abonnement Unibet Coolblue
pi_139248629
broodje kip/fruit
stokbroodje met een salade van kipfilet, coctailfruit uit een blikje gok ik en een coctailachtige saus :9
pi_139248857
Keizerbroodje met gepaneerde schnitzel en satesaus :9
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:55:07 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139249952
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:59 schreef JonJonJip het volgende:

[..]

[..]

Lees aub post #27 even.

Het is inderdaad bedoeld als soort van inspiratie opdoen voor een evt bedrijf.
Sommige aangedragen opties zijn waarschijnlijk iets te arbeidsintensief om te maken, maar andere zijn zeer geschikt en had ik zelf nog niet aan gedacht.

Alvast bedankt voor de reacties tot dusver.
Post #27 gelezen en die voegt niks toe aan de vraag die ik stelde. Gelukkig dat je daarna alsnog antwoord gaf op de vragen.
Je wilt dus eventueel een belegde-broodjes-bedrijfje beginnen. Waar en hoe heb je dat al bedacht?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139252538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Post #27 gelezen en die voegt niks toe aan de vraag die ik stelde. Gelukkig dat je daarna alsnog antwoord gaf op de vragen.
Je wilt dus eventueel een belegde-broodjes-bedrijfje beginnen. Waar en hoe heb je dat al bedacht?
Ja dat heb ik,
Ik wil een bedrijfje beginnen met belegde warme en koude broodjes (simpel maar wel kwaliteit en kwantiteit) en eventueel later uitbreiden met evt soepen,salades etc. maar om te beginnen alleen broodjes.
Dit wil ik gaan doen in het dorp waarin ik woon, met circa 3500 inwoners. Op dit moment hebben we alleen een snackbar omdat 2,5 jaar geleden de broodjeszaak na 2 jaar dermee gestopt is.
Nu zou dit natuurlijk een teken kunnen zijn dat er geen ''brood'' in te verdienen is, maar in alle omliggende dorpen zit inmiddels wel een broodjeszaak en die lopen allemaal, ook die in mijn dorp liep naar mijn mening goed, alleen de eigenaars werkten zelf niet echt actief mee, maar lieten op een gemiddelde dag circa 5 personeelsleden komen. Dit was zoiezo al belachelijk veel, omdat 1 persoon in de keuken voldoende is, 1 persoon aan de kassa en evt helpen in de keuken en dan nog 1 persoon om de broodjes te bezorgen is naar mijn mening ruim voldoende om dit te kunnen redden.

Ik wil het simpel aanpakken, en dus niet meteen een grote zaak inrichten etc. maar een bestaand gebouwtje lichtelijk aanpassen aan de HACCP normen en van hieruit gaan werken in het begin.
Dus geen zitplaatsen oid, echt alleen klaarmaken en bezorgen op scooter. (alles is te rijden in max 3 min hier)

Ik wil beginnen met een simpele kaart met bijvoorbeeld
8 warme broodjes (beenham,sate,pittige kip)
5 koude broodjes (gezond,brie,filet americain)
en dan bijv.
4 broodjes met snacks (mexicano,frikandel,gehaktbal)
4 broodjes met salades(ei,kipkerrie)

Ook wil ik om de kosten ietwat te beperken maar beperkte openingstijden hebben
Dus bijvoorbeeld doordeweeks van 1630 tot 21.00 en weekenden vanaf 1100 tot 2100
Om dezelfde reden, en het feit dat ik nog andere werkzaamheden heb op het moment ben ik ook aan het denken, om bijvoorbeeld alleen de donderdag vrijdag zaterdag en zondag open te gaan in het begin.

Tot zover,
pi_139252613
Heb ik nu een wasmachine gewonnen? *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_139253240
quote:
Ook wil ik om de kosten ietwat te beperken maar beperkte openingstijden hebben
Dus bijvoorbeeld doordeweeks van 1630 tot 21.00 en weekenden vanaf 1100 tot 2100
Dus je wil een broodjeszaak die tijdens de lunch dicht is :?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:01:42 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139253469
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]
Dus je wil een broodjeszaak die tijdens de lunch dicht is :?
Dat viel mij ook al op.
Juist tijdens de lunchtijd zou een broodjeszaak goed moeten lopen. Omliggende bedrijven aanschrijven en reclame maken voor te bestellen en af te leveren broodjes rond lunchtijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139253779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dus je wil een broodjeszaak die tijdens de lunch dicht is :?
Ja, het is een klein dorp, waar niet veel bedrijvigheid is van mensen die snel even in de pauze een broodje bestellen. Het is dan ook meer bedoeld als alternatief voor de snackbar s'avonds.
Eventueel misschien vrijdag eerder open gaan, maar ik denk niet dat het rendabel is om daarvoor open te gaan, en 5 uur te zitten wachten totdat de mensen van hun werk komen.

Denk dat het beter is om dat geld(personeel) uit te geven aan de avonden zodat er dan snel broodjes geleverd kunnen worden en de klant tevreden is.

Wat betreft de bedrijven, hier in het dorp zitten geen echte bedrijven. Ligt wel een groot industrieterrein tussen mijn dorp en een stad in de buurt, maar dat is toch 5 km verderop, en daar zit al een broodjeszaak en deze richt zich echt puur op dat terrein, zijn bijvoorbeeld ook om 1700 gesloten. Levert trouwens ook heerlijke broodjes, dus daar is weinig eer te behalen op het moment.

Misschien in de toekomst wel uiteraard , maar om te beginnen wil ik me eerst even richten op het dorp zelf, ook om zelf ervaring op te doen en de processen etc onder de knie te krijgen, bij een dorpsgenoot,(ons kent ons) mag je nog weleens een foutje maken als je dit oplost uiteraard , maar bij een groot bedrijf die van 12.00 tot 12.30 pauze hebben kun je niet aankomen met de broodjes om 12.25, dan is het eens en nooit meer. (dit is overigens waargebeurd bij de vorige broodjeszaak)

Bedankt voor jullie reacties trouwens
pi_139256412
Dan zou ik meer gaan voor warme broodjes en broodjes met warme snacks dan koud belegde broodjes.

Patat erbij en een (luxe) snackbar van maken waarbij je dan echt verse en goed belegde broodjes kunt bieden. Broodjeszaak in een dorp is heel moeilijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_139256451
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan zou ik meer gaan voor warme broodjes en broodjes met warme snacks dan koud belegde broodjes.

Patat erbij en een (luxe) snackbar van maken waarbij je dan echt verse en goed belegde broodjes kunt bieden. Broodjeszaak in een dorp is heel moeilijk.
Dan ben je idd dus gewoon een snackbar, en daar hebben ze er al een van in het dorp.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_139256536
2 snackbars in een dorp is niet zo gek. Kom zelf uit een dorp van 2.800 inwoners en 2 snackbars die al tientallen jaren bestaan.

Denk dat je meer kans maakt dan een broodjeszaak in een dorp, zeker 's avonds.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_139257710
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:00:16 #64
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139257883
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:39 schreef regnavetto het volgende:

[..]

Creepy, maar ik wilde net ook pulled pork en de momofuku buns posten.
waar haal je dat? Ziet er goed uit
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:02:14 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139257939
Broodje pom
Broodje bakkeljau/batjau
pi_139258542
Abracadabra, tapate guarra!
pi_139260402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:10 schreef JonJonJip het volgende:

[..]

Ja, het is een klein dorp, waar niet veel bedrijvigheid is van mensen die snel even in de pauze een broodje bestellen. Het is dan ook meer bedoeld als alternatief voor de snackbar s'avonds.
Eventueel misschien vrijdag eerder open gaan, maar ik denk niet dat het rendabel is om daarvoor open te gaan, en 5 uur te zitten wachten totdat de mensen van hun werk komen.

Denk dat het beter is om dat geld(personeel) uit te geven aan de avonden zodat er dan snel broodjes geleverd kunnen worden en de klant tevreden is.

Wat betreft de bedrijven, hier in het dorp zitten geen echte bedrijven. Ligt wel een groot industrieterrein tussen mijn dorp en een stad in de buurt, maar dat is toch 5 km verderop, en daar zit al een broodjeszaak en deze richt zich echt puur op dat terrein, zijn bijvoorbeeld ook om 1700 gesloten. Levert trouwens ook heerlijke broodjes, dus daar is weinig eer te behalen op het moment.

Misschien in de toekomst wel uiteraard , maar om te beginnen wil ik me eerst even richten op het dorp zelf, ook om zelf ervaring op te doen en de processen etc onder de knie te krijgen, bij een dorpsgenoot,(ons kent ons) mag je nog weleens een foutje maken als je dit oplost uiteraard , maar bij een groot bedrijf die van 12.00 tot 12.30 pauze hebben kun je niet aankomen met de broodjes om 12.25, dan is het eens en nooit meer. (dit is overigens waargebeurd bij de vorige broodjeszaak)

Bedankt voor jullie reacties trouwens
Sorry, maar een broodjeszaak voor in de avonden, in een dorp. Ik zou iets anders gaan verzinnen, want dit gaat niet werken.
pi_139260585
Een broodje eet je bij de lunch. En als je alleen gaat bezorgen ben je voornamelijk afhankelijk van bedrijven. Zou jij een broodje bestellen ergens als je thuis bent? Dan smeer ik zelf wel een boterham. Zeker als je zulke simpele broodjes gaat aanbieden.

Voor de rest eet je zoiets op locatie, ook weer bij de lunch.

Dus denken dat je gaat bezorgen, in de avonden in een dorp, is gewoon je doelgroep niet kennen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 20:29:25 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139260614
Een broodjeszaak die geen lunch doet, je moet er maar opkomen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 20:36:13 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139260902
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Een broodjeszaak die geen lunch doet, je moet er maar opkomen
Ja, nieuw gat in de markt. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139262253
Ik houd van:

- Een goede sandwich BLT
- Rosbief met klassieke crem-fraiche mierikswortelsaus
- Goede uitsmijter met spek, kaas, rosbief..
- Een donker broodje met oude kaas, komkommer en mosterd
- clubsandwich
- bbq pulled pork
- mascarpone, salami,gegrillde paprika en wat salie
- roomkaas, tomaat, witte peper...
- En als guilty pleasure; een rood gebakken tartaartje op brood met een klodder goede mayo... hmm (goede tweede is een stuk gebakken vis met mayo op brood, hell zelfs vissticks- maar dan wel iop witbrood en extra mayo...).
Whatever...
  vrijdag 25 april 2014 @ 21:18:21 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139262285
Oh, heel belangrijk, boter, geen margarine
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139262363
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
Een broodje eet je bij de lunch. En als je alleen gaat bezorgen ben je voornamelijk afhankelijk van bedrijven. Zou jij een broodje bestellen ergens als je thuis bent? Dan smeer ik zelf wel een boterham. Zeker als je zulke simpele broodjes gaat aanbieden.

Voor de rest eet je zoiets op locatie, ook weer bij de lunch.

Dus denken dat je gaat bezorgen, in de avonden in een dorp, is gewoon je doelgroep niet kennen.
Vroeger in Delft een broodjeszaak die heel vroeg opende... na het stappen kon je bij liliput voor weinig ontbijten (ipv shoarma)... filet met ei, uitjes en mayo... rosbief, broodjes bal.. halfom, ei, . alles hadden ze. En vers, vanwege de grote hoeveelheid bestellingen en klanten...

Ze bezorgden heel veel... koffie voor 35 cent... broodje rosbief voor 1,25 ofzo, en dik belegd. Daar kon je zelf niet eens boodschappen voor halen... helaas al jaren gesloten (uitgekocht ivm het nieuwe station)
Whatever...
  vrijdag 25 april 2014 @ 21:33:12 #74
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_139262757
Broodje Berenhap
Broodje Spoetnik
Broodje Grizzly
Broodje Berenklauw
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_139263607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:10 schreef JonJonJip het volgende:

[..]

Ja, het is een klein dorp, waar niet veel bedrijvigheid is van mensen die snel even in de pauze een broodje bestellen. Het is dan ook meer bedoeld als alternatief voor de snackbar s'avonds.
Eventueel misschien vrijdag eerder open gaan, maar ik denk niet dat het rendabel is om daarvoor open te gaan, en 5 uur te zitten wachten totdat de mensen van hun werk komen.

Denk dat het beter is om dat geld(personeel) uit te geven aan de avonden zodat er dan snel broodjes geleverd kunnen worden en de klant tevreden is.

Wat betreft de bedrijven, hier in het dorp zitten geen echte bedrijven. Ligt wel een groot industrieterrein tussen mijn dorp en een stad in de buurt, maar dat is toch 5 km verderop, en daar zit al een broodjeszaak en deze richt zich echt puur op dat terrein, zijn bijvoorbeeld ook om 1700 gesloten. Levert trouwens ook heerlijke broodjes, dus daar is weinig eer te behalen op het moment.

Misschien in de toekomst wel uiteraard , maar om te beginnen wil ik me eerst even richten op het dorp zelf, ook om zelf ervaring op te doen en de processen etc onder de knie te krijgen, bij een dorpsgenoot,(ons kent ons) mag je nog weleens een foutje maken als je dit oplost uiteraard , maar bij een groot bedrijf die van 12.00 tot 12.30 pauze hebben kun je niet aankomen met de broodjes om 12.25, dan is het eens en nooit meer. (dit is overigens waargebeurd bij de vorige broodjeszaak)

Bedankt voor jullie reacties trouwens
Je kunt beter vroeg in de ochtend open gaan. Om 6 uur ofzo. En dan het liefst op een plek waar taxichauffeurs, buschauffeurs en/of forenzen komen. Als je broodjes en koffie betaalbaar zijn kun je best volume draaien en daarmee een goede boterham verdienen. De broodjes moeten dan wel simpel zijn.
Whatever...
pi_139263991
Italiaanse bol met (verse) tonijnsalade, met rode ui.
Italiaanse bol met gegrilde kip, groene pesto en mozzarella
pi_139268789
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
Een broodje eet je bij de lunch. En als je alleen gaat bezorgen ben je voornamelijk afhankelijk van bedrijven. Zou jij een broodje bestellen ergens als je thuis bent? Dan smeer ik zelf wel een boterham. Zeker als je zulke simpele broodjes gaat aanbieden.
Neu. Af en toe bestellen we wel een broodje, hoor. Eén van m'n go-to broodjes als ik het niet weet; https://www.jimmyjohns.com/menu/#/clubs/hunters-club/ Maar dan met French bread, roast beef, provolone, sla, tomaat, mayo, vinaigrette, ui, en komkommer. Ik heb geen zin om alle ingrediënten te halen, dus voor die paar dollar laat ik het dan wel bezorgen als avondeten, met chips.

Andere favorieten;
De Philly cheese steak, Reuben, en po'boy met fried catfish en coleslaw.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 26 april 2014 @ 02:46:33 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139270999
Een broodje domme turk met satesaus :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139271075
ik ben het met kanovinnie eens
Gino ♥
pi_139272152
TS, ik werk in een broodjeszaak en ik wil je een paar dingen meegeven.
Tussen 12 en 2 maken wij de grootste omzet van de dag. Rond 9-10 's ochtends heb je soms ook nog een soort spitsje. Waar we in die middagspits een omzet van 500 draaien is dit na 16:00 nog maar 100 euro in 3 uurtjes en dan halen mensen zelfs voornamelijk frisdrank. De friettent naast ons draait dan z'n drukste uren.
We krijgen wel eens grote bestellingen van bedrijven (regelmatig). Deze zijn echter zelden (lees nooit) voor na 16:00.
Je moet er ook rekening mee houden dat je voor keukenwerk, beleg snijden, salades maken enz, wel een halve dag kan uittrekken. Die rustige uurtjes 's middags gebruiken wij om te schoonmaken.
Wij zitten overigens op een drukbezochte locatie.
My salvation lies in your love..
  zaterdag 26 april 2014 @ 10:29:24 #81
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_139273316
broodje à la Kuikie: honingmosterddressing, rucola, augurk, tomaat, ei en als topping weer de honingmosterddressing. het verschil met een smos is dat dit helemaal gemengd is.

op een grof broodje waarvan ik de naam vergeten ben, het was geen gewoon lang grof.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_139273608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:10 schreef JonJonJip het volgende:

[..]

Ja, het is een klein dorp, waar niet veel bedrijvigheid is van mensen die snel even in de pauze een broodje bestellen. Het is dan ook meer bedoeld als alternatief voor de snackbar s'avonds.
Eventueel misschien vrijdag eerder open gaan, maar ik denk niet dat het rendabel is om daarvoor open te gaan, en 5 uur te zitten wachten totdat de mensen van hun werk komen.

Denk dat het beter is om dat geld(personeel) uit te geven aan de avonden zodat er dan snel broodjes geleverd kunnen worden en de klant tevreden is.

Wat betreft de bedrijven, hier in het dorp zitten geen echte bedrijven. Ligt wel een groot industrieterrein tussen mijn dorp en een stad in de buurt, maar dat is toch 5 km verderop, en daar zit al een broodjeszaak en deze richt zich echt puur op dat terrein, zijn bijvoorbeeld ook om 1700 gesloten. Levert trouwens ook heerlijke broodjes, dus daar is weinig eer te behalen op het moment.

Misschien in de toekomst wel uiteraard , maar om te beginnen wil ik me eerst even richten op het dorp zelf, ook om zelf ervaring op te doen en de processen etc onder de knie te krijgen, bij een dorpsgenoot,(ons kent ons) mag je nog weleens een foutje maken als je dit oplost uiteraard , maar bij een groot bedrijf die van 12.00 tot 12.30 pauze hebben kun je niet aankomen met de broodjes om 12.25, dan is het eens en nooit meer. (dit is overigens waargebeurd bij de vorige broodjeszaak)

Bedankt voor jullie reacties trouwens
Grapje, zeker?
Toch?
Mokkel met stuntstok
  roze zaterdag 26 april 2014 @ 10:50:47 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139273690
Broodje warme beenham met honing-mosterd saus
Your beauty never ever scared me.
pi_139277764
Broodje gerookte wilde zalm met verse kruidenkaas en ijsbergsla.

Of gewoon een broodje rauwe haring met juin.
pi_139278264
Half stokbrood gezond van Bakker Bart.
pi_139282363
Mijn favo hamburger broodje.
Een te gekke hamburger van Jamie Oliver
Brood/sandwiches, Hoofdgerecht, 6 personen, Anders

Toevoegen aan Mijn

Boodschappenlijst

Toevoegen aan Mijn Bewaarde recepten
Recept printenE-mail dit recept.Ingrediënten
12 Jacob's creamcrackers
8 takjes peterselie
2 theelepels dijonmosterd
500 gram rundergehakt
1 groot ei
zeezout
peper
olijfolie
1 krop sla
3 tomaten
1 rode ui
3 augurken
6 hamburgerbroodjes
.Bereiden
De hamburger maken:

Doe de crackers in een theedoek en stamp ze fijn, breek de grootste stukjes kleiner met je handen en doe alles in een grote kom. Wat nog handiger is om de crackers fijn te malen in de keukenmachine) Hak de peterselie fijn inclusief steeltjes. Doe de peterselie, mosterd en gehakt ook in de kom. Breek het ei erbij en strooi er een flinke snuf zout en peper op. Kneed alles door elkaar. Verdeel het mengsel in zessen en maak 6 ronde platte schijven. Besprenkel de burgers met olie, leg ze op een bord, dek ze af en zet ze in de koelkast tot je ze gaat bakken (ze worden wat steviger)

De hamburgers bakken:

Verhit een grote grillpan of koekenpan een minuut of vier op hoog vuur. Zet het vuur wat lager. Leg de burgers in de pan en druk ze een beetje plat meteen spatel, zodat ze zo veel mogelijk contact met de pan hebben. Bak ze 3 tot 4 minuten aan elke kant.

De hamburgers serveren:

Plakjes tomaat, plakjes augurk in de lengte en uien in ringen snijden.

Maak de pan schoon met keukenpapier. snijd de broodje door en grill ze kort in de pan. Beleg de broodjes met hamburger,eventueel kaas, sla,tomaat,augurk. Naar smaak tomatenketchup en/of mayo toevoegen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139282801
En de Italiaanse bol met dit gaat straks de oven in :Y)

Salami
Mozzarella
Uienringen
Plakjes tomaat
Gesneden olijfjes
Groene pepers
Kappertjes
En ik had nog wat verse basilicum

Een minuut of 4 op 200 graden


Het is een maaltijd broodje.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:36:27 #88
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139285205
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef Soury het volgende:
En de Italiaanse bol met dit gaat straks de oven in :Y)

Salami
Mozzarella
Uienringen
Plakjes tomaat
Gesneden olijfjes
Groene pepers
Kappertjes
En ik had nog wat verse basilicum

Een minuut of 4 op 200 graden
[ afbeelding ]

Het is een maaltijd broodje.
Waar heb je die salami vandaan?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139285220
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Waar heb je die salami vandaan?
Aldi ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:41:19 #90
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139285364
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Aldi ;)
Oke, dank je, zeker een tijdelijk artikel of niet?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139285536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:41 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Oke, dank je, zeker een tijdelijk artikel of niet?
Nee hoor. En de Italiaanse bollen haal ik daar ook. Wel afbak 3 in een pak. Ze gaan prima in de vriezer.
6 minuten in de oven, dan beleggen en nog een minuut of 4 zodat de mozarella smelt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:51:13 #92
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139285688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor. En de Italiaanse bollen haal ik daar ook. Wel afbak 3 in een pak. Ze gaan prima in de vriezer.
6 minuten in de oven, dan beleggen en nog een minuut of 4 zodat de mozarella smelt.
Die bollen heb ik inderdaad wel eens gezien, volgende keer maar eens kijken voor de salami.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 27 april 2014 @ 10:57:29 #93
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_139297354
Tonijnsalade
Beenham-honingmosterd
Zalmsalade
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_139300372
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 02:46 schreef kanovinnie het volgende:
Een broodje domme turk met satesaus :9
zeker een goed broodje
pi_139301487


[ Bericht 100% gewijzigd door lurch01 op 27-04-2014 13:58:13 ]
pi_139301524
Ontopic, vlam tosti, broodje filet american me oude kaas. Broodje tomaat mozzerella met pesto uit de oven.
pi_139303341
Koud;
Ciabatta met pesto, tomaat en mozzarella
Stokbroodje filet de luxe (filet americain, martinosaus, ei, ui, augurk)
Meergranen stokbrood "gezond"

Salade/smeerseltjes op brood
Eier-baconsalade
Kip-kerriesalade
Farmersalade

Warm/snacks
Worstenbroodje
Broodje shoarma
Curryworst met een kaiserbroodje

Ik snap je gedachtegang om 's middags dicht te zijn omdat de inwoners van je dorp werken zijn en het dorp leeg is. Maar denk je dat je dorpsgenoten dan 's avonds wel een broodje van je willen eten? Brood hebben ze 's middags al gegeten, al dan niet bij de concurrent gekocht. Ik weet niet of er veel toeristen rond je dorp te vinden zijn, maar die loop je dan ook mis. Ik denk dat brood en avonduren geen combi zijn. Je kan dan beter een soort gemakswinkel beginnen met magnetronmaaltijden, frisdrank, bier, chips etc.
  zondag 27 april 2014 @ 16:14:58 #98
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139306994
Broodje gitaar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139312086
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 19:00 schreef Manke het volgende:

[..]

waar haal je dat? Ziet er goed uit
In David Chang's restaurant ;-) Maar ik maak het thuis weleens, recept staat ook in zijn boek. Zou je vast ook kunnen googlen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:19:36 #100
269 vats
Live life to the max!
pi_139651408
Bánh mì!

Echt te gek lekker, zeker als je het in Vietnam gewoon op straat koopt.. Ik maak het tegenwoordig zelf thuis klaar zo af en toe en het is by far mijn favo....

http://en.wikipedia.org/wiki/B%C3%A1nh_m%C3%AC

Goede tweede is vers witte brood van de bakker met roomboter en pure hagelslag van het AH huismerk.

:)
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:07:36 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_139652434
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef regnavetto het volgende:

[..]

In David Chang's restaurant ;-) Maar ik maak het thuis weleens, recept staat ook in zijn boek. Zou je vast ook kunnen googlen.
Hiermee eens. Mensen die denken dat gestoomde broodjes met buikspek, komkommer, bosui en hoisin niet de allerlekkerste broodjes van de wereld zijn hebben denk ik nog nooit gestoomde broodjes met buikspek, komkommer, bosui en hoisin op! :9 O+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:08:25 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_139652442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:19 schreef vats het volgende:
Bánh mì!

Echt te gek lekker, zeker als je het in Vietnam gewoon op straat koopt.. Ik maak het tegenwoordig zelf thuis klaar zo af en toe en het is by far mijn favo....

Bánh mì is mijn op één na favoriete broodje. :Y
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')