?
Op 410 draagt niemand zo'n vest.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:30 schreef Pascalus het volgende:
Als ik aan Tjacka denk dan zie ik Daley Blind voor me.
Hij was nog niet vermoord hoor toen ik hem kocht. Heb dit vest al bijna 3 jaar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gvd
sven vond het als eerste supporter van de f-shite niet meer leuk om daar te zitten
dus ging hij naar 410
hij was de eerste van die groep die de overstap maakte
dus in principe heeft het er alles mee te maken schat
maar als je met een vest van een geliquideerde crimineel rond wil lopen is net zo stoer natuurlijk
Ah donderstraal op joh!quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij jou denk ik aan een grote, dikke jongen met kleine oogjes.
Je bent zelf maar een neger.quote:
Jij loopt in een vest van die debiel uit dat filmpje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij was nog niet vermoord hoor toen ik hem kocht. Heb dit vest al bijna 3 jaar.
dat maakt een hoop verschilquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij was nog niet vermoord hoor toen ik hem kocht. Heb dit vest al bijna 3 jaar.
Hij is de zoon van die sven snap dat dan johquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij loopt in een vest van die debiel uit dat filmpje?
stoer tochquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij loopt in een vest van die debiel uit dat filmpje?
Gast ik had geen flauw benul dat het van Sven of wie dan ook was. Vond het 3 jaar geleden gewoon een vet vestquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat maakt een hoop verschil
ik ga dit nu proberen in het engels te tyoen
that does'nt make sense
Ongeveer net zo groot als jij, mager, donker(blond) haar en een lul een meter.quote:
ik heb die tijd ook gehad rensquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast ik had geen flauw benul dat het van Sven of wie dan ook was. Vond het 3 jaar geleden gewoon een vet vest
Nu zie ik jou voor me als mezelfquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als jij, mager, donker(blond) haar en een lul een meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |