Ik zit nu dat filmpje te kijken,quote:
okquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loopt het broertje van Tjacka mee rond.
niks voor mijquote:
Ik zie jou nu voor me als mezelf maar dan met het huidige uitshirt van Ajax aan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me als mezelf![]()
Maar dan met een Feyenoord shirt, brrr.
Waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks voor mij
mensen in wortelpak dit dat
laat amsterdam maar gewoon amsterdam zijn
Als ze niet in het Feyenoodtopic zitten idd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon in het Ajax-topic kijken, daar gebeurt het dagelijks.
Vaag dat beeld maar weg, en denk daar een thuisshirt van Ajax bij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me als mezelf maar dan met het huidige uitshirt van Ajax aan.
Precies fuck koingsdag ik ben nu in almere gvdquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks voor mij
mensen in wortelpak dit dat
laat amsterdam maar gewoon amsterdam zijn
Die Sandman is wel een vreselijk figuur ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze niet in het Feyenoodtopic zitten idd.
Sandman en zijn aidskornuiten
Wat moet je in Almerequote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies fuck koingsdag ik ben nu in almere gvd
gewoon chillen met een vriend die net zo saai is als mijquote:
En al die joden vonden het mooi hoe hij die vent voor lul zette.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit filmpje,,
Het taalgebruik alles van die gozer dat minderwaardige en dat arrogante,![]()
![]()
![]()
Gelukkig is hij opgelost.
scorpie en ggmm is ook irritantquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sandman is wel een vreselijk figuur ja.
Voor de rest weet ik niet wie er nog meer zitten, kom zelden in het Feyenoord of PSV topic.
Was net op een blowboot of zoquote:
Ik ga hier in het dorp kijken naar die mensjes die langskomen en gaan zwaaien. En dan ga ik wel snel naar huis om op FOK! te vertellen over mijn avonturen buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon chillen met een vriend die net zo saai is als mij
ik heb gewoon niks met dat koningsdag gebeuren
in amsterdam altijd te druk en te heet en te saai
en thuis gewoon chill biertjes drinken
dan weet ik het wel
Het zijn beide enorme debielen, maar ik denk dat het Shreyas was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet altijd lachen om Syntix met zijn debiele vergelijkingen.
of was het nou Shreyas.![]()
Ach ik vind trolls altijd wel grappig. Ook in het Ajax topic na die 5-1. Laat gaan joh. Anders moet je maar naar Feyenoord netwerk.quote:
Ik was er een tijdje terug voor een feestje, maar het is echt een tyfus stad ja. Wat een neppe bende.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Was net op een blowboot of zochillen bij een mattie maar deze stad is kk sfeerloos
ik snap zijn reactie wel harde kern zou ook niemand met een ajax shirt tolereren in de kuip 'quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit filmpje,,
Het taalgebruik alles van die gozer dat minderwaardige en dat arrogante,![]()
![]()
![]()
Gelukkig is hij opgelost.
ach jrquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hier in het dorp kijken naar die mensjes die langskomen en gaan zwaaien. En dan ga ik wel snel naar huis om op FOK! te vertellen over mijn avonturen buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |