SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blind ben ik ook niet echt overtuigd van persoonlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar even serieus. Cillessen, Moisander en Blind zijn voorlopig de enigen die ik op 'grote' waarde schat voor Ajax.![]()
Net als Xavi idd. Vind ook dat het op dat vlak te matig is. Verder qua druk zetten en rust aan de bal is hij heel erg sterkquote:![]()
Hij wil zelf de discussie niet aangaan dus dan is het prima toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
[..]
Je bent zelf van de cijfertjes dus dat J0rdiiii nu hiermee komt is vrij grappig![]()
![]()
Rust aan de balquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Net als Xavi idd. Vind ook dat het op dat vlak te matig is. Verder qua druk zetten en rust aan de bal is hij heel erg sterk![]()
![]()
schone?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind ben ik ook niet echt overtuigd van persoonlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ben al het hele seizoen op mijn hoedequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik sinds zondag op mijn hoede ben.
![]()
![]()
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Thuli heeft een aantal hele sterke eigenschappen, en een aantal mindere. Maar dan nog is hij 1 vd beste spelers in dit Ajax.quote:![]()
Jawel, maar het feit dat jij het gebrek aan kwaliteit bij Serero probeerde te bewijzen door die cijfers en dat dan blijkt dat Xavi dezelfde cijfers heeft is toch vrij grappigquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wil zelf de discussie niet aangaan dus dan is het prima toch?Ik bedoel, hij is goed hoor, maar het is nog geen Serero.
![]()
Aan een puntje genoeg om sowieso in de eredivisie te blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordt![]()
hij is toch redelijk vaak beslissend geweest en speelt vrijwel elke wedstrijd een voldoendequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet het niveau wat basis zou moeten staan bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heracles moet zich nog 'officieel' veilig spelen. Maar zou een wonder zijn willen die nog in de play offs komen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordt
Overigens scoort Ajax wel vaak uit een aanvallende vrije trap (of ie nou direct op doel is of een voorzet).![]()
2 zeperds achter elkaar komt zelden voor bij Ajax, wordt gewoon een simpele overwinningquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli heeft een aantal hele sterke eigenschappen, en een aantal mindere. Maar dan nog is hij 1 vd beste spelers in dit Ajax.Komt vooral doordat Blind, Klaassen en Serero elkaar erg goed aanvullen op het middenveld
![]()
Xavi is op leeftijd en dit is zijn eerste seizoen dat hij minder draait dat is toch niet te vergelijken met een speler in de Eredivisie die op deze leeftijd top zou moeten zijn? Kom op zeg dat valt niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar het feit dat jij het gebrek aan kwaliteit bij Serero probeerde te bewijzen door die cijfers en dat dan blijkt dat Xavi dezelfde cijfers heeft is toch vrij grappigIk bedoel, hij is goed hoor, maar het is nog geen Serero.
![]()
Dacht dat het nog over Serero ging, zegt genoeg dat Schone nu belangrijk is, die is echt niet beter gewordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij is toch redelijk vaak beslissend geweest en speelt vrijwel elke wedstrijd een voldoende![]()
dat denk ik dus ook. zoiets als tegen pec komt niet vaak voor, ajax is dit seizoen de meest constante factor geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 zeperds achter elkaar komt zelden voor bij Ajax, wordt gewoon een simpele overwinningFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je bent zo schattig als je je gelijk wil hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xavi is op leeftijd en dit is zijn eerste seizoen dat hij minder draait dat is toch niet te vergelijken met een speler in de Eredivisie die op deze leeftijd top zou moeten zijn? Kom op zeg dat valt niet te vergelijken.![]()
Kwaliteit van Xavi staat buiten kijf, fantastische speler![]()
![]()
Ik hoef hier geen gelijk te hebben ik zie het wel terug aan de resultaten dat ik gelijk heb en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je je gelijk wil hebben![]()
Kwaliteit van Xavi staat buiten kijf, fantastische speler![]()
![]()
Die trainer van Salzburg heeft dankzij het succes tegen ons een mooie transfer verdiend naar Leverkusen.![]()
Denk niet dat dat alleen door het resultaat tegen ons is. Heb je ze zien knallen in de competitie? En zelfs tegen Basel was het bij vlagen briljant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die trainer van Salzburg heeft dankzij het succes tegen ons een mooie transfer verdiend naar Leverkusen.![]()
Ik kan niet eens meer bijhouden hoe vaak jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef hier geen gelijk te hebben ik zie het wel terug aan de resultaten dat ik gelijk heb en dat is het belangrijkste![]()
![]()
Idd tegen 10 man er uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk niet dat dat alleen door het resultaat tegen ons is. Heb je ze zien knallen in de competitie? En zelfs tegen Basel was het bij vlagen briljant.![]()
Heel soms zit ik er naast maar niet vaak. Dit Ajax is het slechtste Ajax in de afgelopen 15 jaar en we hebben echt geluk dat De Boer aan het roer staat anders had Ajax er een heel stuk minder voor gestaan op dit moment.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer bijhouden hoe vaak jij gelijk hebt![]()
Leverkusen wel een mooie club. Staan op een knappe 4e positie. Toch hebben ze 11 maal verloren wat onacceptabel is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja, wonder boven wonder wist Basel te winnen. Maar 9 vd 10 keer wint Salzburg die pot gewoon hoor. Dit kan een keer gebeurenquote:![]()
Wel de minste kampioen ooit, ik denk dat we dat wel kunnen stellen, zeker knap van De Boer dat hem het weer gelukt is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel soms zit ik er naast maar niet vaak. Dit Ajax is het slechtste Ajax in de afgelopen 15 jaar en we hebben echt geluk dat De Boer aan het roer staat anders had Ajax er een heel stuk minder voor gestaan op dit moment.![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel de minste kampioen ooit, ik denk dat we dat wel kunnen stellen, zeker knap van De Boer dat hem het weer gelukt is.![]()
Dan moet er toch wel het een en ander bijkomen want zoveel geluk als dit seizoen gaan we niet vaak meer hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
En volgend seizoen worden we gewoon weer landskampioen.
En het belangrijkste De Boer moet blijven![]()
Eens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
En volgend seizoen worden we gewoon weer landskampioen.![]()
Volgens mij zijn deze maatregelen niet per se naar aanleiding van de bekerfinale hoorquote:Amsterdam neemt extra maatregelen om te voorkomen dat een eventueel kampioensfeest van Ajax komende zondag uit de hand loopt.
Zo mogen Ajax-supporters op het Leidseplein en het Rembrandtplein geen blikjes, flesjes, vuurwerkfakkels en andere objecten bij zich hebben waarmee gegooid kan worden.
Op de pleinen mogen mensen zich niet onherkenbaar uitdossen, liet burgemeester Eberhard van der Laan vrijdag weten.
Amsterdam neemt de maatregelen naar aanleiding van de ongeregeldheden afgelopen zondag, toen enkele Ajax-supporters tijdens de wedstrijd tegen PEC Zwolle in De Kuip vuurwerk op het veld gooiden.Er verschijnen elke dag vier nieuwsberichten waarin in ieder geval verwezen wordt naar dat vuurwerk
![]()
![]()
Ajax heeft toch een betere basis dan de andere ploegen voorlopig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel het een en ander bijkomen want zoveel geluk als dit seizoen gaan we niet vaak meer hebben.
Ik geloof dat er vooral het één en ander weg moet gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel het een en ander bijkomen want zoveel geluk als dit seizoen gaan we niet vaak meer hebben.
Feyenoord en PSV wel beter hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een betere basis dan de andere ploegen voorlopig.![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
En volgend seizoen worden we gewoon weer landskampioen.![]()
Zivkovicquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we geluk meequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens maar die voetballen dan weer zonder visie![]()
![]()
gaat ook niet veel spelen. heeft frank al gezegd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verwacht ik volgend seizoen nog niks van die moet voetballend nog reuze stappen maken![]()
Daarom en ik neem aan dat je met basis ook teamorganisatie bedoeltquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV?
Feyenoord moet eerst maar eens zien wat er allemaal gaat vertrekken.![]()
Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.quote:![]()
Dat is dan fout gedacht want ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.![]()
![]()
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet opquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat ook niet veel spelen. heeft frank al gezegd.![]()
Dat zeker.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en ik neem aan dat je met basis ook teamorganisatie bedoelt
Gewoon een 'fundament' voor de komende jaren.
PSV en Feyenoord hebben die totaal niet. Feyenoord moet vrezen voor het vertrek van een aantal zeer belangrijke spelers en PSV weet niet welk beleid ze moeten voeren dus daar valt geen touw aan vast te knopen en Cocu is niet zo'n bijzonder wonder qua trainer.![]()
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op![]()
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jongquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op? Die heeft zijn ondergrens structureel overschreden dit seizoen.
![]()
Nee Luuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.![]()
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jong? Die heeft zijn ondergrens structureel overschreden dit seizoen.
![]()
Sarcasmequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ouch, de tt!![]()
PEC Zwolle, makkie?![]()
![]()
Ik had laatst een leuke grap vond ik zelf, zal hem even opzoeken![]()
Heeinz is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.![]()
Die heeft betere dingen laten zien dan de andere jongens in de spits.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is ook niks joh leuk voor erbij maar schiet toch echt veel te kort![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ouch, de tt!![]()
PEC Zwolle, makkie?
5-1 of was het nou 1-5 ?Best grappig toch?quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PEC![]()
En worden ze het ook? Ik dacht het niet, ik had voor het seizoen gesteld dat met Eriksen Ajax zo'n 30% beter is dan de rest en zonder hem 20%, dat laatste was helaas niet zo maar nog altijd 10% beter dan de rest, verder klopt het ook niet wat je zegt over selectie, dat is juist een probleem bij Feyenoord en ook PSV, aardige eerste 11 maar de wissels voegen nooit wat toe of verzwakken het elftal, dat was bij Ajax gewoon beter.quote:![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is ook niks joh leuk voor erbij maar schiet toch echt veel te kortIk sta aan de kant van Ajacied422quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft betere dingen laten zien dan de andere jongens in de spits.
Hij is niet echt een afmaker maar het team heeft toch echt goed gedraaid hoor met hem in de spits, beter dan met die andere twee houthakkers of de dwerg van Spanje![]()
Kolbein of Dannyquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.![]()
Afmakers zijn overrated. Ik speel liever zonder spits dan afhankelijk zijn van een spits die mee moet kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik sta aan de kant van Ajacied422
Hij is niet echt een afmaker maar het team heeft toch echt goed gedraaid hoor met hem in de spits, beter dan met die andere twee houthakkers of de dwerg van Spanje![]()
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En worden ze het ook? Ik dacht het niet, ik had voor het seizoen gesteld dat met Eriksen Ajax zo'n 30% beter is dan de rest en zonder hem 20%, dat laatste was helaas niet zo maar nog altijd 10% beter dan de rest, verder klopt het ook niet wat je zegt over selectie, dat is juist een probleem bij Feyenoord en ook PSV, aardige eerste 11 maar de wissels voegen nooit wat toe of verzwakken het elftal, dat was bij Ajax gewoon beter.![]()
Over die wissels heb je wel absoluut gelijk, niet dat het bij ons fantastisch is als Sigthórsson erin komt voor Bojan maar het is beter dan Te Vrede voor Pellè en Verhoek voor Boëtius![]()
Zonder spits vind ik eigenlijk ook niks. Als ik Sigi zie aankloten denk ik: doe Bojan er maar in, wat beweeglijker, ruimte maken etc, maar dan mis ik toch altijd iemand waar je de lange bal op kan spelen, die kopduels kan winnen enzo. Met Fischer/Schöne/De Sa/Serero heb je dan niemand die een kopduel kan winnen. Als je Bojan daar ook nog bij zet moet alles over de grond en dat ging toch echt heel erg moeizaam dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afmakers zijn overrated. Ik speel liever zonder spits dan afhankelijk zijn van een spits die mee moet kunnen voetballen.![]()
Ajax krijgt ook meer te maken met ploegjes die vol erop klappen en weinig ruimte weggeven. Handelingssnelheid ligt absurd laag en die zal veel beter moeten. Met die kleinere grasveldjes kan daar goed op getrained wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder spits vind ik eigenlijk ook niks. Als ik Sigi zie aankloten denk ik: doe Bojan er maar in, wat beweeglijker, ruimte maken etc, maar dan mis ik toch altijd iemand waar je de lange bal op kan spelen, die kopduels kan winnen enzo. Met Fischer/Schöne/De Sa/Serero heb je dan niemand die een kopduel kan winnen. Als je Bojan daar ook nog bij zet moet alles over de grond en dat ging toch echt heel erg moeizaam dit seizoen.![]()
Overigens, trainen ze achter de schermen ook eens op wat Veltman moet doen als hij zeeën van ruimte krijgt bij het indribbelen. Die heeft dit seizoen vaak genoeg 100 meter gelopen met de bal maar weet totaal niet wat ie moet doen als ie in hetstrafschop gebied is.
![]()
Veltman is wel een absolute baas.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, trainen ze achter de schermen ook eens op wat Veltman moet doen als hij zeeën van ruimte krijgt bij het indribbelen. Die heeft dit seizoen vaak genoeg 100 meter gelopen met de bal maar weet totaal niet wat ie moet doen als ie in hetstrafschop gebied is.
![]()
Begint met een mannetje uit te spelen, dat hebben we nauwelijks gezienquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax krijgt ook meer te maken met ploegjes die vol erop klappen en weinig ruimte weggeven. Handelingssnelheid ligt absurd laag en die zal veel beter moeten. Met die kleinere grasveldjes kan daar goed op getrained worden![]()
Alleen bij Kishna eigenlijk, Serero kan dat ook wel als hij even de ruimte heeft. Voor de rest Fischer maar die kwam dit seizoen nog geen steen voorbij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begint met een mannetje uit te spelen, dat hebben we nauwelijks gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan misschien nog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alleen bij Kishna eigenlijk, Serero kan dat ook wel als hij even de ruimte heeft. Voor de rest Fischer maar die kwam dit seizoen nog geen steen voorbij.Toch was Fischer wel speler waar de meeste dreiging vanuit ging ook al ging het vaak net misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan misschien nog![]()
Is te hopen dat hij er volgend seizoen gewoon weer staat, al zal dat rond/na de winterstop zijn? Was wel een verloren jaar voor hem, net als voor Siem.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch was Fischer wel speler waar de meeste dreiging vanuit ging ook al ging het vaak net mis![]()
Het is dat hij die aanvoerdersband om heeft maar anders zou je toch echt niet zeggen dat Siem onze aanvoerder isquote:De aanvoerdersband van Ajax zit zondag vermoedelijk om de arm van Daley Blind. Eerste aanvoerder Siem de Jong is geblesseerd en ook tweede aanvoerder Niklas Moisander is niet inzetbaar. Als Ajax kampioen wordt, is Blind echter niet degene die de schaal de lucht in gaat tillen.
“Die schaal neemt Siem in ontvangst. Hij is onze echte aanvoerder”, tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van Blind. De verdediger annex middenvelder heeft de band al vaker om zijn arm gehad. “Maar het blijft bijzonder. Aanvoerder zijn van Ajax geeft wel een heel speciaal gevoel.”
Met nog twee wedstrijden te spelen heeft Ajax een voorsprong van zes punten op Feyenoord. Een punt tegen Heracles Almelo is dus voldoende voor het kampioenschap. Als het in Almelo niet lukt, dan kunnen de Amsterdammers een week later tegen NEC de klus nog klaren.![]()
dit seizoen verdient moisander de schaal omhoog te houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dat hij die aanvoerdersband om heeft maar anders zou je toch echt niet zeggen dat Siem onze aanvoerder is![]()
Vroeger waren het Blind , Chivu ... en nu ene Siem de Jongquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dat hij die aanvoerdersband om heeft maar anders zou je toch echt niet zeggen dat Siem onze aanvoerder is
RED ONS HENNIEGOD![]()
Let it be let it be let it bequote:'Ajax maakt werk van komst Marokkaans supertalent van AC Milan'
Ajax is ambitieus en wil de beste jeugdopleiding ter wereld krijgen. Daar horen ook de grootste talenten bij en vanuit Italië komt het gerucht dat de Amsterdammers werk willen maken van de komst van Hachim Mastour, een Marokkaans 'wonderkind' die nu nog bij AC Milan speelt.
Calcio Mercato beweert dat Ajax een miljoen euro wil betalen voor de vijftienjarige Mastour, die in de jeugdopleiding van Milan een geweldige indruk achterlaat. Milan zal de jongeling dan ook niet laten gaan, maar Ajax zou proberen om de technicus ervan te overtuigen dat hij in Amsterdam een betere opleiding kan krijgen en meer kans maakt op een doorbraak als profvoetballer.
Mastour staat bekend als een ontzettend groot talent en is dan ook vaak veel beter dan de tegenstanders waar hij tegen speelt. Zlatan Ibrahimovic zou zijn grote voorbeeld zijn: de Zweed was succesvol bij Milan, maar brak door bij Ajax. Die club verkocht de aanvaller uiteindelijk aan Juventus, waarna Ibrahimovic uitgroeide tot een van de beste spitsen van de wereld.![]()
Die jongen heeft Ajax niet nodig idd om een grote te worden (al is het een Marokkaan)quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Blind ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit seizoen verdient moisander de schaal omhoog te houdenStam, Stekelenburg, Suarez, Vertonghen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger waren het Blind , Chivu ... en nu ene Siem de Jong![]()
Stekelenburg past niet in het rijtjequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blind ook wel eigenlijk
[..]
Stam, Stekelenburg, Suarez, Vertonghen..RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor volgend seizoen hebben we toch wel een probleem in de verdedigingslinie.
Veltman maakt veel beginnersfoutjes maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij zich nog goed kan ontwikkelen. Van Rhijn is echt niets in verdedigend opzicht. Van der Hoorn en Denswil hebben de club in hun 5 wedstrijden meer schade toegebracht dan de overige verdedigers in 25 wedstrijden dus dat is ook niets en wordt ook niets. Moisander lijkt over de top, Boilesen is prima, mits hij topfit is, dus voor ongeveer 10 wedstrijden per seizoen.
We moeten in ieder geval dus een nieuwe rechtsback en één goede (liefst ervaren) centrumverdediger aantrekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Denswil samen met Vd Hoorn opnoemenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef Shreyas het volgende:
Veltman maakt veel beginnersfoutjes maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij zich nog goed kan ontwikkelen. Van Rhijn is echt niets in verdedigend opzicht. Van der Hoorn en Denswil hebben de club in hun 5 wedstrijden meer schade toegebracht dan de overige verdedigers in 25 wedstrijden dus dat is ook niets en wordt ook niets. Moisander lijkt over de top, Boilesen is prima, mits hij topfit is, dus voor ongeveer 10 wedstrijden per seizoen.
We moeten in ieder geval dus een nieuwe rechtsback en één goede (liefst ervaren) centrumverdediger aantrekken.de eerste seizoenshelft moest hij nog mee naar het WK
![]()
Dat heb ik nooit geroepen, maar goed, zelfs de beste voetbalkenners kunnen er naast zitten. Denswil is niet goed genoeg voor Ajax, Van der Hoorn was een miskoop.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil samen met Vd Hoorn opnoemende eerste seizoenshelft moest hij nog mee naar het WK
Ik heb overigens wel gezien dat er een toptalent rondloopt in de jeugd bij Ajax. De rechtsbenige verdediger Damon Mirani, hij wordt volgende maand 18 jaar. Weet iemand meer over hem?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Moisander lijkt over de top?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef Shreyas het volgende:
We moeten in ieder geval dus een nieuwe rechtsback en één goede (liefst ervaren) centrumverdediger aantrekken.Omdat hij een wedstrijd tegen Zwolle slecht speelde (waar hij eigenlijk niet in de basis had mogen staan).
![]()
Moisander is 29, hij is voor volgend seizoen zeker niet afgeschreven hoor, maar er is niets mis mee om alvast vooruit te kijken. Als Moisander en/of Veltman geschorst/geblesseerd zijn heeft Ajax een groot probleem. Dat kan niet. In Europa zeker niet. Je moet in ieder geval één goede centrumverdediger achter de hand hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moisander lijkt over de top?Omdat hij een wedstrijd tegen Zwolle slecht speelde (waar hij eigenlijk niet in de basis had mogen staan).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter scouten ze dan niet meer in NLquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moisander is 29, hij is voor volgend seizoen zeker niet afgeschreven hoor, maar er is niets mis mee om alvast vooruit te kijken. Als Moisander en/of Veltman geschorst/geblesseerd zijn heeft Ajax een groot probleem. Dat kan niet. In Europa zeker niet. Je moet in ieder geval één goede centrumverdediger achter de hand hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien moeten ze een Belg halen, op één of andere manier worden verdedigers daar beter opgeleid. Zie Vertongen, Alderweireld, Kompany en Van Buytenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter scouten ze dan niet meer in NLOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien omdat hij toen wel goed speelde en de afgelopen wedstrijden helemaal NIKS goed heeft gedaan? Scoren tegen Twente, oke.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil samen met Vd Hoorn opnoemende eerste seizoenshelft moest hij nog mee naar het WK
![]()
![]()
Dat ligt niet per ce aan die Belgen zelf..quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een Belg halen, op één of andere manier worden verdedigers daar beter opgeleid. Zie Vertongen, Alderweireld, Kompany en Van BuytenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax heeft miljoen over voor Milanees toptalent
Door: Thorben Jansen Of Lorkeers - Bron: Calcio Mercato
Ajax is volgens de Italiaanse sportsite Calcio Mercato zeer geïnteresseerd in het Marokkaanse toptalent Hachim Mastour van AC Milan. De Amsterdammers zouden zelfs een miljoen euro willen betalen voor het vijftienjarige talent. Volgens de Italiaanse sportsite zouden twee Ajacieden in de deal betrokken worden.
AC Milan wil Mastour graag behouden, maar weet ook dat een miljoen meer dan welkom is aangezien de club in noodweer verkeerd op financieel gebied. Volgens de sportsite kunnen Daley Blind en Lasse Schöne, de twee belangrijkste spelers van Ajax, in de deal betrokken worden.
Bron:
http://m.ajaxinside.nl/?p=bericht&id=13860![]()
Mastour.![]()
Dieptrode (insidertje) heeft het wel steeds over een 15 jarig talent van Milan die van alles wordt aangeboden om maar naar Ajax te komen.Dat dus.quote:Wat je er ook uit kunt afleiden is dat het systeem zo wordt, dat de macht steeds meer bij de stafleden komt te liggen. Zij bepalen wat de trainer doet. Over het uitdelen van contracten aan 16-jarigen is al zoveel gezegd en geschreven, dat vind ik inmiddels bijna een klucht. Elk kind wil bij Ajax voetballen, maar vanaf een bepaald moment is het ook een money game. En dat weet iedereen in de voetballerij. Ze hebben er al een paar contracten gegeven en anderen niet... maar je gaat als club wel achter jongetjes van 15 in het buitenland aan die je 90.000 euro salaris per seizoen biedt om hier naartoe te komen. Je zit al vanaf de F-jes bij Ajax en je hebt de kwaliteiten van een Nouri of een Donny of een Kenneth Aninkora. En dan komt er eentje uit het buitenland die nog geen bal op De Toekomst heeft getrapt, en die net zo goed is als jij, misschien iets beter, en die ouders zeggen ja, dat willen we wel: een huis, twee auto's en een salaris van 90 ruggen en wat tekengeld. Want het leven is in Milaan toch iets duurder dan in Amsterdam. En de argumenten die Jonk geeft om het niet te willen doen... We hebben gemerkt dat ze er niet mee om kunnen gaan? Hoe weet je dat dat jongetje uit Milaan of uit Jamaica er wel mee om kan gaan! Wees dan een kerel en zeg: wij zijn hier nu de baas, en je krijgt niks. Niemand krijgt wat, en als het niet bevalt, dan flikker je maar op. Met je ouders en je zaakwaarnemer er achteraan.
[ Bericht 74% gewijzigd door j0rdiiii op 25-04-2014 22:03:59 ]![]()
hahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
Zonde hoor, die Vermeij hadden ze nooit moeten laten gaan. Wereldtalentje.![]()
ik baal nog steeds van die wedstrijd tegen pec
kan geen kampioenschap tegen op
Groot fan van User Wotte![]()
Flinke smet op het hele seizoen wel, inderdaad. Ook al dat gezeik eromheen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:09 schreef Tjacka het volgende:
kan geen kampioenschap tegen op![]()
ik blijf erbij dat we geen huldiging verdienenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flinke smet op het hele seizoen wel, inderdaad. Ook al dat gezeik eromheen.
maar ach
er zijn genoeg mensen die wel zin hebben in een ´´feestje´´Groot fan van User Wotte![]()
Ze draaien daar toch kutmuziek op die huldiging.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat we geen huldiging verdienen
maar ach
er zijn genoeg mensen die wel zin hebben in een ´´feestje´´Oh.![]()
kleine lilquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze draaien daar toch kutmuziek op die huldiging.Groot fan van User Wotte![]()
Overdreven maar goed moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:09 schreef Tjacka het volgende:
kan geen kampioenschap tegen op![]()
Kampioen worden maar geen huldiging. Voel eens even aan je voorhoofd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat we geen huldiging verdienen
maar ach
er zijn genoeg mensen die wel zin hebben in een ´´feestje´´"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er zijn ook mensen die voor de sfeer naar de wedstrijd gaan dus dit verbaast me nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want je gaat ook voor de muziek naar een huldiging![]()
![]()
Zo'n huldiging op het ArenA park is ook niet echt mijn ding maar om nou te gaan klagen om de muziekquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die voor de sfeer naar de wedstrijd gaan dus dit verbaast me niet.
![]()
Mij zullen ze er ook niet zien, ze zoeken het maar lekker uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n huldiging op het ArenA park is ook niet echt mijn ding maar om nou te gaan klagen om de muziek.
![]()
Ik sluit me niet graag aan bij de cynici, maar moet toegeven dat dit wat mij betreft het meest glansloze kampioenschap dat ik heb meegemaakt.![]()
Ben ik wel met je eens, maar dan gaat het puur over het voetbal wat ze over het hele seizoen hebben laten zien en niet over dat incident van vorig weekend.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik sluit me niet graag aan bij de cynici, maar moet toegeven dat dit wat mij betreft het meest glansloze kampioenschap dat ik heb meegemaakt.![]()
4 landstitels op rij begint natuurlijk een beetje te vervelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik sluit me niet graag aan bij de cynici, maar moet toegeven dat dit wat mij betreft het meest glansloze kampioenschap dat ik heb meegemaakt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zolang het kampioenschap de spelers en frank maar genoeg zin/voldoening geeft om er volgend seizoen weer tegenaan te gaan. Huldiging moeten ze toch wel gaaf maken en sfeer ondanks het incident"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dat sowieso, maar ik vind dat we uberhaupt qua voetbal echt niks speciaals hebben laten zien of zo. De tegenstand was gewoon echt slecht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar dan gaat het puur over het voetbal wat ze over het hele seizoen hebben laten zien en niet over dat incident van vorig weekend.
Alleen in enkele topwedstrijden deden we het wel goed.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
2003-2004 komt wel in de buurt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik sluit me niet graag aan bij de cynici, maar moet toegeven dat dit wat mij betreft het meest glansloze kampioenschap dat ik heb meegemaakt.
Hoewel Ajax dat seizoen wel met 80 punten kampioen werd. Maar het voetbal was in verreweg de meeste wedstrijden niet om aan te zien.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Yep
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Geen SCC voor 410 hier, dus gewoon in het uitvak!quote:Op zondag 27 april 2014 00:06 schreef Zhero het volgende:
Nog fokkertjes op het leidse morgen om de wedstrijd te kijken?
Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat kampioenschap is bij mij vooral besmet door de vechtpartij bij jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2003-2004 komt wel in de buurt.
Hoewel Ajax dat seizoen wel met 80 punten kampioen werd. Maar het voetbal was in verreweg de meeste wedstrijden niet om aan te zien.Life is what you make it.![]()
Wat heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op zondag 27 april 2014 10:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat kampioenschap is bij mij vooral besmet door de vechtpartij bij jong Feyenoord.![]()
al 3 jaar dezelfde kutsamples van afrojack en weet ik wat allemaal bij de opkomst van de spelersquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze draaien daar toch kutmuziek op die huldiging.
elke amateur flanst in een uurtje wat beters in elkaar
fucking droevigzo niet, dan was het vast weer de ME die provoceerdequote:Op zondag 27 april 2014 09:58 schreef Heeinz het volgende:
Laten we ook hopen dat men zich weet te gedragen in Almelo.
of almeloërs die aan het uitdagen waren![]()
![]()
teletekstquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Vleuver het volgende:
Waar kijken jullie? Zijn er genoeg schermen bij de arena?![]()
Nog even voor de mensen die het over het o zo lastige kunstgras haddentwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 27-04-2014 om 10:34:15#Ajax verloor in de Eredivisie nog nooit een duel op kunstgras.Van de 15 duels wonnen de Ajacieden er 12 en eindigden er 3 in een gelijkspel reageer retweet
![]()
In bedquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Vleuver het volgende:
![]()
Amen.quote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef hafcfan het volgende:
Gefeliciteerd alvast. Hopen op een gezellige pot.![]()
Ik begin uiteraard om 14:30 thuis met kijken naar mn club Ajax. En om 15:05 switch ik uiteraard over naar de veel interessantere partij Liverpool-Chelsea.quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Vleuver het volgende:
Ik hoop dat de supporters zich gedragen. En dat we niet weer afgaanHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik lees veel gehaat op dit seizoen van Ajax. Laten we niet vergeten dat Ajax dit seizoen helemaal geen gebruik van De Jong hebben kunnen maken, die in voorgaande seizoenen heel belangrijk is geweest op beslissende momenten.
Met dit Ajax (waar zij gewoon helemaal geen topspits hebben) mogen we inderdaad gelukkig zijn met de resultaten die Ajax geboekt heeft. Het mooiste van dit seizoen was toch wel die overwinning op Barcelona, hoe je het ook wendt of keert. Incident of niet. Een winstpartij blijft een winstpartij. Net zoals alle 3 de partijen tegen Feyenoord dit seizoen.
We kunnen wel klagen, maar na aanleiding op vorige week het een smet te noemen, nee. Je kan nog een kutter seizoen draaien, kijk maar naar Eindhoven. Gewoon lekker koesteren die 4e titel op rij. Ben benieuwd wat Ajax gaat doen na de zomer, wie er allemaal vertrekt. En of Ajax volgend seizoen Europees wel potten kan gaan breken (en hoe ze eindigen in de Eredivisie).![]()
Nou nou, gehaat. Het was toch ook gewoon een seizoen met bijna alleen maar slecht voetbal? Als je aan het eind van de rit bovenaan staat ben je de terechte kampioen, maar ik had toch wel iets meer vermaakt willen worden. Al vond ik de wedstrijden in de CL wel fantastisch moet ik zeggen. Tot de laatste wedstrijd meegedaan om de tweede plek, dat is toch niet niks.quote:Op zondag 27 april 2014 12:20 schreef DenXD het volgende:
Ik lees veel gehaat op dit seizoen van Ajax. Laten we niet vergeten dat Ajax dit seizoen helemaal geen gebruik van De Jong hebben kunnen maken, die in voorgaande seizoenen heel belangrijk is geweest op beslissende momenten.
Met dit Ajax (waar zij gewoon helemaal geen topspits hebben) mogen we inderdaad gelukkig zijn met de resultaten die Ajax geboekt heeft. Het mooiste van dit seizoen was toch wel die overwinning op Barcelona, hoe je het ook wendt of keert. Incident of niet. Een winstpartij blijft een winstpartij. Net zoals alle 3 de partijen tegen Feyenoord dit seizoen.
We kunnen wel klagen, maar na aanleiding op vorige week het een smet te noemen, nee. Je kan nog een kutter seizoen draaien, kijk maar naar Eindhoven. Gewoon lekker koesteren die 4e titel op rij. Ben benieuwd wat Ajax gaat doen na de zomer, wie er allemaal vertrekt. En of Ajax volgend seizoen Europees wel potten kan gaan breken (en hoe ze eindigen in de Eredivisie).![]()
Echt slecht was het bijna nooit, daar zit het te goed voor in elkaar maar wel vaak onaantrekkelijkquote:Op zondag 27 april 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nou, gehaat. Het was toch ook gewoon een seizoen met bijna alleen maar slecht voetbal? Als je aan het eind van de rit bovenaan staat ben je de terechte kampioen, maar ik had toch wel iets meer vermaakt willen worden. Al vond ik de wedstrijden in de CL wel fantastisch moet ik zeggen. Tot de laatste wedstrijd meegedaan om de tweede plek, dat is toch niet niks.![]()
twitter:AT5 twitterde op zondag 27-04-2014 om 12:58:02Afgelopen week spotte AT5 de legendarische Marko Pantelic op De Toekomst. Maar waarom? http://t.co/vDgqS8xygP reageer retweet
![]()
Ideale spits voor Ajax op dit moment, wel de Pantelic van 4/5 jaar geleden natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 27-04-2014 om 12:58:02Afgelopen week spotte AT5 de legendarische Marko Pantelic op De Toekomst. Maar waarom? http://t.co/vDgqS8xygP reageer retweet
![]()
Echt slecht is misschien wat overdreven ja, maar ik had gehoopt dat de ondergrens wat hoger zou liggen dit jaar.quote:Op zondag 27 april 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt slecht was het bijna nooit, daar zit het te goed voor in elkaar maar wel vaak onaantrekkelijk
En onaantrekkelijk staat toch ook bijna gelijk aan zeer matig![]()
![]()
Die was al gestopt toch?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Aan de ene kant wel maar ze zitten niet zover van goed vandaan dus dat het er af en toe niet uitziet klopt wel maar dan kan het nog steeds voor 80% goed gaanquote:Op zondag 27 april 2014 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt slecht is misschien wat overdreven ja, maar ik had gehoopt dat de ondergrens wat hoger zou liggen dit jaar.
En onaantrekkelijk staat toch ook bijna gelijk aan zeer matig![]()
Wat een baasquote:Op zondag 27 april 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
![]()
![]()
Tja, vervang een aantal spelers die er simpelweg geen reet van bakken (of die het Ajax-spel niet (kunnen) beheersen) door spelers die net iets beter meekunnen en je komt al een heel eind. Maar dat zal nog wel even durenquote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar ze zitten niet zover van goed vandaan dus dat het er af en toe niet uitziet klopt wel maar dan kan het nog steeds voor 80% goed gaan![]()
![]()
Pantelic wordt onze hoofdsponsorquote:Op zondag 27 april 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pantelic wordt onze nieuwe algemeen directeur![]()
Heracles zal wel de rode loper uit gaan leggen.. ik denk 0-3.. daarna krijgen we een paar dagen cliche-verhalen over hoe bijzonder het is dat 1 trainer 4x op rij kampioen is geworden en over een week zal het gelukkig al vergeten zijn en gaat het over het WK.![]()
Dit ben ik ook van plan eigenlijkquote:Op zondag 27 april 2014 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik begin uiteraard om 14:30 thuis met kijken naar mn club Ajax. En om 15:05 switch ik uiteraard over naar de veel interessantere partij Liverpool-Chelsea.
Oh.![]()
Bij hem heb ik altijd de associatie dat hij zijn vinger in het poepgat stak van Suarez (of zoiets). Vies mannetje..quote:Op zondag 27 april 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pantelic wordt onze nieuwe algemeen directeur![]()
Altijd beter dan een zomer zonder voetbalquote:Op zondag 27 april 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heracles zal wel de rode loper uit gaan leggen.. ik denk 0-3.. daarna krijgen we een paar dagen cliche-verhalen over hoe bijzonder het is dat 1 trainer 4x op rij kampioen is geworden en over een week zal het gelukkig al vergeten zijn en gaat het over het WK.![]()
Jij vindt het niet bijzonderquote:Op zondag 27 april 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
![]()
het leven van een Feyenoorder is zwaar op dagen als dezequote:Op zondag 27 april 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee.. Ajax speelt al jaren CL en heeft veruit het hoogste budget. Daardoor hebben jullie een voorsprong die voor de concurrentie steeds moeilijker is in te halen. Dit seizoen is dat helemaal goed duidelijk geworden, de concurrentie was uitermate zwak. Vindt de titel van Ajax vergelijkbaar met die van Celtic.. stelt weinig voor. Tegen echte tegenstanders gaat Ajax bijna altijd onderuit.quote:![]()
Aha. Juist. Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 27 april 2014 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. Ajax speelt al jaren CL en heeft veruit het hoogste budget. Daardoor hebben jullie een voorsprong die voor de concurrentie steeds moeilijker is in te halen. Dit seizoen is dat helemaal goed duidelijk geworden, de concurrentie was uitermate zwak. Vindt de titel van Ajax vergelijkbaar met die van Celtic.. stelt weinig voor. Tegen echte tegenstanders gaat Ajax bijna altijd onderuit.![]()
Mein Gott...quote:Op zondag 27 april 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het seizoen in stijl met De Sa en Siggy in de spits afsluiten.![]()
Beetje diepgang is niks mis meequote:Op zondag 27 april 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het seizoen in stijl met De Sa en Siggy in de spits afsluiten.![]()
fixedquote:Op zondag 27 april 2014 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens nog maar even aankijken tegen Sigthorsson. Hopelijk wordt hij in de zomer weggegeven![]()
Je kan alles wel bagatelliseren en relativeren, dat het niveau niet om over naar huis te schrijven is ben ik wel met je eens maar het zijn wel 4 titels op rij en dat is een prestatie op zich.quote:![]()
Misschien kan hij nog renderen in het Championship bij een klein clubje.quote:Op zondag 27 april 2014 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zal voor de ontvanger voelen als een cadeau die je niet wilOh.![]()
Wat heeft Kishna gedaan, nu zelfs De Sa de voorkeur boven hem krijgt?'Wish I was old and a little sentimental'
zal wel iets met zijn "ik ben al net zo goed als CR7" houding te maken hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Wat heeft Kishna gedaan, nu zelfs De Sa de voorkeur boven hem krijgt?![]()
Tja, de fratsen van De Boer...quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Wat heeft Kishna gedaan, nu zelfs De Sa de voorkeur boven hem krijgt?
Ik ben zo blij dat het seizoen er bijna op zit. Hopelijk nog maar maximaal 2 x die non-voetballende IJslander in het Ajaxshirt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan maar liever 11 ideale schoonzonenquote:Op zondag 27 april 2014 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel iets met zijn "ik ben al net zo goed als CR7" houding te maken hebben
'Wish I was old and a little sentimental'
Ik ookquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook van plan eigenlijk![]()
Maar wil wel het einde van Ajax zien eigenlijk.#FreeHat![]()
Stel je voor dat dit tijdens de huldiging van Ajax was dan was het wereldnieuwstwitter:volkskrant twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:39:06212 aanhoudingen op en rond Koningsdag Amsterdam http://t.co/qG8lblhd6J reageer retweet
![]()
Ik heb liever dat de besten altijd spelen maar dat zal De Boer ook hebben dus waarschijnlijk een nodige les.quote:Op zondag 27 april 2014 13:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan maar liever 11 ideale schoonzonen![]()
Ik zet de streams naast elkaar aan.quote:Op zondag 27 april 2014 13:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar wil wel het einde van Ajax zien eigenlijk.
Maar mijn blik tijdens de wedstrijden zal meer gericht zijn op Anfield dan het Polman stadion.Oh.![]()
Met Siem en Moisander is het nog steeds een trieste selectie.quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder Siem en Moisander is het wel een trieste selectie zeg..Oh.![]()
Kort houden is toch het nieuwe devies...quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef toe dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan alles wel bagatelliseren en relativeren, dat het niveau niet om over naar huis te schrijven is ben ik wel met je eens maar het zijn wel 4 titels op rij en dat is een prestatie op zich.![]()
Vandaag wéér geen kampioen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Met hun ook.quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder Siem en Moisander is het wel een trieste selectie zeg..![]()
Discussie tijdens de wedstrijd in dit topic? In het eredivisieverslagen topic zal het wel over schakelprogramma gaan.![]()
Hij heeft wel een goede individuele actie, moet je niet hebben natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
Wat heeft Kishna gedaan, nu zelfs De Sa de voorkeur boven hem krijgt?Snelle Egel![]()
Ik probeer te denken dat Frank er goede redenen voor heeft. Beide beentjes op de grond houden ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef StarGazer het volgende:
bij fox zegt 'ie dat ie diepte in het spel wil houdenquote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik probeer te denken dat Frank er goede redenen voor heeft. Beide beentjes op de grond houden ofzo.![]()
Dan kan hij Schöne er ook meteen uithoudenquote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij fox zegt 'ie dat ie diepte in het spel wil houden![]()
Dat lijkt me dan weer overdrevenquote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef S0nic het volgende:
Laten we het maar op een salonremise houden, dit wordt toch niks.![]()
Ik vind het mooi dat we altijd in thuistenue spelen waar mogelijk, maar deze broekjes zijn de verkeerde kleur rood![]()
Of ligt dat aan mij![]()
![]()
god alle machtig zegquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
2e keeper bedoel je ?quote:Op zondag 27 april 2014 14:43 schreef Ooku het volgende:
Pasveer 3e keeper volgend seizoen confirmed!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Even een man passeren en een paar snelle combinaties richting de goal van de tegenstander zien we de laatste tijd veel te weinig jaquote:![]()
![]()
dit soort opmerkingenquote:Op zondag 27 april 2014 14:47 schreef kurk_droog het volgende:
Gefeliciteerd jongens. snel vergeten dit seizoen!
wees een beetje blij man![]()
Joh...week in week uit..een marteling was het. Dat vergeet ik echt niet ineens door het kampioen worden hoorquote:Op zondag 27 april 2014 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen
wees een beetje blij man![]()
![]()
kloptquote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Reitsema irritant zeg met zijn seniele gelul.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Denswil is zijn zoonquote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Reitsema irritant zeg met zijn seniele gelul.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nog 1 helftje lijden ...quote:Op zondag 27 april 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Laat dit seizoen snel over zijn zeg, pffff.RED ONS HENNIEGOD![]()
Verkeerde topicquote:Op zondag 27 april 2014 15:06 schreef ejfaar het volgende:
Ja godver, stream liverpool-chelsea doet t niet![]()
Bloodzeed acestream wel...quote:Op zondag 27 april 2014 15:06 schreef ejfaar het volgende:
Ja godver, stream liverpool-chelsea doet t niet![]()
Zal je zien dat Ajax verliest en Feyenoord gelijk speelt (staat daar nu ook 1-1). Ben je kampioen na weer een wanprestatie. Zou wel typerend zijn voor dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ga Liverpool kijken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Overmars heeft die shit al gefixt.quote:'Frank de Boer heeft dat deze week ook al gezegd. Incidenteel zou een grote transfer kunnen, maar liever niet. Er komt een fantastische lichting aan en je ziet dat spelers steeds eerder debuteren. Het piekmoment moet eerder komen want spelers vertrekken eerder. Op dit moment is het rustig, maar misschien hebben wij al wel spelers gecontracteerd.'Al zal die Bailey wel bedoelen oid, hopelijk Muric ook.
![]()
Ik zou het toch fijn vinden als er spelers bij komen die meteen iets toevoegen aan het eerstequote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Overmars heeft die shit al gefixt.Al zal die Bailey wel bedoelen oid, hopelijk Muric ook.
![]()
Of Guus Hupperts.quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Overmars heeft die shit al gefixt.Al zal die Bailey wel bedoelen oid, hopelijk Muric ook.
Oh.![]()
Dat moet dan ook niet het argument te zijn om spelers te halen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is niet slechter dan de huidige aanvallers.Oh.![]()
Het is wel vooruitgang.quote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet dan ook niet het argument te zijn om spelers te halen.![]()
Niet perse. Als ze niet slechter zijn kunnen ze wel van hetzelfde niveau zijn. Schiet je dus niks mee op, behalve dat er iemand een goede jeugdspeler in de weg staat.quote:
Alleen spelers halen die aantoonbaar veel beter zijn dan wat er nu staat.Oh.![]()
Dat zijn er genoeg. Maar een middelmatige PD of PL speler kost al gauw 4-5 miljoen euro.quote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen spelers halen die aantoonbaar veel beter zijn dan wat er nu staat.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je moet dan ook niet dat geld uitgeven aan van der Hoorns of Duartes die slechter zijn dan wat er nu staat of net zo goed.quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg. Maar een middelmatige PD of PL speler kost al gauw 4-5 miljoen euro.
Kan je dat geld beter bewaren voor iemand die sowieso al meer bewezen heeft.Oh.![]()
Als we vandaag niet kampioen worden, is mijn verjaardag in mineur.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Verliezen en dan volgende week ook verliezen van NEC (al is dat bijna onmogelijk) en dan op doelsaldo kampioen worden. Liefst met 1 goal verschil.
Zou er stiekem voor tekenen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zal vast niet de enige zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Gruisman het volgende:
Ik ging net heel even van Heracles-Ajax naar Liverpool![]()
Ik heb ze beide tegelijk aanstaanquote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Gruisman het volgende:
Ik ging net heel even van Heracles-Ajax naar Liverpool
Oh.![]()
Dat doen Nederlandse journalisten nooitquote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Toine nou even had doorgevraagd....
Oh.![]()
Ik voel je pijn broeder. Ik prijs me gelukkig dat ik 94/95 quasi-bewust heb meegemaakt; ik was 10.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Gruisman het volgende:
Ik ging net heel even van Heracles-Ajax naar LiverpoolEvolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Beter krijgen wel volgende week Tete, Bazoer, Meleg, Andersen, Kishna en vele anderen in de basis. Dit groepje is uitgeblust, kan niks meer dit seizoen.![]()
Dit dus. Ze zijn even op voor Ajax voor dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter krijgen wel volgende week Tete, Bazoer, Meleg, Andersen, Kishna en vele anderen in de basis. Dit groepje is uitgeblust, kan niks meer dit seizoen.![]()
Dat zie ik Frank niet snel doen maar ik zou het wel erg graag zienquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat kan je wel vergeten denk ik zo.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter krijgen wel volgende week Tete, Bazoer, Meleg, Andersen, Kishna en vele anderen in de basis. Dit groepje is uitgeblust, kan niks meer dit seizoen.
Zal wel van der Hoorn, Poulsen, Duarte en Kolbeinn erin zijn
Oh.![]()
Als ze erin staan om in de etalage te zetten vind ik het ook best.quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten denk ik zo.
Zal wel van der Hoorn, Poulsen, Duarte en Kolbeinn erin zijn![]()
Kijken of AFC ze wil hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ze erin staan om in de etalage te zetten vind ik het ook best.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat mag ik hopen ja. Maar er gaat toch niet doorgeselecteert worden in de zomerquote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ze erin staan om in de etalage te zetten vind ik het ook best..
Oh.![]()
Die was al sarcastisch en nu nog meerquote:Op zondag 27 april 2014 15:50 schreef zo-is-het het volgende:
Moet de topictitel dan maar niet eens veranderd worden?
![]()
Verstond het ook niet maar het klonk niet best. Net schreeuwde die nog :''Rica (v Rhijn) pak godverdomme die bal op!'' toen die op looptempo een vrije trap wilde nemenquote:![]()
![]()
Van Rhijn heeft geluk dat hij mij niet hoort, heb een paar carrièreadviezen voor die knulquote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Verstond het ook niet maar het klonk niet best. Net schreeuwde die nog :''Rica (v Rhijn) pak godverdomme die bal op!'' toen die op looptempo een vrije trap wilde nemen![]()
Jep, want er worden geen spelers gekocht die iets toevoegen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:
En dit zooitje gaat volgend jaar vrolijk verder met voetballen in het eerste
Over 3 jaar komen er namelijk talenten door in het eerste, dus we zullen wel 3 jaar nog spelers van Barca gaan huren.
![]()
![]()
Oh.![]()
Misschien dat hij goed kan schilderen met zijn naam.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft geluk dat hij mij niet hoort, heb een paar carrièreadviezen voor die knulOh.![]()
Op deze toppers kunnen we wel bouwen voor volgend seizoenquote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Er staat een hele goede basis voor volgend seizoen.![]()
Dat was 'van Rijn'.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat hij goed kan schilderen met zijn naam.![]()
Gelukkig willen de meeste voorlopig blijven bij Ajax.quote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op deze toppers kunnen we wel bouwen voor volgend seizoen![]()
Van deze basis hebben alleen Cillessen, Veltman, Blind, Klaassen en Schone nog wat toe te voegen.Oh.![]()
Geef ze geen ongelijk...quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gelukkig willen de meeste voorlopig blijven bij Ajax.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: