Dat kampioenschap is bij mij vooral besmet door de vechtpartij bij jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2003-2004 komt wel in de buurt.
Hoewel Ajax dat seizoen wel met 80 punten kampioen werd. Maar het voetbal was in verreweg de meeste wedstrijden niet om aan te zien.
Wat heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op zondag 27 april 2014 10:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat kampioenschap is bij mij vooral besmet door de vechtpartij bij jong Feyenoord.
al 3 jaar dezelfde kutsamples van afrojack en weet ik wat allemaal bij de opkomst van de spelersquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze draaien daar toch kutmuziek op die huldiging.
zo niet, dan was het vast weer de ME die provoceerdequote:Op zondag 27 april 2014 09:58 schreef Heeinz het volgende:
Laten we ook hopen dat men zich weet te gedragen in Almelo.
teletekstquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Vleuver het volgende:
Waar kijken jullie? Zijn er genoeg schermen bij de arena?
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 27-04-2014 om 10:34:15#Ajax verloor in de Eredivisie nog nooit een duel op kunstgras.Van de 15 duels wonnen de Ajacieden er 12 en eindigden er 3 in een gelijkspel reageer retweet
In bedquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Vleuver het volgende:
Amen.quote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef hafcfan het volgende:
Gefeliciteerd alvast. Hopen op een gezellige pot.
Ik begin uiteraard om 14:30 thuis met kijken naar mn club Ajax. En om 15:05 switch ik uiteraard over naar de veel interessantere partij Liverpool-Chelsea.quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Vleuver het volgende:
Nou nou, gehaat. Het was toch ook gewoon een seizoen met bijna alleen maar slecht voetbal? Als je aan het eind van de rit bovenaan staat ben je de terechte kampioen, maar ik had toch wel iets meer vermaakt willen worden. Al vond ik de wedstrijden in de CL wel fantastisch moet ik zeggen. Tot de laatste wedstrijd meegedaan om de tweede plek, dat is toch niet niks.quote:Op zondag 27 april 2014 12:20 schreef DenXD het volgende:
Ik lees veel gehaat op dit seizoen van Ajax. Laten we niet vergeten dat Ajax dit seizoen helemaal geen gebruik van De Jong hebben kunnen maken, die in voorgaande seizoenen heel belangrijk is geweest op beslissende momenten.
Met dit Ajax (waar zij gewoon helemaal geen topspits hebben) mogen we inderdaad gelukkig zijn met de resultaten die Ajax geboekt heeft. Het mooiste van dit seizoen was toch wel die overwinning op Barcelona, hoe je het ook wendt of keert. Incident of niet. Een winstpartij blijft een winstpartij. Net zoals alle 3 de partijen tegen Feyenoord dit seizoen.
We kunnen wel klagen, maar na aanleiding op vorige week het een smet te noemen, nee. Je kan nog een kutter seizoen draaien, kijk maar naar Eindhoven. Gewoon lekker koesteren die 4e titel op rij. Ben benieuwd wat Ajax gaat doen na de zomer, wie er allemaal vertrekt. En of Ajax volgend seizoen Europees wel potten kan gaan breken (en hoe ze eindigen in de Eredivisie).
Echt slecht was het bijna nooit, daar zit het te goed voor in elkaar maar wel vaak onaantrekkelijkquote:Op zondag 27 april 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nou, gehaat. Het was toch ook gewoon een seizoen met bijna alleen maar slecht voetbal? Als je aan het eind van de rit bovenaan staat ben je de terechte kampioen, maar ik had toch wel iets meer vermaakt willen worden. Al vond ik de wedstrijden in de CL wel fantastisch moet ik zeggen. Tot de laatste wedstrijd meegedaan om de tweede plek, dat is toch niet niks.
twitter:AT5 twitterde op zondag 27-04-2014 om 12:58:02Afgelopen week spotte AT5 de legendarische Marko Pantelic op De Toekomst. Maar waarom? http://t.co/vDgqS8xygP reageer retweet
Ideale spits voor Ajax op dit moment, wel de Pantelic van 4/5 jaar geleden natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 27-04-2014 om 12:58:02Afgelopen week spotte AT5 de legendarische Marko Pantelic op De Toekomst. Maar waarom? http://t.co/vDgqS8xygP reageer retweet
Echt slecht is misschien wat overdreven ja, maar ik had gehoopt dat de ondergrens wat hoger zou liggen dit jaar.quote:Op zondag 27 april 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt slecht was het bijna nooit, daar zit het te goed voor in elkaar maar wel vaak onaantrekkelijk
Aan de ene kant wel maar ze zitten niet zover van goed vandaan dus dat het er af en toe niet uitziet klopt wel maar dan kan het nog steeds voor 80% goed gaanquote:Op zondag 27 april 2014 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt slecht is misschien wat overdreven ja, maar ik had gehoopt dat de ondergrens wat hoger zou liggen dit jaar.
En onaantrekkelijk staat toch ook bijna gelijk aan zeer matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |