quote:
Volgens mij zijn mijn ogen slecht ofzo. Dacht dat we in het motortopic zaten, niet in het moraalriddertopic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:29 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop dat je zelf ook wel doorhebt in wat voor rare bochten je je redenaties wringt om recht te praten dat je als een idioot rijdt.
Dit is echt typisch een uitspraak voor iemand die zich een keer onder een vrachtauto schuift.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:21 schreef Drinky het volgende:
Maar als je ziet dat je met 200 over een 60 weg kan rijden, dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat 60 dan een belachelijke snelheid is voor dat soort wegen.
Ik vond dat aan de linkerkant passeren van dat rijtje auto's vroeg in het filmpje toch een redelijk gevaarlijke manouvre.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn mijn ogen slecht ofzo. Dacht dat we in het motortopic zaten, niet in het moraalriddertopic.
Wat is er zo idioot aan een stukje blazen waar het kan met rekening te houden voor het overige verkeer?
Dat is ook weer wat overdreven vind je niet? Zal wel komen door die Dulleville.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef Erasmo het volgende:
Verder wou ik de heren nog even wijzen op deze site.
Ingevuldquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef Erasmo het volgende:
Dit lijkt vaak meer op het ik-weet-alles-beter-topic. Lekker tot in het oneindige doorgaan op wat andere allemaal wel niet fout doen. En iedereen vindt zichzelf natuurlijk de allerbeste motorrijder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn mijn ogen slecht ofzo. Dacht dat we in het motortopic zaten, niet in het moraalriddertopic.
Ben al donor, maar daar hebben ze weinig aan als je ingewanden helemaal kapot zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef Erasmo het volgende:
Jij kent meerdere mensen die onder een vrachtauto zijn geschoven met zulke uitsprakenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit is echt typisch een uitspraak voor iemand die zich een keer onder een vrachtauto schuift.
Want rechts passeren zou veiliger zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vond dat aan de linkerkant passeren van dat rijtje auto's vroeg in het filmpje toch een redelijk gevaarlijke manouvre.
Ik ben bij lange na niet de beste motorrijder, noch de braafste. Ik rijd soms echt wel te hard, soms ook wel asociaal wat betreft inhalen etc, maar:quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit lijkt vaak meer op het ik-weet-alles-beter-topic. Lekker tot in het oneindige doorgaan op wat andere allemaal wel niet fout doen. En iedereen vindt zichzelf natuurlijk de allerbeste motorrijder.
Dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:49 schreef Daantke het volgende:
niks mis met 130 rijden op een lege dijk of af en toe een doorgetrokken streep pakken, dat doet iedereen hier. maar vooral bij die eerste weg zou ik toch echt anders hebben gereden100+ op een weg waar huizen direct aan staan, met begroeiing, en langzaam verkeer, getuigt niet echt van verantwoord rijgedrag. verder ziet het er wel goed uit
Morgen studerenquote:
Drempels merk je het minste van als je ze volgas neemt, thans, zolang het geen bergen zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:13 schreef mstx het volgende:
[..]
0:30
Ik merkte vandaag toevallig ook dat wheelies best makkelijk gaan als je zo over een drempel stuitert
Dat heb ik ook ooit gedacht ja. En toen zat het achterwiel onder tegen het spatbordquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Drempels merk je het minste van als je ze volgas neemt, thans, zolang het geen bergen zijn
Hoornvlies kun je nog gebruiken dan. Wat ik nog het meest irritante vind is dat als een paar straatcoureurs zichzelf en wellicht nog een paar anderen de dood in jagen er in no time zo'n bordje bij die dijk staat:quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben al donor, maar daar hebben ze weinig aan als je ingewanden helemaal kapot zijn.
[..]
Jij kent meerdere mensen die onder een vrachtauto zijn geschoven met zulke uitspraken
[..]
Want rechts passeren zou veiliger zijn? We reden er al een tijdje achter, op een gegeven moment gingen ze naar rechts, dan ga je erlangs. Hoeft verder geen gevaarlijke manouvre te zijn hoor inhalen, kan heel goed met de motor
Dat zal hier alleen gebeuren als m'n achterbrug/wiel eraf zou donderenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gedacht ja. En toen zat het achterwiel onder tegen het spatbord
Als die borden hetzelfde werken als de snelheidsborden en doorgetrokken strepen zul je er niet zo heel veel van moeten merken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoornvlies kun je nog gebruiken dan. Wat ik nog het meest irritante vind is dat als een paar straatcoureurs zichzelf en wellicht nog een paar anderen de dood in jagen er in no time zo'n bordje bij die dijk staat:
[ afbeelding ]
Dure boete hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als die borden hetzelfde werken als de snelheidsborden en doorgetrokken strepen zul je er niet zo heel veel van moeten merken.
Totdat ze de popo er gaan posteren natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als die borden hetzelfde werken als de snelheidsborden en doorgetrokken strepen zul je er niet zo heel veel van moeten merken.
Nooit last van gehad *afkloppen doet*quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:03 schreef Erasmo het volgende:
En de quote-verneuk award gaat naar...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nooit last van gehad *afkloppen doet*
Nee ik lieg, in Duitsland eentje voor 8km/h te hard ¤15
Isdatzo heeft er minder geluk mee, maar hij rijdt dan ook als een malloot.
Ik denk dat dat nog de "minste" boete zal zijn van het rijtje wat er dan voorbij gaat komenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En de quote-verneuk award gaat naar...
Maar verboden in te rijden is een beste boete,
* Erasmo wil nog wel eens een afkortweg nemen door een bussluis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |