Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.quote:
Dat is dan fout gedacht want ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet opquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat ook niet veel spelen. heeft frank al gezegd.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en ik neem aan dat je met basis ook teamorganisatie bedoelt
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jongquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op
Nee Luuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jong? Die heeft zijn ondergrens structureel overschreden dit seizoen.
Sarcasmequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ouch, de tt!![]()
PEC Zwolle, makkie?
Heeinz is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.
Die heeft betere dingen laten zien dan de andere jongens in de spits.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is ook niks joh leuk voor erbij maar schiet toch echt veel te kort
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ouch, de tt!![]()
PEC Zwolle, makkie?
5-1 of was het nou 1-5 ?
Best grappig toch?quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PEC
En worden ze het ook? Ik dacht het niet, ik had voor het seizoen gesteld dat met Eriksen Ajax zo'n 30% beter is dan de rest en zonder hem 20%, dat laatste was helaas niet zo maar nog altijd 10% beter dan de rest, verder klopt het ook niet wat je zegt over selectie, dat is juist een probleem bij Feyenoord en ook PSV, aardige eerste 11 maar de wissels voegen nooit wat toe of verzwakken het elftal, dat was bij Ajax gewoon beter.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is ook niks joh leuk voor erbij maar schiet toch echt veel te kort
Ik sta aan de kant van Ajacied422quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft betere dingen laten zien dan de andere jongens in de spits.
Kolbein of Dannyquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.
Afmakers zijn overrated. Ik speel liever zonder spits dan afhankelijk zijn van een spits die mee moet kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik sta aan de kant van Ajacied422
Hij is niet echt een afmaker maar het team heeft toch echt goed gedraaid hoor met hem in de spits, beter dan met die andere twee houthakkers of de dwerg van Spanje
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En worden ze het ook? Ik dacht het niet, ik had voor het seizoen gesteld dat met Eriksen Ajax zo'n 30% beter is dan de rest en zonder hem 20%, dat laatste was helaas niet zo maar nog altijd 10% beter dan de rest, verder klopt het ook niet wat je zegt over selectie, dat is juist een probleem bij Feyenoord en ook PSV, aardige eerste 11 maar de wissels voegen nooit wat toe of verzwakken het elftal, dat was bij Ajax gewoon beter.
Zonder spits vind ik eigenlijk ook niks. Als ik Sigi zie aankloten denk ik: doe Bojan er maar in, wat beweeglijker, ruimte maken etc, maar dan mis ik toch altijd iemand waar je de lange bal op kan spelen, die kopduels kan winnen enzo. Met Fischer/Schöne/De Sa/Serero heb je dan niemand die een kopduel kan winnen. Als je Bojan daar ook nog bij zet moet alles over de grond en dat ging toch echt heel erg moeizaam dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afmakers zijn overrated. Ik speel liever zonder spits dan afhankelijk zijn van een spits die mee moet kunnen voetballen.
Ajax krijgt ook meer te maken met ploegjes die vol erop klappen en weinig ruimte weggeven. Handelingssnelheid ligt absurd laag en die zal veel beter moeten. Met die kleinere grasveldjes kan daar goed op getrained wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder spits vind ik eigenlijk ook niks. Als ik Sigi zie aankloten denk ik: doe Bojan er maar in, wat beweeglijker, ruimte maken etc, maar dan mis ik toch altijd iemand waar je de lange bal op kan spelen, die kopduels kan winnen enzo. Met Fischer/Schöne/De Sa/Serero heb je dan niemand die een kopduel kan winnen. Als je Bojan daar ook nog bij zet moet alles over de grond en dat ging toch echt heel erg moeizaam dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |