etalage hoop ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom mag Serero dan wel spelen?
Ha, dat ik je dat nog moet uitleggen Litmanenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom mag Serero dan wel spelen?
Landskampioen dommiequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, zondag zijn we wereldkampioen!
harde cijfersquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3 goals 2 assists of was het omgekeerd?
Xavi heeft ook 3 gols en 2 assists.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3 goals 2 assists of was het omgekeerd?
Wil je dit echt gaan doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xavi heeft ook 3 gols en 2 assists.
quote:
Is gewoon 1 vd betere spelers van Ajax hè.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serero.![]()
Dat dat mensen dat nog kunnen waarderen hier, zou never nooit een basisspeler mogen zijn.
Waarom zouden we een discussie hebben als we het met elkaar eens zijn? Je ziet zelf toch ook wel in dat die vergelijking met Xavi als een lul op een drumstel slaat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, discussies met jou heb ik geen zin in. Ook niet nodig, ik denk dat onze Thuli Wonderboy, terecht, vertrekt deze zomer.
Uiteindelijk niet, maar wat voor hem en ook wat anderen geldt, geen ouwe schoenen weggooien voor je nieuwe hebtquote:
Nauwelijks beslissend geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is gewoon 1 vd betere spelers van Ajax hè.
Dit dus en dan ben je nog optimistisch met je 5/6quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, heel dit elftal op 5/6 posities zou never nooit een basis speler mogen zijn
Daarom nu Ziyech kopen dan kun je Serero mooi verkopen aan een club uit Cyprus of Griekenlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet, maar wat voor hem en ook wat anderen geldt, geen ouwe schoenen weggooien voor je nieuwe hebt
Als je kijkt naar de bekerfinale: Van Rhijn, Denswil, Serero, Bojan, Sigthórsson. Schöne speelt dan ook nog eens niet op zijn eigen positie, en Boilesen is op dit moment ook niet top maar kan nog wel veel beter worden denk ik. Ja, dan hou je weinig over.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, heel dit elftal op 5/6 posities zou never nooit een basis speler mogen zijn
Ik zou er wel 7 weten denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |