trolololquote:Op woensdag 30 april 2014 21:48 schreef Salatrel het volgende:
Als de eu echt het beste voorheeft met de motorrijder laat ze dan eens werk maken van het invoeren van apk voor motoren
Lol wat, 1000cc met 100pk? Mag wel een bak koppel in zitten dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Techspecs:
200kg (fueled) / 180kg dry
20L fuel capacity
100Bhp/Pk
250mm suspension
21 front / 17 rear
Paralleltwin engine, 1000cc
Unique offroad- ABS brakes
Unique offroad traction control
Estimated price tag (Germany): ¤ 10.000,-
Mwa, zal wel een downtuned VTR blok zijn. Ook een liter en 109pk. Maar koppel is er wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol wat, 1000cc met 100pk? Mag wel een bak koppel in zitten dan.
Zat eraan te denken mijn Hyper te vervangen voor een Multistrada 1200, maar dit ding is ook wel leuk en net zo duur nieuw als een 2ehandse multi.
Van wat ik allemaal rondlees is er nog niks zeker en is het duitse artikel meer speculatie dan feit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, zal wel een downtuned VTR blok zijn. Ook een liter en 109pk. Maar koppel is er wel ja
Edit: Euwh, wacht, tis een inline twin..
dat sowieso tevens Alpquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
Eerst zien dan geloven
Denk dat dat beter voor mijn rug en polsen is dan een yzf.
die ga je niet vinden voor 4kquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:01 schreef Dekatria het volgende:
Een Alp is een hoop maar geen grote enduro. Denk dat je dan al gauw in het Tiger XC / Vstrom 1000 / GS800+ segment moet zoeken.
Accidents waiting to happen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:18 schreef Drinky het volgende:
Afgelopen week een tourritje met isdatzo gedaan, was lekker rustig op de weg
"Al" mijn crashes en dat van mederijdes waren op lage snelheid <60km/h, dus in feite kun je stellen dat hoe sneller je rijdt, des te minder kans je hebt op een ongeluk omdat je de periode waarin je in een gevaarlijke situatie komt verkleint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet ten minste af en toe zo je motor uitlaat kun je het net zo goed bij 4 wielen houden
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Gelukkig zijn deze feiten niet berust op waarheid.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:39 schreef Drinky het volgende:
Als je niet ten minste af en toe zo je motor uitlaat kun je het net zo goed bij 4 wielen houden
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
"Al" mijn crashes en dat van mederijdes waren op lage snelheid <60km/h, dus in feite kun je stellen dat hoe sneller je rijdt, des te minder kans je hebt op een ongeluk omdat je de periode waarin je in een gevaarlijke situatie komt verkleint.Hoewel je wel kunt stellen dat crashes vaker voorkomen bij klooien op lage snelheid is wat je hier post natuurlijk dikke klinkklare onzin, maar dat weet je zelf ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet ten minste af en toe zo je motor uitlaat kun je het net zo goed bij 4 wielen houdenAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Tuurlijk wel, waarom zou je anders motorrijden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze feiten niet berust op waarheid.![]()
Mwah, mijn focus is zwaar verscherpt als ik zo rijd, en je moet ook erg actief op de motor bezig zijn. Verrast zul je niet snel worden, je hoeft geen rekening met wat achter je gebeurt te houden en zo leer je jouw motor, zijn grenzen en dat van jezelf te kennen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoewel je wel kunt stellen dat crashes vaker voorkomen bij klooien op lage snelheid is wat je hier post natuurlijk dikke klinkklare onzin, maar dat weet je zelf ook wel.
Dat is het voordeel van een kleine pener, makkelijker wheelies makenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:05 schreef Erasmo het volgende:
Hur dur kijk mijn m-pener compenseren door op een dijkje wheelies te maken
Om op mijn werk te komen als jij in je blikkie achteraan sluit in de file.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waarom zou je anders motorrijden?
Ja dat zal best, maar je kunt toch niet met droge ogen ontkennen dat de kans op een ongeluk kleiner is wanneer je je netjes aan de snelheid houdt dan wanneer je zo hard mogelijk zo'n weg probeert te rijden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mwah, mijn focus is zwaar verscherpt als ik zo rijd, en je moet ook erg actief op de motor bezig zijn. Verrast zul je niet snel worden, je hoeft geen rekening met wat achter je gebeurt te houden en zo leer je jouw motor, zijn grenzen en dat van jezelf te kennen.
Kan je vertellen dat het gas er een jaartje of 2 terug er nog een stuk harder op ging.
0:30quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:18 schreef Drinky het volgende:
Afgelopen week een tourritje met isdatzo gedaan, was lekker rustig op de weg
Ik heb geen blik, veels te duur en onpraktisch in de randstad. Fiets en OV om van A --> B te gaan, motor om plezier te hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Om op mijn werk te komen als jij in je blikkie achteraan sluit in de file.
Als ik me overal netjes aan de snelheid houd buiten de bbk, dan ga ik op een gegeven moment gewoon met mijn gedachten dwalen of zoek ik iets om me mee bezig te houden. Heb dan ook vaak geen flauw benul hoe ik die rit heb afgelegd als ik eenmaal thuis ben. Dit soort ritjes onthoud je nog tot de kleinste details.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar je kunt toch niet met droge ogen ontkennen dat de kans op een ongeluk kleiner is wanneer je je netjes aan de snelheid houdt dan wanneer je zo hard mogelijk zo'n weg probeert te rijden.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou ook van stevig gas geven op plekken waar dat niet kan en begrijp prima wat je bedoeld met verhoogde concentratie op die snelheden, maar zeggen dat dat veiliger is slaat als een lul op een drumstel.
Juweeltje weer.quote:dus in feite kun je stellen dat hoe sneller je rijdt, des te minder kans je hebt op een ongeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |